Auteur Topic: BRIA  (gelezen 59202 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
BRIA
« Gepost op: 22 april 2014, 11:06:25 »
Nationalité : Bulgare de Sofia
Langues parlées : allemand, anglais (un peu)
Couleur des cheveux : noirs
Age : 21 ans
Taille : 1m60
Poitrine : petite, jolie
Silhouette / corps : mince
Tatouages - Piercings : non
Fellation (nature ou couverte) : nature, de très bonne facture
Cunnilingus (oui - non) : oui, réagit, accepte le doigtage
Embrasse (oui - non) : oui, FK
Autres caractéristiques : un an d'expérience au Mondial de Cologne. Jolie fille assez chasseuse, mais sympa. Bonne session, mais manque de condition physique.  :pica22

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2014, 15:13:27 »
This Saturday the 17th, she approached everybody, she was friendly and tactile but nobody really answered to her insistant demands about going into the room.
neither did I  :-P
Strange as she’s pretty with a nice body and looks sweet.
What does this hide?

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2014, 17:33:33 »
Je retire tout le bien que j'ai pu dire d'elle dans mon post précédent. Fellation râpe à fromage, et après quelques minutes de pénétration me lance un "komme Schatzi, il ne reste que 5 minutes" qui m'a fait immédiatement débander. Elle n'a même pas été foutue de me finir à la main. Une des sessions les plus pourries de ma carrière. :banghead:
C'est présentée cette fois-ci comme Macédonienne...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2014, 22:05:40 »

What does this hide?

A bad service

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #4 Gepost op: 21 mei 2014, 20:12:12 »
Ze jaagt heel erg.  Jagen?  Wat is jagen? Jagen is voor mij onophoudelijke ambetant blijven aandringen, ook als je al twee keer nee zei.  Kim komt vrolijk bij je zitten, op je schoot en probeert op vrolijke manier je te overtuigen.  Het lukte lang niet bij alle mannen.  Dat zou mooi zijn.  Ze ging afgelopen weekend wel vaak op kamer.  Misschien wel het vaakst van alle dames.  Haar schoonheid zit daar zeker voor veel tussen. 
Zelf vind ik me helemaal in Themistocle zijn eerste recensie.  Had ze misschien haar "vodden" de tweede keer? 
Ze was niet gehaast.  Kim nam de tijd voor de pre sales, de after sales waren zelfs wat beter dan gemiddeld en de kamertijd was precies een halfuur.  Ze zoent zalig en pijpt zalig.  Daarbij komt dat ze een enorme nauwe poes heeft.  Niet haar fout maar ik kon het neuken gewoon niet lang volhouden.  Zo'n geweldig gevoel!  Weeral lang geleden.  Het was ook mijn eerste sessie er nog bovenop.  Kim is "te traag", dat wel voor "wilde neukers" (PSE'ers).  Om hem maar eens te vernoemen: Dupke.  Hij zou er de perfecte match in vinden.  Zondag kon ik met alle moeite van de wereld een herhalingssessie vermijden (had ik het maar gedaan, achteraf gezien).  Bij mijn volgende bezoek zal ik weer vallen voor haar.  Op een beetje meer pit aansturen en als de goed beantwoord wordt, wordt Kim een lieveling van me  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #5 Gepost op: 21 mei 2014, 20:29:21 »
Nationalité : Bulgare de Sofia
Langues parlées : allemand, anglais (un peu)
Couleur des cheveux : noirs
Age : 21 ans
Taille : 1m60
Poitrine : petite, jolie
Silhouette / corps : mince
Tatouages - Piercings : non
Fellation (nature ou couverte) : nature, de très bonne facture
Cunnilingus (oui - non) : oui, réagit, accepte le doigtage
Embrasse (oui - non) : oui, FK
Autres caractéristiques : un an d'expérience au Mondial de Cologne. Jolie fille assez chasseuse, mais sympa. Bonne session, mais manque de condition physique.  :pica22

Aanvullingen.

tatoes: ja (linker onderarm: 4 grote Chinese tekens)
piercings: ja (neus, mond: 2 kleintjes)
zeer mooi silhouetje, toch mooie stevige natuurlijke B-cup en lekkere kont
haarkleur: donkerbruin (klein beetje rasta in verweven)
kleur ogen: bruin

 :douchen 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #6 Gepost op: 21 mei 2014, 21:05:32 »
ok, that's good to know, thanks seksenfun.
damn, I should have accepted her demand instead of Isabella's.  :banghead:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #7 Gepost op: 29 mei 2014, 00:14:16 »
Kim ziet er prachtig uit! Niet de kleinste, niet de grootte van een fotomodel. En toch. Niet de grootte, wel het figuur. Kim heeft lange donkerbruine naturel ogende lange haren met een klein beetje rasta in geweven. Kim is mooi slank maar heeft stevige mooie natuurlijke borsten. Een flinke B-cup + dito kont. Mooi silhouetje, oren en poten ontbreken toch niet. Mooie bruine ogen. Twee piepkleine piercings aan de neus en mond.
 Kim krijgt qua uiterlijk van mij een 8/10 in kledij en 9/10 in FKK-kostuum.

 Antonia is terug in Sixsens en begroet me in de Oriëntaalse ruimte. Kim is er ook bij. Kim was een uur of twee voordien al met mij in contact gekomen. Ze stond op de plek waar de jagertjes graag staan. Een tactische plek in Sixsens. Aan de toiletten aan de Oriëntaalse ruimte. Sixsens is groot, met veel ruimtes en veel toegangen naar overal maar je moet al heel flink je best doen en de club al heel goed kennen om te weten hoe je die plek kan omzeilen. Daar hield Kim me even geleden dus staande. Ze vroeg of ik zin had in seks en als ze mij dat zo vragen, zijn ze eraan voor de erg kleine moeite.
 In de Oriëntaalse ruimte zeg ik tegen Antonia dat haar vriendin zeker nieuw is. Dat ik haar nog nooit had gezien. Ze brabbelt wat in een vreemd taaltje en Kim gaat bij me liggen en begint me te omhelzen. Nu weet ik ineens welke opdracht Kim kreeg. Kim, onervaren, dacht ik dan. In zekere zin ja. In saunaclubs, niet in seksclubs. Het leek er zelfs op dat Kim al niet meer wist dat ze me daarnet staande had gehouden. Ze kust me vrij snel. Dat was een aangename verrassing. Toen Kim bij me kwam liggen had ik helemaal niets van dat ik met haar zo nodig op kamer zou willen vertrekken. Het leek er allemaal heel erg onervaren aan toe te gaan. Ja, zo kwam het over. Kim is geen springend veld, niet dé lolbroek en niet echt spontaan. De verleiding verliep volgens het draaiboek. Anderzijds, erg jong, erg mooi, erg lief. Ik ben ook maar een mens en de balans helde duidelijk over in positieve zin. Mijn lul had zin in Kim. Ik heb al dat moois en de wijsheid van mijn lul niet genegeerd. Ik dacht met mijn instinct, met mijn lul. Ik liet me dus verleiden tot een kamergang. De pre sales waren meer dan voldoende. Ook tongzoenen was geen probleem. Ze nam deze keer de tijd. Wist Kim misschien heel goed dat ze mij al eens eerder staande had gehouden en wist ze dat ze de zaak anders moest aanpakken dan?

 Ik liet haar een sleutel gaan halen. Ze kwam terug met een sleutel voor een "afwerkkamertje" op -2. Ik liet het maar gebeuren. Normaal vraag ik een betere kamer op +1. Ik had geen hoogstaande verwachtingen.

 Toen ze haar pakje uitgedaan had, viel ik achterover op bed, nog voor ik het wou. Meestal bemerk je dan wat onvolmaaktheden maar Kim is nog mooier in FKK-kostuum. Mijn goesting steeg meteen heel wat levels op de zinmeter.

 Dicht tegen mekaar aanliggen, kussen, overal zoentjes geven aan mekaar, tongzoenen, spelen met haar prachtige borsten, likken aan haar mooie borsten, poesje verwennen met tong en vingers, heerlijk pijpen en in missio neuken (ze wou niet anders, nu ja... het was goed voor mij). Vooraleer we de daad aanvingen vond Kim het wel nodig om een klein beetje gel aan te brengen. Niet meteen iets om er een gat van in de lucht te springen maar deze keer kon het me niet schelen. Ondanks het gebruik van weinig gel, had ik toch nog een uitermate strak en beklemmend gevoel. Kim is erg nauw (want ik ben maar gemiddeld geschapen). Ik vind dat ik het nog lang heb kunnen rekken.
 Na de daad nog wat geknuffeld, gestreeld en gekust. Ze heeft het halfuur mooi volgemaakt.

 Kim vraag voor KIM € 50 extra. Kim maakte echter een beginnersfoutje? Wie begint nu over die extra als ik al efkes aan het penetreren ben? Tactisch/commercieel vraag je dat beter tijdens de blow job, me dunkt.

 De sessie was heerlijk (al deed haar prachtig uiterlijk er veel aan) omdat er ook nergens echt vonken afsprongen. Automatische piloot? Nee. Zou ook niet kloppen met het onervaren gevoel dat ik met haar had. Ze is erg rustig van aard, zullen we maar stellen. Toch ben ik er zeker van dat er veel meer uit te krijgen valt.

 Kim zag me na de sessie feitelijk niet meer staan. Meerdere uren. Daarna komt ze toch weer ineens bij me en begint iets losbolliger te verleiden. Ik liet me niet meer verleiden. Ze herhaalde dat wat later nog een keer en toen had ik het al moeilijk om geen tweede keer meer te gaan. Volgens mij is Kim nieuw in saunaclubland. Kim leert echter erg snel want bij mijn volgende bezoekje een week later, benaderde ze me al heel anders. Lekker in mijn schoot komen liggen, hoofd achterover, wat tongzoenen, lekker in het zonnetje liggen gedurende een halfuurtje. Ik liet in het midden of ik wel met haar zou gaan kameren. Zij hoopte.... De klik wordt groter. Kim voelt aan hoe ze mij kan doen laten herhalen met haar. Kim snapt dus op enkele dagen hoe je een goede omzet kan draaien in een saunaclub. Kim jaagt wel erg.

 Kim krijgt van mij zeker nog een kans. Weggegooid geld is het zeker niet. Haar figuur alleen al! Tijdens een speels gesprekje zal ik haar waarschuwen voor mijn grillen. Als ze er denkt mee om te kunnen, heeft ze me beet. Als ze er op kamer ook weg mee kan, zal ik "eeuwig" met herhalingsgevaar voor haar blijven zitten  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #8 Gepost op: 9 augustus 2014, 21:24:59 »
She has left the SixSens for a while now.
She’s working at the Samya since mid-June and her name is Bria.
She changed her hair too, which is now blond (dull and doesn't suit her very well though).

I declined her demand when I met her in 6S but I was able to catch up with her the 28th of june in Samya.

She seems to fit here in Samya and she's quite successful with clients.
this girl is without inhibition, is extremly joyful and dynamic and she’s very friendly with everybody.

and that day, she surely set the ambiance on fire :o, performing peep show & "pipe" show with guys on the podium, not once but 3 times…  :035:
yes, pipe meaning blowjob in french... ;D
she's got some nerves and many romanian girls were kind of surprised of such boldness in public from this girl :-[

anyway, as soon as she saw me earlier in tbe afternoon, she recognized me and was very friendly (kiss, chat, cuddles...).
but I decided to wait and went with her into a room only late at night, after watching her perfomances  :great:
I wanted to check if she was as hot in room as she was on the podium, and she was  :13:
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2014, 21:35:29 door boff »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #9 Gepost op: 4 oktober 2014, 15:05:44 »
Kim is enkele maanden geleden verhuisd naar Samya, waar ze Bria noemt. Ik heb daar gisteren een uitstekende kamergang met deze heel mooie meid gehad: veelvuldig en uitstekend tongzoenen, een heel lekkere pijpbeurt, ze liet zich gewillig beffen en vingeren en genoot er duidelijk van. Lekkere sex met veel variatie. Knallend klaargekomen. Alles was top!

Herhalingsgevaar: heel groot!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #10 Gepost op: 12 november 2014, 15:31:23 »






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #11 Gepost op: 12 november 2014, 15:32:10 »






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #12 Gepost op: 12 november 2014, 15:53:20 »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #13 Gepost op: 15 november 2014, 15:29:35 »
Gisteren heb ik voor de tweede keer met Bria gekamerd.

Ik was afwisselend in de bar en op het terras aan het rondhangen, tot Bulgaarse Bria plots rond mijn nek kwam hangen. Ik heb een hele tijd geleden al eens een uitstekende kamergang met haar gehad, maar aangezien haar beste vriendin Hannah en ik niet meer zo goed met elkaar kunnen opschieten :-P :lol_hitting:, heeft ze mij de voorbije weken bewust een beetje vermeden.

Gisteren was Hannah echter niet in Samya, dus Bria zag haar kans schoon en ze trok alle registers open: lekker tongzoenen, hadjes in de beha en slip, spelen met Piet...). Ik liet het allemaal maar gebeuren en zou ergens kort na middernacht dan ook met Bria op een kamer op het gelijkvloers belanden.

De kamergang met Bria was net als de vorige uitstekend: lekker tongzoenen, uitstekend pijpen en heel intiem neuken. Een echte GFE. Alles voelde zo relax en lekker aan, dat ik uitzonderlijk niet eens aan hondjes toegekomen ben, maar al tijdens (de heel lange, intense) missio mijn zaadjes verschoot. Hoera voor Bria en voor het 4de orgasme van de dag ;D 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #14 Gepost op: 26 november 2014, 21:58:41 »
Op 14 November voor de eerste keer naar Samya geweest. Eigenlijk is dit voor mij net te ver maar door het enthousiasme van medewandelaars er toch eens naar toegegaan.
Mijn vijfde sessie die dag was met Bria. Na de goede verhalen van Kanariepiet over haar een kamergang met haar gehad. Bria, ze zei tegen me dat ze Turks was, 21 jr, heel mooi slank figuur. Een mooi gezichtje maar ze heeft een beetje last van jeugdpuistjes
Bria stondt dansend tegen me aan te rijden wanneer ik al snel paraat was om vervolg stappen te gaan nemen. Nadat ze met nog een paar andere meiden door de bardame verplicht werd op het podium te dansen. Toen ze er vanaf kon kwam ze naar me toe en heb ik haar gevraagd een sleutel te halen.
Toen we bij de receptie kwamen bleek er een wachttijd van 1/2 uur te zijn. Tijdens het wachten bleef ze tegen me aanrijden en lieve kusjes geven.
Toen we een kamer toebedeeld kregen was dat een kamer op de begane grond achter het restaurant nr 34 geloof ik. Toen we de kamerdeur opendeden kwam de warmte ons toegemoet. Ik denk dat het meer dan 30 graden was op de kamer. Het sweet brak mij en Bria uit bij binnenkomst van de kamer.
Bria en ik hebben er het beste van proberen te maken maar het was veel te heet in de kamer om een fijne sessie te kunnen hebben. Bria deed haar uiterste best lekker TZ en PZC. Ook nog verschillende standjes gedaan maar ik heb de sessie al na 25 min gestopt. Dit kwam alleen doordat de hitte op de kamer echt ondraaglijk was en zeker niet door Bria.