Auteur Topic: Laufhaus 38, kamer 14, Ola  (gelezen 10650 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Laufhaus 38, kamer 14, Ola
« Gepost op: 9 april 2014, 21:30:01 »
Eind 2013 2x deze jonge tjechische bezocht in het laufhaus in Oberhausen.

 Naam : Lola
 Nationaliteit/Taal : Tjechische
 Leeftijd : 21-25
 Haarkleur/-lengte : Zwart, halflang tot over de schouder
 Lengte dame : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : slank, kleine b-cup (ze gebruikt push-up, zodat ze groter lijken)                               
 Tattoo: niet opgevallen
 Service: PMC/ Oliemassage /  Poppers / Facesitting, Dirty Talk, Leer/lak, Schoefetish
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50,=

Ben dus voor een kinky sessie gegaan. Ze biedt ook het standard programma met PMC/NMC a 30 euro


Mijn 1e bezoekje Oktober 2013
Op de 2e etage (trap op en bovenaan de trap kamer rechterkant) spotte ik een jong oostblokding dat in een politiepakje rondliep met laklaarzen eronder. Tja, mijn doel was gezet.
Na een kort gesprekje keek ik over haar schouder in haar kamer en zag allemaal lakkleding hangen. Ze kwam zeer spontaan over en dus de gok genomen.
Bij mijn vraag of ze ook een legging had, trok ze meteen een glanslegging uit de kast, trok haar politiepakje uit en een mooie zwarte lak-bh verscheen.

Nadat ze had aangegeven dat ik me eerst moest opfrissen op de badkamer, teruggelopen de kamer in waar ze op me stond te wachten.

Voor 50 euro een leuke soft-sm sessie gehad met pijpen, oliemassage, poppers, zweepje, voetenlikken, schoenenlikken, leren kontlikken en veel dirty talk. Ze is totaal geen profi en dus wat meer speels i.v.m. een professionele bizarrelady/domina.

Mijn 2e bezoekje December 2013
Tijdens mijn 2e bezoekje aan haar kreeg ik een soortgelijke sessie als de 1e keer.
Was goed, maar het kwam deze keer minder wild over dan de 1e keer.

Kon ook te maken hebben dat er 3 dagen voor mijn bezoek een razzia in deze rosse buurt was geweest en overal in de rosse buurt polizei aanwezig was. Lola gaf aan dat al die polizei in de straat slecht was voor de business en misschien door deze situatie was het bezoekje ook wat minder dan de 1e keer.

guest7191

  • Gast
Laufhaus 38, kamer 14, Ola
« Reactie #1 Gepost op: 12 juli 2014, 23:06:57 »
Haar naam is volgens een duits forum Ola i.p.v. Lola