Auteur Topic: Dortmund, VIP SM-Studio, Gernotstrasse 8, Lady Cherina  (gelezen 15953 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Dortmund, VIP SM-Studio, Gernotstrasse 8, Lady Cherina
« Gepost op: 14 april 2014, 19:16:54 »

http://ladycherina.la.funpic.de/

In de zomer van 2010 een recensie op hookers gelezen over Lady Cherina in Dortmund, maar haar nooit gespot in Dortmund.

Echter begin 2012 zag ik haar eindelijk.
Reden dat ik haar nooit zag is dat ze doordeweeks van 13.00 tot 20.00 werkt en ik er meestal savonds ben.

Het meest opvallende aan Lady Cherina is haar knappe uiterlijk. Het is simpelweg een zeer knappe blonde vrouw afkomstig uit Polen. Echter eenmaal op de kamer is ze zeer zakelijk en je hebt te maken met een echte domina (zelfs aanraken mag niet).

Afgesproken voor een soft-sm met oliemassage en poppers. Werd in een chirugstoel gezet, benen wijd en Lady Cherina sopte mijn paal in met olie en begon aan een rustige oliemassage. De fles poppers had ik van haar gekregen, zodat ik zelf kon bepalen wanneer ik een snuif nam.

Opzich deed ze alles volgens afspraak en nam ruim de tijd. Echter kwam het mij allemaal wat te zakelijk over en ik mag graag het vrouwelijk lichaam gehuld in lak/leer betasten wat bij Lady Cherina verboden is.

Deze dame is dus vooral voor de doorgewinterde sm-wandelaar die graag de wat hardere en extremere dingen opzoekt. Mijn voorkeur zijn toch vooral bizarre ladies die een combinatie geven van normale sex met soft-sm, dus Lady Cherina bleek uiteindelijk voor mij niet de juiste keus te zijn.
Maar haar schoonheid blijft oogverblindend.

p.s:
Ze geeft regelmatig aan dat ze binnen korte tijd stopt met het werk, maar ze is nog altijd aanwezig. Het zal wel haar tactiek zijn om een twijfelde klant aan haar raam toch binnen te krijgen.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 6, Lady Cherina
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2014, 16:11:08 »
Cherina is verhuisd naar een prive-studio.
Haar nieuwe adres:
VIP SM-Studio
Gernotstr. 8
44319 Dortmund

Ze heeft ook 2 nieuwe sites:
http://www.galeriedesade.com/Dortmund/Lady-Cherina-a8486.html
http://www.lady-cherina.de/ladycherina.html


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Linienstrasse 6, Lady Cherina
« Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2014, 16:13:06 »
Wat een verdraaid lekker mokkel is me dat.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Linienstrasse 6, Lady Cherina
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2014, 16:23:21 »
Wat een verdraaid lekker mokkel is me dat.
En vind je het nu nog, na het bekijken van dit plaatje, vooral bij "HARD" goed lezen ....  ;D :dance2




[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Linienstrasse 6, Lady Cherina
« Reactie #4 Gepost op: 29 mei 2014, 16:26:06 »
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Linienstrasse 6, Lady Cherina
« Reactie #5 Gepost op: 29 mei 2014, 16:41:41 »
Het is en blijft een heerlijk mokkel, misschien dat ik ze eens wil inhuren voor een bezoekje aan mijn ex.

Ik voel wel wat voor de Reizstrom in combi met Brustwalzenbehandelungen de Analdehnung (geen idee wat het is), maar ik kijk zeer graag toe als ze met mijn ex aan de gang gaat. Ik kan me zelfs voorstellen dat ik er nauwelijks genoeg van krijg en wat opties erbij neem.

Kijk zo doe ik dan eens een lesbisch trio, waarbij ik alleen toekijk. Nooit gedacht dat ik dat nog eens als fantasie zou hebben.

Groet, Foots  O0


P.S. Ik zie trouwens dat ze ook bijles geeft als lerares. Vroeger was ik altijd goed in wiskunde, maar aardrijkskunde dat interesseerde me toen geen hol, dus daar lette ik vooral op andere dingen. Misschien dat ik wat aardrijkskunde bijles nodig heb, want de Duitse steden die allemaal met een B of D beginnen haal ik regelmatig door elkaar.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Linienstrasse 6, Lady Cherina
« Reactie #6 Gepost op: 30 mei 2014, 04:11:48 »
 :o schrikdraad op de kloten...tepelmisvorming :)) ....en kringspier oprekking...nee...geef mijn portie maar aan ....Fikkie...of wie dan ook ::)


Rolly
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 18:01:36 door stefdev »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

guest7191

  • Gast
Dortmund, VIP SM-Studio, Gernotstrasse 8, Lady Cherina
« Reactie #7 Gepost op: 11 september 2014, 18:27:03 »
Lady Cherina heeft haar site compleet vernieuwd:
http://www.ladycherina.de/

Hier wat van haar laatste foto's: