Auteur Topic: Haus 15, vensternr 63, Jenny,  (gelezen 11117 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus 15, vensternr 63, Jenny,
« Gepost op: 1 april 2014, 20:11:08 »
Deze duitse Jenny 2x in 2011 bezocht. Heb haar vorige week toen ik in Bochum was gespot op dezelfde locatie, vandaar nog hierbij mijn ervaring met haar uit 2011.

Tatort
Bochum, Gusstahlstrasse haus 15, zimmer 63.
1e raam naast het pissoir in het achterste gedeelte.

Werd meegenomen na een kamer op de 1e verdieping.

Opfer
Jenny.
Duitse met lang blond haar, begin 30, normaal/llicht stevig postuur, 1m75, cup-B.

Als ik in Bochum ben op een vrijdagavond spot ik haar bijna altijd.

der Sitzung
Ze staat voor een raam beneden van een kamer. Echter nam ze mij mee naar een kamer op de 1e verdieping.

Na het uitkleden moest ik me eerst wassen en daarna op bed gaan liggen.
Ze ging naast me zitten, frummelde een knalrode condoom met aardbeiensmaak om mijn paal en ze begon heerlijk langzaam en diep te pijpen.
Naast het bed zat gelijk een spiegel aan de muur en was mega om in de spiegel te zien hoe mijn paal in de mond van deze blonde duitse verdween.
De rode condoom leek haar aan te trekken, want ze bleef maar pijpen en pijpen.

Op een gegeven moment begon ze hard in mijn ballen te knijpen, klodders spuug kwamen uit haar mond gesijpeld en kwijlde me hele paal en ballen onder.
Deze blondine ziet er rustig en netjes uit en deze actie had ik even niet verwacht.

Na 15min werd er op deur geklopt en een dame kwam een nieuw flesje poppers brengen. Er werd even een pauze van 5min ingelast, want Jenny kreeg het plastic niet van het potje poppers verwijderd.
Toen eindelijk het potje poppers open was weer op bed gaan liggen en ze begon weer even met pijpen om me paal in oorlogssterkte te brengen.
Daarna ging ze op me benen zitten, gaf me poppers en spoot een tube olie op mijn paal leeg.
Langzaam begon ze aan de oliemassage en ik werd zo geil als een stier dat een blondine een beetje aan mijn paal zat te sjorren.
Het duurde dan ook niet meer lang tot Jenny alles eruit trok wat er in mijn ballen was opgeslagen.

Stellungnahme
Sympathieke, duitse blondine. Ze komt wel heel rustig over en zegt niet veel (misschien een wat saaie blik in het gezicht af en toe).
Sessie was gewoon goed. Alles zoals je mag verwachten, komt de afspraak na, geen gezeur om extra geld, begeleiding na de deur en neemt netjes afscheid.

guest7191

  • Gast
Jenny, Haus 15, vensternr 63
« Reactie #1 Gepost op: 12 april 2014, 20:16:00 »
Mijn onderstaande recensie was van een bezoekje uit 2011.
Gisterenavond deze dame weer gespot op dezelfde locatie en ze is behoorlijk toegenomen qua lichaamsbouw. normaal/llicht stevig postuur kan vervangen worden door stevig postuur.