Auteur Topic: Geen Ronde, geen PRB, maar...  (gelezen 10509 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Geen Ronde, geen PRB, maar...
« Gepost op: 20 april 2014, 17:24:36 »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Geen Ronde, geen PRB, maar...
« Reactie #1 Gepost op: 20 april 2014, 18:11:59 »
Den Amstel is binnen! Merci Gilbert!

http://m.live.sporza.be/cm/lmc.mobile/2.32213/1.1944481
Onder het motto:
als je niet zo sterk bent als in je boerenjaar, moet je vooral heel erg slim zijn, en toch goede benen hebben.
het plannetje lukte perfect, één man opgeofferd die op zijn eentje een voorsprong van 15 minuten teniet doet, zijn 'vijand-teammakker' Van Avermaet mee in een ontsnapping, zodat hij relatief op zijn gemak zit.
En dan op de 4de keer de Cau zijn ploegmaat Sanchez een veel te felle aanval laten plaatsen, veel te doorzichtig, iets dat Sanchez nooit tot het einde kan volhouden en daar Gerrants laten naartoe springen, om dan genadeloos een mokerslag uit te delen en met 6 seconden voorsprong aan de laatste 2 kilometer te beginnen.....


Oftewel  ... toch heel goede benen ... en deze keer ook het verstand gebruikt.....
Na de Brabantse pijl dus nu ook de Amstel en zijn week moet nog beginnen.
Ik geloof niet in woensdag, maar zie de Phil wel in staat zondag zijn tweede Luik binnen te halen....
Met voorsprong de beste Belgische ééndagsrenner, als hij een tweede en derde maal Luik kan pakken, wint hij ooit nog de Ronde Van Vlaanderen, en geen één zonder twee....


Ik schat in dat hij in 2016 of 2017 de Ronde zal winnen.
maar geef mij toch maar Sandy  :blonde :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Geen Ronde, geen PRB, maar...
« Reactie #2 Gepost op: 20 april 2014, 19:25:05 »
Gilbert heeft een paar heel zwakke jaren achter de rug, maar: it looks like he's back in business. Een paar extra klassiekers zitten er zeker nog in.

En Sandy. Tja... Geef mij toch maar een lekker Roemeens grietje. En laat GT daar nu plots gvd een limiet op stellen... :017:

Op naar andere clubs dan maar!  8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Geen Ronde, geen PRB, maar...
« Reactie #3 Gepost op: 20 april 2014, 19:49:26 »
Gilbert heeft een paar heel zwakke jaren achter de rug, maar: it looks like he's back in business. Een paar extra klassiekers zitten er zeker nog in.

En Sandy. Tja... Geef mij toch maar een lekker Roemeens grietje. En laat GT daar nu plots gvd een limiet op stellen... :017:

Op naar andere clubs dan maar!  8)
Een paar zwakke jaren?
Een goede renner haalt in heel zijn carriere niet de uitslagen die de Phil in zijn "zwakke periode" heeft gehaald, maar hij had ons verwend in 2011, toen hij van april tot in juli ALLE koersen won. Nadien spreken we nogal snel van een paar heel zwakke jaren...
Die strandjanet van een Boonen heeft alleen nog prijs gereden met zijn Ferrari op parcours en met zijn Lambo tegen een boom  :pica ;D


Een Roemeense? Die neuk ik nu nooit  :017: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Geen Ronde, geen PRB, maar...
« Reactie #4 Gepost op: 21 april 2014, 07:22:30 »
In 2013 heeft Gilbert slechts 1 overwinning behaald: een rit in de Ronde van Spanje. Ik denk dat 2013 dus toch wel als een zwak jaar mag worden bestempeld.

Ach. Laten we gewoon blij zijn dat we het voorbije decennium hebben mogen genieten van 2 kleppers als Boonen en Gilbert, samen goed voor oa 2 wereldtitels en 15(!) 'klassiekers'.
Ik zie nog niet direct een Belgische opvolger voor 1 van beiden in het peloton rondrijden!

En wat die Roemsen betreft: zien jullie maar dat er voldoende aanwezig zijn op jullie verjaardagsfeestje! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Geen Ronde, geen PRB, maar...
« Reactie #5 Gepost op: 21 april 2014, 07:53:10 »
En wat die Roemsen betreft: zien jullie maar dat er voldoende aanwezig zijn op jullie verjaardagsfeestje! 8)
Een stuk of veertig is genoeg? Ga jij die allemaal knippen?  :pica :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Geen Ronde, geen PRB, maar...
« Reactie #6 Gepost op: 21 april 2014, 09:17:53 »
En wat die Roemsen betreft: zien jullie maar dat er voldoende aanwezig zijn op jullie verjaardagsfeestje! 8)
Een stuk of veertig is genoeg? Ga jij die allemaal knippen?  :pica :dance2

Mooie uitdaging! ;D 8)

Maar aangezien ik de dag(en) voor en na het feest ook ga clubben, zal ik het in LR toch maar op een tweetal Roemeentjes houden :pompe 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum