Auteur Topic: Haus 9, k 32t/m34 , Anna  (gelezen 10600 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus 9, k 32t/m34 , Anna
« Gepost op: 2 april 2014, 18:56:04 »
 Naam : Anna
 Nationaliteit/Taal : Oost-europees/Duits
 Leeftijd : 21-24
 Haarkleur/-lengte : Zwart, halflang tot over de schouder, soms in een staart
 Lengte dame : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : slank, b-cup, zeer strak lichaam en licht gebruind
 Tattoo: niet opgevallen
 Service: PMC/ Oliemassage /  Poppers / Facesitting
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50,=

Eind 2013 deze oost-europse schone bezocht, genaamd Anna. Haar 2 weken geleden weer gespot in Bochum, dus ze werkt er nog.
Zeer spontane lieve meid die graag van een praatje houdt.

Sessie bestond uit een zeer rustige pijpsessie waarbij ik haar overal mocht betasten en zelf na gelieven de poppers kon gebruiken. Halverwege de sessie overgegaan op een relaxte oliemassage met als finish facesitting met happy end.

Deze meid is een echte aanbeveling mocht je in Bochum rondlopen en geen keus kunnen maken.




guest7191

  • Gast
Anna, Haus21, Vensternummer 101
« Reactie #1 Gepost op: 3 mei 2014, 00:00:46 »
Vanavond deze dame met een 2e bezoekje vereerd. Vanavond gezien dat ze een tattoo rond haar navel heeft.

Ze is verhuisd naar Haus 9, vensternr 32t/m34 (zeer veel vensters naast elkaar, de kamers zitten in het gebouw zelf).
Ze is gek van fetish kleding en liet me al haar nieuwe aankopen zien. Zelf droeg ze deze avond een lak-setje bestaat uit een lak-slip en lak-bh die door een dun laagje lak met elkaar verbonden waren.

Aangezien ze een normale dvp is, dus gewone sex met kinky gemend. Kreeg eerst een pijpbeurt waarbij ik haar lichaam overal mocht betasten. Daarna overgang op een oliemassage met poppers met als slotstuk facesitting/oliemassage.