Auteur Topic: ARIELLE  (gelezen 12007 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ARIELLE
« Gepost op: 1 april 2014, 19:32:42 »
Arielle
Sonnige superschlanke Schönheit mit gutem Service

26 Jahre jung, schwarzhaarig, 170 cm groß, 43 kg leicht, braune Augen, Körbchengröße 70a, komplett rasiert.

[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]
[attachimg=7]

[attachimg=8]

[attachimg=9]

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze en ARIELLE
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2014, 04:27:16 »
Ik weet niet waar m’n post gebleven is, maar aan Ariëlle heb ik ook zeer goede herinneringen uit de tijd dat ze nog blond was. Navolgend dus gekopieerd uit m’n recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg32151#msg32151
 
Dat zou echter niet al te lang op zich laten wachten. Ik kon m’n ogen niet van een langharige blonde getailleerde superslanke gespierde tiener afhouden. Optisch paste ze meer dan 100 % in de Wijze-Grijze Girlscategorie. Het was Ariëlle
 
 Naam : Ariëlle
 
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
 Leeftijd :28 ! (als je haar ziet geloof je het niet)
 Haarkleur/-lengte : Blond uit een potje. Krullend (na het douchen: sluik) tot halverwege de rug.
 Lengte dame : 1,73 mtr
 Postuur/Cupmaat : skinny, 43 Kg maat 30/ strakke A-cups
 Tatoeages/Piercings :
 Service: PZC/ NMC/ 69/TZ/ EL
 Voordelen: Absolute sixpack body. Perfecte optiek. Intelligente sex
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek: Zeer lieve servicegerichte meid
 Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
 Met Ariëlle moest dringend kennis gemaakt worden. En aan de bar bleek ze al een zeer aangename gesprekspartner te zijn. Omdat de muziek daar toch wel een beetje bij een gesprek hindert, stelde Ariëlle voor om naar de grote bank te verkassen. Uiteraard werden daar na verloop van tijd al eerste tedere TZ uitgewisseld. Aangezien het gesprek nogal persoonlijk werd, verkasten we naar de bioscoop. En daar bleek dat deze meid een ongelofelijke achtergrond heeft en heel wat in haar mars heeft. Voor wat betreft haar kamerkwaliteiten had ik geen enkel idee, maar alleen al op grond van de chemistry tussen ons en zeker vanwege haar stunning optics, moest het met haar gaan gebeuren. Dus toen een kamer vrij werd, gingen we voor het echte werk.
 Ariëlle’s lichaam is een echte hardbody. Ze zat helemaal op mijn golflengte en dat bleek ook tijdens het PZC. Met haar sprekende ogen wist ze precies m’n gevoelige snaren te raken. Haar vragende tevreden blik was het waard om ingelijst te worden, toen ik liet blijken hoe perfect ze bezig was. Bovendien hing naast het bed een grote spiegel en Ariëlle showde gewillig haar kleine strakke spleetje. Dat moest gebeft worden. Dus snel in 69 gewisseld. Ariëlle laat zich heerlijk likken en hiermee kun je heel goed de intensiteit van haar pijpkunsten sturen. Tijdens het likken in 69 was ik getuige van haar orgasme. Ik zag gewoon haar poesje en sluitspier ritmisch samenknijpen en tegelijk voelde ik haar tongactiviteit om Wijze Stijve verhevigen en daarna verslappen.
 
 Tijdens het aansluitende neuken ging ze langdurig in cowgirl op me zitten en deed werkelijk alle moeite om me te laten komen. Ondertussen keek ze me met een superieure blik aan. Zo op een manier van: jij hebt mij laten klaarkomen, nu ga ik jou laten klaarkomen. Dit zou een machtsspel worden. Supergeil, want dit soort mindgame met een topvrouw is enorm erotisch. En hiervoor was ik bij Ariëlle aan het juiste adres. En daarbij nog eens die toplooks. Zaaaaaaaaaalig.
 Een ander mooi moment was om haar al tongzoenend in missio te nemen. Daarna ging ik op m’n knieën zitten en tilde haar 43 kilo wegende body onder haar billetjes op en hield haar voor Wijze Stijve. Hierdoor moest zij haar buikspieren aanspannen en zag je duidelijk haar sixpacks en hoe strak ze in haar vel stak. Allemaal geen probleem voor Ariëlle. Ondanks haar fragiele lichaam gaat ze goed mee en kan ze veel hebben.
 Bij mijn orgasme bleef ze heerlijk met haar tongetje over Wijze Stijves kale muts polijsten. Just the way I love it most.
 Jullie kunnen gewoonheidgetrouw punten van mijn waardering aftrekken, maar voor mij zorgde deze ideale combinatie van looks, mental chemistry en fysieke kwaliteiten voor een welgemeend Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10