Auteur Topic: Dortmund  (gelezen 29022 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Dortmund
« Gepost op: 27 maart 2014, 20:55:11 »
in duitseland hebben we nog een wandel buurt Dortmund hoe deze wandel buurt er uit ziet weet ik niet 

guest7191

  • Gast
Dortmund
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2014, 22:37:45 »
Ik kom bijna wekelijks in deze rosse buurt (elke gek heeft zijn gebrek).
Ergens begin 2011 een keer wezen kijken en sindsdien kom ik er.
Het is niet zo dat deze rosse buurt indrukwekkende is dan andere rosse buurten, maar heb inmiddels een aantal dames daar die ik bij regelmaat bezoek, omdat ze simpelweg uitstekende service geven.

Algemene indruk:
Het is 1 lange straat met 115 ramen aan een kant. Een eenrichtingsweg ervoor waar je ook mag parkeren. Aan de overkant van de straat een smalle stoep waar je wat op een afstandje langs de ramen kan lopen.
De linienstrasse ligt op 500m van de hauptbahnhof en 500m van het centrum van Dortmund. Vaak maak ik een wandelingetje door het centrum van Dortmund als ik nog voor een 2e bezoekje wil gaan.

Concept:



Een oudewetse raambuurt waar je met de auto langs kunt rijden (1-richtingsweg).
Door overlast van vooral allochtone jongeren die met hun auto's met stereo's op 10 door de straat heenrijden is er sinds 2013 een verbod dat je tussen 20.00 en 04.00 niet meer met de auto door de straat mag rijden.

Sfeer:
Dit zal voor iedereen anders zijn. Ik vind de sfeer wel goed. Kom er wel vaak na 20.00 dat er geen auto's meer door de straat mogen rijden. Met de auto's in de straat ervaar je wat overlast van alloctone jongeren in hun auto's met harde stereo's.

Aan het begin van de linienstrasse zit vaak een bedelaar, maar geen last van ervaren. Heel enkel loopt buiten de linienstrasse een tippelaarster rond. 1x door een turk benaderd die me drugs wou verkopen.
Wel ligt de linienstrasse aan het begin van de beruchte nordstadt die vooral bewoond wordt door turken/roemenen/bulgaren. Keer een rondje gelopen door die nordstadt, maar daar voel je je wel minder veilig.

Prijs en diensten:
De prijzen starten vanaf 30 euro voor de gebruikelijke "fuck and suck".
Een sm-sessie bij de dames die ook sm-aanbieden is vanaf 50 euro.

Je kunt gokken door in de beruchte nordstadt te gaan rondlopen waar oostblokmeiden op straat je aanspreken voor 10 a 20 euro. Sinds de sluiting van de strassenstrich in 2011 in de nordstadt is dit illegaal en staan zware boetes op.
Kortom, gewoon in de raambuurt blijven.

Dames:
Veel jong oost-europees, maar ook wat oude dames van vooral duitse afkomst.
Er is zo'n 20% die ook sm aanbied en de linienstrasse kent enkele sm-studio's.

Veiligheid:
Om de 10min rijdt die polizei met een auto door de straat.

Bezetting:
Zeer verschillend, van bijna alles bezet tot soms slecht bezet.
Vooral als Borussia Dortmund thuis speelt is het rustig, omdat veel mannen bij de voetbal zijn of thuis kijken.
In de straat kun je nergens overdekt lopen, dus bij slecht weer is de bezetting ook minder.

Info website:
Soort vvv achtige website:
http://www.mein-dortmund.de/linienstrasse.html

Clipje van de Linienstrasse
Dortmund Linienstraße

Nog wat impressie foto's van de Linienstrasse:


Schauen, ansprechen auswählen - hinter jedem Fenster an der Linienstraße sitzt eine Frau, die Sex gegen Geld bietet.




Conclusie:
Gewone wandelstraat met 115 ramen. Omdat ik een aantal vaste dames daar heb kom ik er regelmatig.

guest7191

  • Gast
Dortmund
« Reactie #2 Gepost op: 22 april 2014, 19:49:19 »
Plattegrondje van de linienstrasse met huisnummers.
Boven de parkeerplaats met P te zien waar je na 18.00 gratis kunt parkeren.


guest7191

  • Gast
Dortmund
« Reactie #3 Gepost op: 24 mei 2014, 00:46:05 »
In Dortmund was afgelopen avond een nieuwe lading jonge oostblokmeiden ingevlogen. Bijna alle van de 120 ramen waren bezet.
Denk dat er zo'n 40 a 50 dames werken die er al langer dan 2 jaar zitten en de overige ramen dus sinds gisteren ververst met nieuw jong oostblokspul.

guest7191

  • Gast
Dortmund
« Reactie #4 Gepost op: 28 september 2014, 02:02:23 »
Homepage van haus26 (zover het enige haus met een eigen homepage in de linienstrasse):
http://linienstrasse26.de/

Algemene tekst:
Die Linienstraße ist eine Bordellestraße nördlich des Dortmunder Hauptbahnhofs im Dortmunder Stadtbezirk Innenstadt-Nord.

Seit 1904 dient die Linienstraße als Anlaufstelle der Freier aus Dortmund und dem Umland. Die Straße ist etwa 200 Meter lang und der Zugang zur Linienstraße ist durch eine Sichtblende von anderem öffentlichen Raum abgetrennt. Ein Hinweisschild mit einem Bezug auf ein nicht mehr relevantes Gesetz aus dem Jahre 1957 erlaubt den Zugang nur für Erwachsene. In der Linienstraße findet sich zumeist Wohnungsprostitution, wobei die Dienstleistungen und Preise in der Regel an den Fenstern ausgehandelt werden.

guest7191

  • Gast
Dortmund
« Reactie #5 Gepost op: 12 oktober 2014, 00:58:12 »
Hierbij een foto van haus24 in de linienstrasse die in de kleuren van Borussia Dortmund is geschilderd n.a.v. het kampioenschap van 2012. Borussia Dortmund is daarna al 2 jaar geen kampioen meer geworden, maar haus24 is nog steeds hetzelfde geschilderd.




Offline Joystick

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Dortmund
« Reactie #6 Gepost op: 15 mei 2018, 18:53:27 »
Ik zie dat dit topic dood is sinds 2014.
Laatst geweest maar dode boel daar. Ook een beetje shabby buurtje waar veel tuig rond hangt.
Had mijn wagen geparkeerd in een zijstraat. Toen ik terug kwam stond er een Turk tegen mijn wagen en gluurde door het raampje van mijn wagen. Net op tijd dus terug en erger voorkomen. Deze Turk was zeker van plan in te breken in mijn wagen.
Kom hier dus liever niet meer terug. Buurt is crimineel. Liever een saunaclub!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Dortmund
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2018, 17:08:27 »
Ik zie dat dit topic dood is sinds 2014.
Laatst geweest maar dode boel daar. Ook een beetje shabby buurtje waar veel tuig rond hangt.
Had mijn wagen geparkeerd in een zijstraat. Toen ik terug kwam stond er een Turk tegen mijn wagen en gluurde door het raampje van mijn wagen. Net op tijd dus terug en erger voorkomen. Deze Turk was zeker van plan in te breken in mijn wagen.
Kom hier dus liever niet meer terug. Buurt is crimineel. Liever een saunaclub!
Racisme pikken we hier niet ....  laatste waarschuwing
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal