Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 491281 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #15 Gepost op: 30 maart 2011, 21:40:24 »
Een dame gaf me gelijk een compliment en vroeg of ik dat ook voor haar kon doen en haar drie vriendinnen.  “Gekker moet het niet worden zeker”, liet ik haar weten en ik vervolgde met: “het is al erg genoeg dat hier zoveel vrouwen rondlopen en dat een man dan zijn eten nog zelf moet gereedmaken”.       

Van deze opmerking schrok ik zo uit de mond van SEF. Ik las een verhaal met veel freten en Man Liberation Front opmerkingen tussendoor, heerlijk !
Ik heb inens van deze recentie genoten, mijn dank !
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #16 Gepost op: 30 maart 2011, 23:23:11 »
Seksenfun, was die blonde maar in Living Room geweest, die mocht je zomaar aan de borsten komen, in combinatie met MLF past het hier wel  :D ;D
M!LF - Veronique Leysen in Antwerpen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #17 Gepost op: 30 maart 2011, 23:50:31 »
Ik wist helemaal niet dat SEF een carriere als presentator had.
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #18 Gepost op: 31 maart 2011, 08:02:21 »
Ik wist helemaal niet dat SEF een carriere als presentator had.
Groet, Foots  O0

"had" moet zijn "heeft gehad", dan zit je helemaal juist  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
flashes
« Reactie #19 Gepost op: 4 april 2011, 22:11:05 »
* De tweede warmwaterketel is vervangen --> HWP's zijn weer lekker warm.
* Nieuwe dress code voor de dames: enkel nog een bikini (geen kleedjes...)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #20 Gepost op: 2 mei 2011, 22:15:05 »
Relaxxxe rakkers,
 
Paaszaterdag en ik ga mijn 2e dag van mijn pijp 3 daagse in. De bouwvakkers kreeg ik niet op tijd weg, voor de inkom voor 14:00 en ik besloot lekker rustig met mijn motor naar de YY te toeren. Waarom YY, wel ik wist eigenlijk niet waarheen want met de pasen is het overal een gok. Tja GT was super op goede vrijdag, maar de rest is gewoon koffiedik kijken en ik besloot voor YY vanwege 2 heren. Haha een relaxxxrakker die voor heren gaat, jawel echt waar. En rond 16:00 kom ik zonder navi toch nog op de goede plek uit. Ik wilde parkeren en de portier, ja die grote enge zwarte man pakte mijn helm aan en wees me een parkeerplek voor moteren, da's wel een pluspunt een motorparkeerplaats.
 
Ik naar binnen en omgekleed in groen, ik haat groen, maar dit ter zijde. Naar binnen, mooie club hoor met deftige nette douches en wellness is prachtig. Maar ik houd van gezellig terassen en lullen met hoerenlopers, want dat is gezellig. Die waren er met bosjes op het teras en al vriedelijk schoof ik aan tussen de bekenden. Ha het toeval wilde dat de BBQ begon en al na korte tijd genoot ik van slap gebakken friet (ik kan nu tenminste als nepbelg de NL friet gerust afkammen) de rest was overigens best ok, goed zelfs. De stokbrood heb ik meerdere keren gepakt dus die was ok. Het vlees ook, de horeca van YY is ok.


 
De dames, tja die konden me weinig tot niet bekoren en mijn vreugde was groot toen om 19:00 Carmen LR ofwel Coco uit GT binnen kwam lopen. Dit sexmonster had ik de dag voordien ook in GT willen ontmoeten, maar nu kwam me perfect uit en mijn keuze was meteen gemaakt. Trouwens Coco weet dat ik haar geweldig vind qwa service en met vele grappen als schildkrottensex en maykafersex werd mijn kamergang weer een dikke ok. Jammer dat ze me deze keer niet compleet gesloopt heeft, want als ze me had gevierendeeld had ik zondag alleen maar thuis kunnen herstellen van haar pse service.
 
Op het eind van de dag rond twaalf uur nog effe met Dupke gewhirlpoold en ik reed in een scheet en een zucht weer naar huis. Lekker dichtbij die YY, maar ondanks dat YY een mooie wellness heeft, een goede catering er zit gewoon niet mijn type dames. Tja lastig, want hoe kan ik dat weten als ik met een GT dame ga ? Nou gewoon de looks was het niet voor mij. Gelukkig zag ik dat Seks en Fun zich uitgebreid heeft geamuseerd in de wellness en ik kan niet anders zeggen dan dat het een uitstekende club is voor hem.
 
Ieder zijn ding, maar ik had met Coco een top YY dag en tevree ging ik naar bed.
Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 2 mei 2011, 22:55:18 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #21 Gepost op: 14 mei 2011, 00:41:04 »



Een zaterdags bezoekje van toen het nog zomer was dit jaar.  Beter laat dan nooit natuurlijk.

Ongeveer twee weken geleden arriveerde ik weer perfect op tijd in YY.  Ietsjes voor 13.00 uur.  Het was alsof ik afgesproken had met vrienden.  Een aantal medeberen wuifden al van ver en heetten mij na een lang weerzien hartelijk welkom in het Nederlandse paradijs.

Het weer was alvast schitterend.  Als de vrouwen nu ook nog schitteren kan de dag sowieso al niet meer stuk.  Meer dan 25°C.  Het ideale weer om buiten te eten.  In YY is dit helemaal geen probleem.  Vandaag werd de brunch buiten opgesteld in koeltogen.  Het zag er niet alleen allemaal weer heel erg lekker uit, het was het ook.  ’s Avonds zou het BBQ zijn, vernam ik na een simpele vraag aan de kok ter plaatse.  De tweede dit jaar.  Hij antwoordde wel niet erg enthousiast.  Na het verorberen van de smakelijke brunch heb ik de kok toch maar eens geattendeerd op zijn niet enthousiasme wat de BBQ betrof.  Het bleek dat hij het een ongelukkige beslissing vond van het management omdat het al vroeg betrokken werd.  Inderdaad, de zon zou vandaag een waterzonnetje zijn voor het grootste deel van de dag.  Een losse wat minder mooie dag dus.  Uitgerekend als ik daar ben.  Je moet het maar treffen.  Omstreeks half twee begon het zelf redelijk hard te regenen.  Dit bleek later echter de enige korte tropische regenbui te zijn.  We moeten daar nog wat aan wennen in deze contreien. 

Ik kreeg ook nog een uitleg over de planning van het nieuwe restaurant.  Dat restaurant komt aangrenzend aan de bar.  De keuken wordt geïntegreerd in het restaurant.  Zo kan je altijd kiezen of je buiten of binnen eet.  De plannen zijn getekend.  Nu nog de vergunningen en de werken.  Half 2012 zou het nieuwe restaurant een feit moeten zijn.  Het huidige restaurant worden kamers.

Al snel kwamen foots, john69 en dupke ook toe.  Het was weeral een leuk weerzien. 

In de loop van de dag kwam ik ook de ene na de andere bekende meid tegen.  De nodige kussen werden weeral uitgedeeld.  Ik heb de lippen mogen proeven van bijvoorbeeld Alexandra, Vanessa en Naomie.  Naomie heeft haar haar laten blonderen (niet zo geslaagd als je het mij vraagt, gelukkig niet felblond).  Ook Sheila ontmoette ik.  Vorige keer was ze kwaad (om wat voor reden dan ook?).  Ze stond aan de bar.  Ik ging wat drinken bestellen en ging naast haar staan.  Zonder iets te zeggen.  Ze was immers kwaad.  Ineens pakt ze mij spontaan vast en begint te grappen.  Ik verschoot niet mijn sperma maar me wel bijna een ongeluk.  Nu ja, beter zo!  Wat later zou ze me voor de eerste keer trachten te verleiden.  Dat gebeurde aan de HWP.  Ik zat te broebelen en ze kwam er halvelings bij zitten.  Op de rand.  Met haar benen in het water en op 1, 2, 3 zaten haar voeten ergens tussen mijn benen gewrongen.  Vrij snel kreeg ik warempel reactie.  Ik ben op dat moment niet uit de HWP gestapt en met haar naar kamer gewandeld.  Hoewel mijn 11de vinger reageerde, wilde mijn verstand in mijn hoofd (nog) niet mee.

Vandaag ook weeral vele nieuwe jonge meiden.  Waar vroeger een Hongaarse vaste kliek aanwezig was in YY, kan je dat nu niet meer zo zeggen.  Ze wisselen en “verversen” meer. 

Evie!  Da’s een verhaal apart.  Ze liep me voorbij terwijl ik aan het brunchen was en zag me niet eens zitten.  Evie, waar ik zo’n goeie band mee heb.  Ik begroette haar dan maar en zei goeiedag.  Ze zei goeiedag maar ook niets meer.  De gehele dag zou ze mij bijna straal voorbij lopen.  Een beetje vreemd.  Ik lag er echter niet van wakker.  Het is ten slotte niet mijn vrouw.  Ik had wel de intentie om haar vandaag eens aan de tand te voelen maar het is er niet van gekomen.  Ik had leuker amusement vandaag.

In de loop van de namiddag heb ik niet zo heel veel contact gehad met de dames.  De dames in YY animeren een pak minder dan vroeger.  Is dat opgelegd?  Omdat ik toch wel graag heb dat een en ander een beetje spontaan ontstaat, kwam er niet zo direct een kamertje in zicht.  Wat vluchtige contacten, meer niet.  Des te meer heb ik er na een harde werkweek dan maar een relaxnamiddagje van gemaakt.  De wellnessfaciliteiten hoeven zeker niet onder te doen voor die van Park Sauna Residenz.  Dat lukte dus goed.  HWP, sauna’s, verwarmd buitenzwembad, lekker warm binnenzwembad, Turks stoombad, ouwehoeren tussendoor….

Omstreeks vijf uur ben ik voor de eerste keer BBQ gaan halen.  De BBQ was weer erg verzorgd, gelukt en lekker.  Twee koude schotels, een fruitsla met zomerse verse vruchten zoals aardbeien, meloen, ananas,…, frietjes, verschillende sausjes, broodjes en als vleessoorten kan je kiezen uit worsten, varkenssteaks, ribbetjes, kip en hamburgers. 

Nog wat perikelen. 

Het wou toch wel lukken zeker dat ik nadat ik onder de koude douche had gestaan ineens Alexandra zag lopen.  Ze was druk in gesprek met een dame terwijl ze (beetje achterwaarts) mijn richting uitliep.  Ik vond er natuurlijk niets beters op dan (zogezegd per ongeluk) tegen haar aan te lopen op het moment dat ze terug vooruit keek.  Van dat per ongeluk geloofde ze (terecht) niets. 
Op het terras ’s avondslaat zat ik wat te ouwehoeren met onder andere foots.  Hij stelde mij voor aan Coco.  Met haar is hij uitbundig geweest op de kamer.  Een ex-GT-dame.  Foots stelde mij voor als een streel- en knuffelbeer.  Ai, ai, ai… totaal verkeerde voorstelling.  Dat vertelde ik Coco dan ook maar meteen.  Ze wist niet meer wat ze van me moest denken omdat ik haar vertelde dat ik best wild uit de hoek kan komen.  Ik heb ze nadien niet meer gezien, ze schonk ook nog maar weinig aandacht aan mij.  Ik kan me daar wel iets bij voorstellen als je van kamer komt met een man als foots.  Ach, het is ook mijn type niet.  Helemaal niet.  Ik denk dat deze doorwinterde clubdame dit met haar voelsprieten heeft gevoeld.  Het blijft me nog steeds een raadsel waarom foots met de enige ex-GT-dame gaat met blond haar terwijl hij in YY zit met vele mooie zwartharige.  Tja, iedereen wil al eens afwijken van zijn gewoontes zeker?
Ook leuk vond ik het spel tussen twee dames en vijf heren in de bar aan de sofa’s aan de open haard.  Ik was gewoon wat aan het genieten van het plezier dat de dames onder mekaar hadden.  Ze dansten op de muziek, soms aan de paal, dan weer erotisch met mekaar….  Ineens stapt een man uit die groep van vijf mannen op een blonde dame af.  Hij vraagt haar om bij hen te gaan zitten.  Ze doet dat.  Al snel bleek dat zij haar (bijna gelijke) vriendin er bij moest halen.  Onopvallend alle aanwijzingen volgend kon ik opmaken dat de vijf heren met de twee dames op kamer wilden.  De dame die er eerst bij kwam zitten, zag dat goed zitten maar het was leuk om te zien hoe de tweede dame er alles aan deed om niet op het voorstel te moeten ingaan.  Het ging dan ook niet door.  De heer die de eerste dame was gaan uitnodigen is dan maar gewoon alleen met die dame op kamer vertrokken.

Vanessa is mij ook nog flink komen verleiden in de late avond maar vandaag wou ik eens niet met bekende vriendinnetjes gaan.  Dat stond zo geprint in mijn hersenen en zou ook zo gebeuren.  Geen Vanessa vandaag, vandaag geen Naomie.

Ook Tanja kwam nog eens naar mij.  Dat was héél lang geleden.  Nog steeds met dezelfde woorden of je geen “lust” hebt.  Nee, bedankt Tanja, liever even niet nu. 

Terloops nog even vermelden dat er nieuwe bedieningsknoppen aan de HWP’s zijn en dat er nu gele waarschuwingsbordjes staan met “opgelet gladde vloer”.  Je ziet er daarom nog niet minder beren op uitschuiven die zich nog net recht kunnen houden en dus telkens meer geluk hebben dan ik.  Niet dat ik hen een glijpartij toewens natuurlijk.  Dat de dames daar nooit bijna vallen met hun high heels, ik begrijp het niet.  Of toch.  Routine, ze doen niet anders dan daar alle dagen oefenen op die vloer om te lopen zonder valneigingen. 

Het bikiniverhaaltje is trouwens geen verhaaltje.  Alle dames lopen in strandoutfit in YY (verplicht). 

Nog twee Antwerpenaren gesproken ook in de loop van de avond.  Toffe mannen! 

Op kamer was ik nog steeds niet geraakt.  Dat werd hoog tijd.  Ik had mijn zinnen gezet op een nieuwe mooie en nam daar mijn tijd voor.  “Mijn tijd komt nog wel”, dacht ik.  Mijn tijd kwam echter niet meer.  Ze was continue bezet.  Ik zag dat wel hoor maar voor mij was het een reden te meer om nog wat langer te wachten omdat vaak bezette dames ook meestal erg goed zijn.  Achteraf bekeken heb ik haar veel te lang bekeken en telkens veel te lang op haar gewacht want daardoor ben ik niet meer op kamer geweest.  Positief was ook dat ze rustig de tijd nam in de bar vooraleer op kamer te vertrekken.  Het was een blonde.  Ze moet dus wel een heel speciale indruk op mij gemaakt hebben want met blonde dames ga ik niet zo snel.  Net als foots (alhoewel, als ze ex-GT is, doet ie het wel). 

Hoewel het zaterdag was, verwachtte ik zo met de paasdagen niet zo veel vrouwen.  Ik was verkeerd.  Er waren vrouwen zat (sommige dronken ’s avonds wel wat, maar waren niet zat). 

Bij het buitengaan kreeg ik nog een groot paasei (een pure).  Pure chocolade lust ik eigenlijk niet zo maar ik ben dat nog aan een gewone vrouw buiten de club kwijtgeraakt en zo maakte ik die ook nog gelukkig.  Meer moet niet want dit is een clubforum.

Morgen ben ik weer in YY.  Bij het buitengaan kreeg ik dan een groot wit paasei.  Dat heb ik zelf opgegeten.

Ondanks dat een kamertje met mijn favoriet blondje van de avond (en nieuw) er niet van gekomen is (en ik mijn vriendinnetjes afgewimpeld heb en veel gezond en gewellnesst heb), heb ik toch een erg toffe dag YY gehad.  Ik probeer alvast morgen dat blondje te knippen  ;).

     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Pasen
« Reactie #22 Gepost op: 14 mei 2011, 21:00:24 »
De tweede dag in YY.  Zondag en de zon was zeker van de partij.  Het was een stralend blauwe hemel met weeral temperaturen boven de 25°C.  Ook vandaag weer een deel vriendberen tegengekomen.  Hollandmale bijvoorbeeld.  Dat was weeral erg lang geleden.

Omdat ik op mijn uitstekende overnachtingsplekje al een flink ontbijt naar binnen had gespeeld, had ik dus geen honger.  Ik heb wel nog voor de gezelligheid wat gedronken en wat fruit gegeten op het terras buiten met bekende medeberen. 

Vandaag ook weer hartelijk welkom geheten door de vrouwen die mij nauw aan het hart liggen.  Sommige moesten natuurlijk eens vragen of ik in YY was blijven slapen.  Na de nodige kusjes van ondermeer Alexandra en Naomie heb ik heel wat tijd uitgetrokken om te wellnessen.  Sauna, HWP, Turks stoombad, verwarmd binnen- en buitenzwembad,….  Tussendoor lekker geouwehoerd en heerlijk aan het zwembad gelegen.  Genoten van de zon maar ook zwemlessen gegeven aan Juliette.  Een vriendin van de Russische Jenny.  Juliette kon niet zwemmen maar was toch een echte waterrat.  Voor ik het goed en wel besefte heb ik bijna twee uur met haar in het zwembad uitgehangen.  Ik kreeg op den duur kou (ondanks dat ze me heet maakte), zij niet.  Ik wou dat natuurlijk niet laten blijken.  Met een smoesje geraakte ik dan toch uit het zwembad maar niet veel later toen ik nog eens rond het zwembad uithing, vroeg ze al terug of ik er niet bij in kwam.  Ik heb dat dan maar heel gedwee gedaan. 

Een nieuwe dame lachte de hele tijd vriendelijk naar mij.  Ze maakte een goeie indruk op mij en ik prikte ze dan ook maar meteen op mijn to do-lijstje.  Later zou ik te weten komen dat ze heel erg goed is.  Dat was dan natuurlijk meteen de reden waarom ze altijd bezet was.  Het zal voor een andere keer zijn.  Afvangen aan de lockers, daar doe ik niet aan mee.  Ik kan me in YY wel beter bezig houden dan in de kleedkamers te ijsberen in afwachting van dat een dame van kamer zal komen.

Omdat ik in de vroege namiddag enkel maar wat fruit had gegeten, was ik best blij dat het iets voor vijf uur was en dat de BBQ klaar was.  Ook vandaag was die uitstekend.

Een poosje na het eten ben ik dan in de bar in een sofa gaan zitten.  Mijn eten rustig laten zakken.  Ineens zag ik Naomie en naast mij was nog plaats zat in de sofa.  Je kan het al raden, mijn rust was over.  Ze toverde weer alles uit haar hoed om mij behoorlijk geil te maken en het resultaat was dat ik ongeveer een kwartier later voor 1,5 uur mij terugtrok met haar.  Zoals gewoonlijk was de kamersessie weer top.

Na de arbeid nog maar een tweede keer langs de BBQ gepasseerd en nog met mijn medeberen buiten op het terras gezeten met enkel een handdoek om tot 22.00 uur.  Het was nog behoorlijk warm op dit uur voor de tijd van het jaar.

Na 22.00 uur toch maar naar binnen getrokken.  De dames waren zich weer bijzonder goed aan het vermaken op de dansdeuntjes van YY.  Heerlijk om ze bezig te zien. 

Naomie kwam mij nog dikwijls opzoeken.  Niet zo direct om nog een kamertje te versieren maar eerder omdat ze me graag mag.  Het was bovendien echt niet meer druk na 22.00 uur op deze Paasdag.  Als wij samen zitten is het altijd lachen geblazen.  Een toffe dame.

Gisteren maar zeker vandaag viel het op dat de dames eigenlijk zo goed als niet jagen en/of animeren.  De vriendelijkheid van de dames is net als hun service en net als in alle andere clubs aan de NRW-grens, wisselvallig.  Dit is dan ook meteen het grootste verschil met PSR waar de dames vriendelijk zijn, normaal doen en jou altijd een prettige tijd op kamer geven en weten wat een man graag heeft op kamer.  In PSR kamer ik dan ook veel meer dan hier.  Gedeeltelijk ligt dat dus zeker ook aan de vrouwen zelf.  Ze gaan er te veel van uit dat ze je kunnen voorbij lopen overdag alsof je er niet liep en dat je ze later op de avond wel ten kamer zal vragen als ze op hun krukje zitten te wachten.  Voor mij mag het wat meer zijn.

Mijn paasweekend in YY was zeer geslaagd.  Gelukkig maar  ;).


het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
YY op vrijdag: anders dan anders
« Reactie #23 Gepost op: 15 mei 2011, 20:19:41 »
Donderdagavond vorige week.  De zoveelste mooie warme dag op rij.  Ik besloot dus om er vrijdag een korte werkdag van te maken.  Iets over drie uur kwam ik aan in YY.  De planning was iets voor twee uur om nog net van het voordelige inkomtarief te kunnen genieten.  Dankzij de Belgische spoorwegen is dat niet gelukt.  Een trein die namelijk 13’ te laat is laten de Belgische spoorwegen gewoon stoppen in een niemendallenstationnetje.  De reizigers moeten dan maar 47’ wachten op de volgende trein.  Een simpele redenering en alles behalve een goeie oplossing natuurlijk.  De volgende trein kwam ook nog eens met 7’ vertraging aan maar deze reed tot mijn geplande bestemming Maastricht.  Ik had maar 5’ overstaptijd maar gelukkig werkt een en ander bij de Nederlandse spoorwegen anders.  De Nederlandse trein wachtte even tot dat alle reizigers overgestapt waren.  Als klap op de vuurpijl hadden de Belgische spoorwegen nog een erg flauwe grap in petto.  Men kwam rond met een vragenlijst waarop je kon invullen wat je van de Belgische spoorwegen vindt.  Zijn die zo dom of dien die het ervoor? 

Na deze trip met hindernissen had ik natuurlijk best wat honger gekregen en kon een fris drankje er zeker ook in.  Omdat het warm weer was, stond de brunch weer buiten uitgesteld.  Ik kon nog net de laatste kaasplakjes en een paar broodjes nemen.  Voor de rest was alles op en werd achter mijn gat alles afgeruimd.  Tussen half vier en vijf uur was er geen eten.  Dit is natuurlijk geen noodzaak maar een maand geleden pretendeerden ze bij YY dat het eten nu doorlopend was.  Hier kan je dus niet zeker van zijn.  Het is maar een weetje.  Ook de BBQ ’s avonds was om negen uur al aan het uitdoven.  Groenten waren er al niet meer.  Toch was het nog erg druk.  Ik dacht toch altijd dat je tot tien uur warm eten kon krijgen in YY.

Normaal ben ik niet negatief maar ik ben nu wel goed bezig.  Laat ik het dan nog maar even blijven doen.  Hoe verder de dag vorderde des te meer ik tussen de genieters velen mannen zag die precies van een andere wereld komen.  Veel alcohol drinken en de meiden heel de avond bezet houden (zonder veel te gaan kameren, of sommige gingen zelfs helemaal niet kameren).  Vooral omdat het damesaantal beduidend lager lag dan het herenaantal was dit storend.  Verder veel haantje-de-voorste-gedrag.  Alles behalve de vriendelijke correcte sfeer die er normaal is in YY.  Het moest me even van het hart.  De meiden (vooral dan de nieuwe) gedragen zich ook al zo anders.  Niet spontaan meer, niet echt lief en vriendelijk.  Het woord animatie kennen deze meiden precies ook al niet meer. 
Nu, er is voor het zeggen geen verschil tussen de meiden vandaag in YY en de meiden in andere NRW-grensclubs maar van YY ben ik anders gewoon.  Mijn verlangen naar Park Sauna Residenz werd hierdoor aangescherpt.  Ook het personeel is de laatste tijd niet zo vriendelijk en gastvrij meer (toch zeker enkele).

Een laatste puntje van kritiek is dat de HWP’s nog steeds aan de lauwe kant zijn.

Tot zover al meteen mijn dagindruk van vandaag.  Ondanks deze negatieve klanken heb ik toch een mooie YY-dag gehad.  Ik maak er mij ook ter plaatse niet druk in.  Ik kom voor fun en seks. 

Ik lag op een gegeven moment nog maar net aan het zwembad en een vrij mooie blonde dame kwam ook op een zetel aan het zwembad liggen.  Ze ging aan de overkant liggen en begon uitdagend naar mij te lachen en nam opwindende poses aan terwijl ze daar lag (te kronkelen) te zonnen.  Ze deed het er voor!  Ze maakte me best heet op die manier.  Na een kwartiertje ging ze weer richting bar.  Ik liet ze ontsnappen.  Ik wou nog wat aan het zwembad hangen. 

Sommige dames hoor je wel eens reclameren dat ze niet genoeg verdienen maar deze blonde meid had ik niet meer kunnen laten gaan lopen als ze pardoes bij mij op de ligzetel zou zijn gekropen en haar verleidingstrucjes nog wat had aangescherpt.

Terwijl ik voor de eerste keer aan de BBQ stond aan te schuiven, voelde ik ineens licht geklop op mijn rug.  Dat was Vanessa die samen met Evie ook wat BBQ kwam halen.  Nu stond alles nog prachtig uitgestald.  Lekkere vleessoorten, lekkere sausjes, lekkere groenten- en fruitmixes….  Na de BBQ ging ik nog wat fruitsla halen want ik vind de combinatie vlees-fruit maar niets.  Vanessa kwam net op hetzelfde idee en polste meteen of er weer een kamertje met haar zou inzitten.  Dat was best mogelijk.  Ik had nog niet uitgemaakt met wie ik vandaag zou gaan kameren.  Al mijn vriendinnetjes in YY hadden gezamenlijk vakantie genomen, zo bleek.  Geen Naomie…. 

In de bar trof ik ineens Daina.  Dat was weeral lang geleden dat ik haar nog gezien had.  Ze komt niet zo frequent.  We hebben samen alles leuk bijgesproken in een sofa en best wat lol gehad.  Dat viel goed mee.  Op kamer hebben wij helaas geen klik.

Een beetje later kwam ik wat drinken bestellen aan de bar en naast mij zat een mooie blonde vrouw.  Ze was meteen heel vriendelijk en lief.  Ze maakte direct indruk op mij.  Allicht moet ze gedacht hebben dat ik nogal afstandelijk ben omdat ik zeer dringend iets moest gaan doen en dus helemaal effe geen zin had om het begin van een kamersessie op poten te zetten.  Later op de avond zou ik ze niet meer zien.  Vele of één lange sessie?  Wie zal het zeggen?  Misschien was ze ook gewoon naar huis gegaan.  Ze staat in elk geval geprikt op mijn to do-lijstje.

Ik had ook heel de dag al een mooie jonge blonde dame op het oog maar zij is nou net het type die niet overloopt van enthousiasme en vriendelijkheid in de bar.  Toch gebeurde het dat ze vlak bij mij in de buurt kwam staan met een paar vriendinnetjes toen ik strategisch post had gevat in een sofa en mijn ogen de kost gaf.  Het blijft leuk om te zien hoe de dames zich aan het amuseren zijn, aan het dansen zijn….  De blonde dame kwam nog wat later op de leuning zitten van de sofa, keek eens achterom en weer direct vooruit.  Op zo’n moment zou het leuk zijn als de dame haar gewoon laat neerploffen op de sofa.  Dat kan een mooie insteek zijn om later op kamer te verdwijnen.  Dit gebeurde echter niet.  Ik heb haar dan maar gelaten voor wat ze was en ben een stoombadje gaan nemen.  Ik zal haar nog wel eens op een andere keer verrassen, als ik er zin in heb.

Waarom de vrouwen zelf niet meer animeren is mij een beetje een raadsel.  Dat tikkeltje spontaniteit kan dikwijls zo veel uitmaken.  Hetzelfde voor een Hongaarse dame met lange zwarte haren.  Ze lacht je toe maar loopt je tezelfdertijd gewoon voorbij.  Verwacht ze nu dat ik ze bij haar nekval ga grijpen en haar staande houden?  Misschien zou ik dat beter wel doen want nu was het al bijna middernacht geworden en had ik nog geen kamertje gemaakt.  Niet dat ik daar van wakker lig.  Ik amuseer me en dat is het voornaamste.  Trouwens zomaar vastscharrelen en er mee op kamer verdwijnen, houdt een heel risico in met een Hongaarse in YY.  Bovendien was er morgen nog een dag YY gepland en zondag nog een dagje FKK Planet.

Terwijl ik ’s avond nog even een paar baantjes in het buitenzwembad aan het trekken was, kwamen Evie en Vanessa voorbij.  Zij gingen richting tuinhuisjes in de tuin.  Ze vroegen of het water niet veel te koud was.  Voor mij niet.  Dat water koelt niet op één, twee, drie af natuurlijk.  Op mijn vraag of ze er niet bij kwamen, antwoordden ze negatief.  Ik had ook niet ander verwacht.

Iets voor middernacht liep ik nog eens een rondje en zag Vanessa in het warmwaterbad zitten aan de binnensauna.  Ik ging bij haar zitten met de bedoeling om van haar goeie diensten gebruik te maken.  Ze vertelde me echter al snel dat het goed geweest was voor vandaag en dat ze gestopt was met werken.  We bleven nog even zitten en het was wonderbaarlijk hoe anders ze tegen me was nu ze gestopt was met werken.  Ze was heel anders.  Het contact verliep heel anders.  Gewoon-menselijk zal ik maar zeggen.  Het greep me als het ware een beetje aan dat een vrouw zo anders kan zijn in haar “vrije tijd”.  Ons contact was “écht” nu.  Eigenlijk wond het me op, deze aparte manier van samenzijn.

Tussen de bedrijven door natuurlijk ook het nodige geouwehoer met medeberen want in YY ben je nooit alleen.  Dat is ook een voordeel. 

Ik heb een uitstekende dag gehad ondanks de negatieve zaken die ik in het begin van dit stuk aanhaalde.  De wellnessfaciliteiten in YY blijven tot de beste behoren.  Lekker eten, lekkere BBQ, verwarmd buiten- en binnenzwembad, een bio-sauna, een Finse sauna, een stoombad en twee HWP’s, een kino….  De muziek stond vandaag ook nooit té hard.

Het was vandaag de eerste keer dat ik in heel YY geen Afrikaanse dame kon spotten.  Anders is dat wel het geval.  Naomie, Michelle, Diana….  Wie voor de exotische dames kwam, kwam vandaag bedrogen uit.  Blonde dames daarentegen bij de vleet vandaag  ;).







 

       



       
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #24 Gepost op: 30 oktober 2011, 00:35:35 »
Yin Yang afgelopen donderdag.

Het was weeral een hele tijd geleden dat ik nog eens naar onze noorderburen hun seksparadijs was geweest.  Omdat het er vrijdag en zaterdag (vooral in de avond) nogal “zuiperig” aan toe gaat, verkoos ik een doordeweekse dag.

Stipt om 11.00 uur ’s morgens stond ik op het terrein van YY.  De derde.  De ontvangst gebeurde door Nienke.  Vriendelijk dus maar koel en plichtmatig.

De donkere kastjes met zelfdichtklappende deurtjes en geen kapstokken blijft onhandig.

Na het omkleden en na de begroeting van verschillende dames maar meteen gaan ontbijten.  Het ontbijt was weer prima.  Eindelijk nog eens verse broodjes van de bakker en niet van die zelf afgebakken toestanden (wat zelfs in PSR zo is).  Jammer dat er geen schijfje tomaat en komkommer meer ter beschikking was om tussen je broodje te leggen.  Het fruit was ook maar povertjes.  In de avond werd de lege mand pas aangevuld met peren.

Na het ontbijt maar eens een kijkje genomen doorheen de club.  Er waren best al heel wat dames present en de ene eigenlijk al mooier dan de andere.  Eentje wou al direct met mij op kamer maar dat was me gewoon nog veel te vroeg en dat vlak na een uitgebreide brunch.

Aan de bar werd ik ook uitgenodigd door twee dames om bij hen te gaan staan.  Twee Duitse dames.  Ze probeerden mij te overhalen tot een triootje maar daar ben ik zo happig niet op en dat heb ik hen dan ook laten weten.  Ze probeerden mij nog op andere gedachten te brengen maar dat is hen niet gelukt. 

Ik heb wel wat bekende dames gezien maar de meeste waren voor mij allemaal niet.  In de loop van de dag telden ik makkelijk 45 dames en in de avond meer beren dan dames.  Het viel me enorm positief op dat de dames heel actief waren.  Dat was de laatste keer niet meer zo.  Nu dus terug wel.  Ze trachten je te verleiden op een leuke manier.  Op een of andere manier liep ik vaak erg geil rond in YY.  Dat was heerlijk.  Natuurlijk deed de optiek van de dames daar heel veel aan.  Ik kon (qua optiek) wel met 80 % van de dames de kamer op gaan.  Helaas is de service van die knappe dames vaak beneden alle peil in YY.  Raamkwaliteit: PMC, NMC.  Amen en uit!  Dit is zowat het grootste (en redelijk vervelende) negatieve punt in YY.  Er zijn dames (genoeg) die meer op hun programma hebben staan maar het vervelende is dat je dat steeds moet navragen en dat je sinds kort ook moet vragen hoeveel een halfuur (en vooral een uur) bij elke dame kost omdat ze vrij mogen bepalen hoeveel ze vragen (voor welke service).  Spijtig genoeg zal dit wel weer te maken hebben met een opgelegde wet door de Nederlandse regering en zal dit in de toekomst niet meer in goede zin evolueren.

Overdag dus een uitermate goeie sfeer, ook geen te luide muziek.  Overdag heb ik voornamelijk genoten van de prachtige wellness die YY rijk is.  Vandaag was de bio-sauna echter niet goed warm (55°C, 60 à 65C mag wel, zoals dat altijd het geval was).  Ondanks het zachte lenteweer lag het zwembad dicht.  De HWP’s waren precies eierkokers.  Het stoombad en de binnensauna waren perfect.  Het binnenzwembad met zijn waterval, ook top.  Het avondeten was ook lekker, inclusief de groene soep.

Hoewel Annabel op mijn programma stond, heb ik haar niet te pakken kunnen krijgen.  Ze is continue bezet en kamert vaak voor langere periodes. 
Een kleine blonde slanke hele mooie jonge dame hou ik al een tijdje in het oog.  Ik ken haar naam niet maar ik geloof dat ze van Lithouwen afkomstig is.  Ze staat wel vaak bij Duitse of Poolse dames.  Bijna altijd tezamen met andere dames vanachter in de bar aan de dansvloer.  Ik heb er één keer eens een kort gesprek mee gehad maar wou toen naar huis gaan en bovendien kwam ze toen na enkele zinnetjes al tot de kamervraag.  Ik hoor nu nochtans ronken dat ze goed tot zeer goed zou zijn op de kamer.  Ik moet ze in de toekomst dus een beter leren kennen.  Liefst voordat het avond geworden is want ’s avonds hangt ze steeds in groep bij mannen die haar op bacardi-cola trakteren.  Helaas was ze er donderdag niet overdag en kwam ze maar tegen de avond opdagen.  Overigens iets waar vele dames in YY zich aan tegoed doen.  Niet meer enkel in het weekend dus.  Niet zo’n positieve evolutie.  Dames die licht zijn (of dronken).  Hopelijk komt de wetgever nog eens langs om te zeggen dat zoiets niet past in een wellnesscentrum, wat meteen ook de reden is dat er geen kleedjes maar enkel lingerie mag gedragen worden.  ’s Avonds natuurlijk ook weer veel te luide monotone boenke-boenkmuziek.  De dames trotseren vaak ook de friste buiten.  Niet om naar een hutje te gaan kameren.  Je weet wel waarvoor dan wel.  Het wordt oogluikend toegestaan, blijkbaar.  Drank, luide muziek en een pafke.  Een echte discosfeer.  Je moet er voor zijn.

Gelukkig zijn er ook nog enkele dames die zich daar niet zo best bij voelen en in het wellnessgedeelte vertoeven of in de kino.  Meteen ook de reden dat ik deze keer langere tijd in de kino verbleef.  Daar zit je geen 10’ alleen.  Telkens komt er een dame bij je liggen, polsen of je niet met haar op kamer wil.  Helaas komen in de kino niet de mooiste dames op je af. 
Ik kwam Vanessa al een paar keer tegen overdag maar zij stond vandaag niet zo direct op mijn lijstje.  Hoe verder de dag evolueerde hoe meer ik haar dan toch weer zag zitten.  Ze was enkele kilo’s vermagerd tegen de laatste keer en zag er perfect uit.  Mooi figuurtje.  Wel al rond de 30.  Ik liet haar in de loop van de avond (na het avondeten) weten dat ik haar wel zou vinden als ik wou gaan kameren.  Wat later ging ik dus naar de kino.  Ik wou eens zien of een stunner mij daar een mooi voerproefje van een kamergang zou kunnen bieden.  Helaas kwamen enkel de paar forsere dames van YY de kino binnen.  Ineens komt Vanessa de kino binnen.  Zij had mij gevonden dus.  Zij kon mij verleiden. 

Die avond zou ik wat later met Sofie vertrekken naar kamer.  Deze keer naar een gewone kamer.  Met Vanessa was het een gedeelde kinokamer.  Sofie had ik gesproken in de loop van de dag in het warme voetbadje in het wellnessgedeelte.  Ze is heel naturel, mooi en jong.  Het allereerste contact was nog eerder op de dag toen we mekaar passeerden ergens aan de lockerruimte en ook toen was ik al aangenaam verrast op alle vlakken.

Er was nog een dame die mijn speciale aandacht trok.  Een slanke dame met lang rood haar en met een naam op haar linkerzij getatoeëerd.  Ze leek me heel lief maar dat was gezien vanuit de sauna.  De korte contacten die ik met haar had, lieten dan weer iets heel anders uitschijnen.  Ze verschoot echter aan tafel in het restaurant toen ik haar smakelijk eten wenste en was dan ook uiterst vriendelijk.  Ik heb mijn twijfels bij haar maar ga haar in de toekomst toch wat beter trachten te leren kennen. Kent iemand de naam?

Ondanks de negatieve punten van YY ben ik er twee uur langer gebleven dan oorspronkelijk gepland dus om de club nu maar gelijk te gaan afkammen, nee.  Op elke club kan je wat aanmerken.  Het gaat om het totale plaatje over de gehele dag genomen en dat was positief.

Ik heb gisteren een sessie gehad met een dame in een club die geil behoort genoemd te worden.  Toch was de sessie niet zo goed te noemen.  Ja, ik mocht haar kletsnatte kut met vier vingers lekker wild onder "handen" nemen.  Ja, ik vermoed dat ze één keer echt klaar kwam.  Ja, ze pijpte zonder condoom.  Ja, bij momenten goed (maar telkens te kort).  Ja, er waren momenten van super sensueel tongzoenen (maar te kort).  Rekken/langer onder dwang... nee, bedankt.  Ja, nee, ja, nee....  Bovendien vond het plaats in een open gedeelde kamer.  Hoewel ik al eens twee uur geneukt heb (en drie keer klaar gekomen) in de kino van LR, vond ik het nu niet zo prettig dat men kwam gluren....  Ik merkte ook dat de dame bij mij meer deed (ik weet dat eigenlijk, het is eigenlijk vorige keer een voorwaarde geweest om op herhaling te gaan met haar) dan ze standaard doet maar ik voelde dat dus ook.  Weer mis voor mij natuurlijk.  Ik wilde in principe niet zo persé gisteren met haar gaan maar toen ik ze eens goed bekeek... een paar kilo afgevallen.  Perfect was ze en in de kino maakte ze me super geil.  Enfin... al bij al modderde de sessie maar wat aan en had ik momenten dat ik bijna kwam en dan was het toch weer niets.  Niets werd het niet.  Klaarkomen echter was geen feit.

Eerder op de dag had ik contact met een twintigjarige jonge mooie dame en ik vertelde haar dat ik later met haar zou gaan.  Toen ik naar buis wou kwam ik ze tegen en ging er mee.  Ik wou dat écht!

Op kamer: standaard Hongaarse YY-service!  Standaard raamservice!  PMC, één standje.  Alleen omdat ik ze zo graag wilde (waarschijnlijk), de manier waarop ze voor me klaar ging liggen op bed terwijl ik me nog even afdroogde, de liefheid, het onschuldige....  Ik ben zalig klaargekomen!  Ze heeft me zalig bereden, lekker gepijpt.

Zo zie je maar   ;).


   

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
blonde poppeke
« Reactie #25 Gepost op: 2 maart 2012, 21:31:25 »
Afgelopen maandag nog eens naar YY getrokken. 

YY is altijd leuk.  Je kan er lekker eten, je kan er heerlijk wellnessen en er lopen steeds erg mooie vrouwen rond (waarvan je helaas nooit weet wat de service zal inhouden).

Een maandag dus het was niet druk qua beren en er waren ook maar een dertigtal dames aanwezig.  Toch waren de dames bijna continue in de meerderheid.  De muziek stond ook niet loeihard.  Dat viel dus ook goed mee.  Alle wellnessfaciliteiten werkten perfect.  Enkel de HWP's (hotwhirlpools) waren tot 's avonds erg frisjes maar dat kwam omdat ze er nieuw water in gedaan hadden.  Liever zo en weten dat het hygiënisch is dan dat het water stinkt zoals in Babylon of World.

Vandaag hadden ze als avondmaal ook vis als keuze.  Het is de eerste keer dat ik weet dat er bij YY vis op het menu staat.  Het was zalm.

Jammer genoeg heb ik YY moeten verlaten zonder te neuken.  Niet dat het mijn dag om zeep heeft geholpen.  Ik ga liever niet neuken dan te neuken om te neuken.  Het wou maar niet klikken voor wat de service betrof van de dames.  Ik heb aan drie verschillende erg mooie jonge Hongaarse dames gevraagd of ze een beetje een degelijke service gaven en het antwoord was steeds negatief.  Voornamelijk betrof het PMC en niet tongzoenen.

Een vierde keer vroeg ik het aan een Litouwse blonde schone.  Een echt poppeke.  Halflange witblonde haren, slank, 1,62, A-B-cup naturel, spreekt Duits en een beetje Engels en luistert naar een heel erg moeilijke naam, die ik vergeten ben maar wees gerust... als ze hem vijf keer na mekaar had herhaald, zou ik hem twee minuten later ook al niet meer geweten hebben.  Een lepe truk om niet met een negatief draadje op een forum opgescheept te zitten natuurlijk.  Het ging zo.
Ik zat wat te ouwehoeren in het warmevoetenbadje met een jonge Nederlandse beer.  Twee dames kwamen erbij zitten.  Dat gaat maar dan zit je wel heel close tegen mekaar.  Ik vond dat geen probleem want de jonge Nederlandse beer zat aan een kant en de blonde vriendin van dit poppeke ook.  Het blonde poppeke dat ik zo graag wilde kwam dus erg kort tegen me aan zitten.  We begonnen met ons vieren wat te kletsen over koetjes en kalfjes en maakten best wat lol.  De Nederlande beer geraakte erg geprikkeld door die andere blonde (zonder tieten) en kondigde haar aan dat hij met haar op kamer wou maar vroeg wel eerst naar haar service.  Ze antwoordde dat ze de normale service op kamer geeft.  Dit was alles behalve een duidelijk antwoord dus vroeg de Nederlander wat ze dan precies bedoeld met normale service.  Toen somde ze op wat ze niet normaal vond.  Hier kwam geen einde aan: anaal, FT (klaarkomen in de mond), massage, knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen....  De deal ging dus duidelijk niet door.  De dame zat er niet mee.  Deze dame is er dus vast van overtuigd dat ze enkel maar raamservice zal leveren.  Het was immers een kalme dag.  Bijna geen beren.  Ze had niets te doen, al heel de dag zowat niet.  Het viel me ook op (dit is de tweede keer dat ik dit ondervind) dat jonge beren geen betere service krijgen dan oudere beren.  Het is blijkbaar zo maar het blijft verbazend voor mij.
Ik nam van de gelegenheid gebruik om aan dat blonde poppeke, dat intussen haar benen al over die van mij had gelegd, te vragen of zij hetzelfde als haar vriendin verstaat onder normale service.  Dat was zo dus ging ook voor mij het kameren niet door.  Terwijl haar vriendin doodleuk zei dat het voor haar niet erg was dat die Nederlander dan maar niet wou kameren, zag ik dat het blonde poppeke toch liever had gehad dat ik had toegeven.

Wat nu...

Wat later zat ik in de bar in een zetel en Mercedes kwam bij mij zitten om te polsen of ik met haar op kamer wou gaan.  Mercedes is niet mijn type.  Mercedes is al wat ouder en niet meer overal zo strak.  Waar ik naar toe wil.  Dat blonde poppeke zag van op afstand wat er gebeurde.  Toen Mercedes weer wegging, kwam zij weer naast mij zitten.  Eigenlijk enkel om te zeggen dat als ik mijn service wil, zoals ik die wil, ik met geen enkele knappe op kamer zou kunnen gaan en mij maar moest tevreden stellen met minder mooie en oudere dames.  Ik heb geen seconde getwijfeld om aan dat blonde poppeke te laten weten dat ik niet voornamelijk in YY kom maar voornamelijk in een andere club nabij Keulen waar alle knappe poppekes ook knappe service leveren.  1 - 0 voor mij en ze droop af.

Kortom: goed, erg goed vermaakt in YY maar niet op kamer geraakt.  Gelukkig voor mij, bederft dat niet mijn dag.  Anders had het 2 - 0 voor dat blonde poppeke geweest.

Als ik nog eens in YY kom, ga ik dat blonde poppeke met onuitspreekbare ononthoudbare naam, toch maar eens op kamer loodsen.  Het zal haar job (zo is het toch maar net) dan zijn om mij een orgasme te doen krijgen.  Ze zal haar werk hebben en haar best beentje (lees: mondje) moeten voorzetten, mijn gedacht.

Ik vertelde de Hollander ook nog van PSR omdat hij graag mijn service heeft en graag mooie dames (wie niet) maar blijkbaar zijn de meeste Nederlanders nogal trots op hun land want hij wou uit trots voor zijn land in Nederland blijven en niet naar Duitsland gaan.  Dat moet hij natuurlijk weten.

Zo...  Volgende keer misschien ook neuken in YY (met dat poppeke).  Voor raamservice hoef ik niet helemaal naar Roermond te gaan.  Als ik dat al eens wil, ga ik kortbij, naar het SKW  ;).
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2012, 21:42:09 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #26 Gepost op: 4 maart 2012, 19:13:56 »
Seksenfun toch, je weet toch allang dat je bij de Hongaarse dames in YY totaal niks te zoeken hebt?
Voor complete service (TZ, FT, etc, etc) kun je je beter richten op de Duitse en Poolse dames die daar ook in ruime aantallen aanwezig zijn. Een aantal hele goede zijn bijvoorbeeld Tiffany, Leonie, Melina, Kathy, Stella, Luciana.......Het zijn echter wel vrouwtjes die hun mannetje weten te staan dus je kan ze niet om je vinger winden  ;D
Ik begreep overigens ook dat Dupke succesvolle kamersessies met dames meer naar zijn smaak had. Er zijn aldus voldoende mooie dames met goede service in YY ondanks de slechtere reputatie van deze club (wat mijn inziens alleen voor de Hongaarse dames geldt). Het enige is dat het wel moet matchen met jouw individuele smaak wat de optick betreft.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #27 Gepost op: 17 maart 2012, 22:50:40 »
De douches op de kamer.  Een luxe die je maar zelden terugvindt in saunaclubs.  Ware het niet dat de douches van slechte kwaliteit waren.  De watertemperatuur was nooit constant.

Ze werken er aan en de eerste twee kamers zijn volledig gerenoveerd  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #28 Gepost op: 28 april 2012, 16:01:42 »
Regelmatig ga ik nog eens een keertje naar de dichtsbijzijnde club.  Yin Yang blijft een uitermate toffe club.  Denken we maar aan:
- de schitterende wellness, volledig afgezonderd door middel van een glazen deur, met rustgevende achtergrondmuziek (zoals ik al muziek hoorde van Enya en natuurgeluiden); in deze wellnessruimte bevinden zich 2 erg goede HWP's die zowel een lucht- als watermassage hebben (en die je eventueel ook gelijktijdig kan opzetten), een Finse droge sauna en een dampbad met zeer verdraagbare temperatuur, een goed verwarmd binnenzwembadje (in het water bevindt zich een knop waarmee je de waterval in werking kan zetten; velen weten dat niet, ik heb iets met warvallen) en een zonnekannon; een waterfontijntje zorgt ervoor dat je steeds fris water kan drinken
- buiten bevindt zich ook een sauna, een vochtigere met vlak erbij een koude douche en ook een vrij groot buitenzwembad (dat eveneens verwarmd is)
- in de zomer is de grote mooi aangelegde tuin en terras (met BBQ bij mooi weer, ook het ontbijt kan je buiten eten in de zomer) zeker een pluspunt
- de ruime kino
- massagekamer
- apart vrij ruim restaurant met self grill mogelijkheid; het eten is doorgaans lekker tot erg lekker
- de bar met grote dansvloer en danspaal
- de kamers allemaal met douche en toilet op de kamer (op enkele kamers zijn de sanitaire ruimtes inmiddels gerenoveerd)
- altijd voldoende en mooie dames aanwezig (ca 25 - 55).

Het grote nadeel tot voor kort bij Yin Yang was dat de dames vaak een belabberde service leverden (in beetje in de genre van de raambuurten).  Het was dus altijd wat uitkijken, soms selfs erg goed oppassen.  Dit is eenvoudig te verhelpen door te vragen aan de dame welke services ze levert maar zo'n koehandels maken het voorgesprekje niet leuker.  De laatste twee dagen dat ik er was, ben ik echter tot de vaststelling gekomen dat de service van de meeste dames een stukje hoger ligt dan voorheen.  Met name het pijpen met condoom dat bij de Hongaarse klik voorheen vrij standaard was, is niet meer zo standaard bij hen.  Een gelukkige vaststelling dus.  Tongzoenen was bij die Hongaarse klik ook vaak taboe.  Ook dat is nu niet meer in de mate van voorheen.  De dams zijn ten op zichte van vroeger wel minder jagerig geworden en wachten veel meer af op wat de man gaat doen.  Langs de andere kant is er nu wel het bijkomend probleem gekomen dat je steeds goed moet vragen hoeveel de dame vraagt voor welke services.  De dames zijn vrij om te vragen wat ze willen.  In concreto komt het er in de praktijd op neer dat bijna alle dames € 100 vragen voor een uur.  De "oude garde" hanteert nog € 75 voor een uur.

Een groot nadeel in de periodes dat je niet buiten kan, blijft de loeiharde beatmuziek die uit de boxen scheld en waardoor enige conversatie met de dames onmogelijk wordt in de bar.

De vriendelijkheid van het personeel valt op enkele uitzonderingen goed mee.

Yin Yang biedt alles genomen dus een prima kwaliteit/prijsverhouding.  Voor twee uur is het inkomtarief nog steeds maar € 40.  Zij doen ook niet mee aan de recente prijsverhoging van de 4 bekendste NRW-clubs.  Ik kon op 17 en 18 april niet vaststellen dat er meer Duitsers als anders aanwezig waren.  Voorlopig profiteert Yin Yang schijnbaar niet van hun lagere tarieven.  Ze lokken hiermee geen Duitsers over de grens naar Nederland heen.  Vermits de 4 clubs wel een daling van hun bezoekers merkt, wijken de Duitsers dus naar andere Duitse clubs uit.

De verplichting om een badjas te dragen als het buiten niet (extreem) warm is, vind ik ook een nadeel omdat ik het er altijd vrij snel te warm in heb.  Mannen die zitten zweten in de badjas (omdat de temperatuur afgesteld is op de blote vrouwen) blijf ik naar de vrouwen toe niet zo ideaal vinden.

Binnen enkele dagen (1 mei) is de nieuwe kino open.  Momenteel zijn ze de kino aan het verbouwen.  Je hebt er als bezoeker geen last van.

Tijdens de twee dagen dat ik in Yin Yang was, heb ik me weer uitermate goed geamuseerd.  Heerlijke wellness, geouwehoer, eten, drinken en seks wisselden mekaar af zoals het moet zijn.  De eerste dag was het buiten nogal fris en gaf het een speciaal gevoel om in het verwarmde buitenzwembad (na een saunabeurt) te kunnen zwemmen terwijl dat heerlijk aan het dampen was.  Bij schemering en een glaasje champagne en een mooi vrouwke.  Mijn verbeelding was alles want vrouwen komen niet bij frisse(re) temperaturen in de buitenlucht natuurlijk.

Ik ben op die twee dagen (maar) twee keer op kamer geweest (telkens een uur) met Eliza nog eens en met Amalia.  Beide jong en Hongaars.  Eliza en Amalia zijn beiden beter dan gemiddeld.  Met Amalia kan je zelfs topservice beleven als het klikt.  Eliza mankeert nog wat ervaring in de GFE-details.  Recensies over de dames vind je binnenkort onder hun item  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #29 Gepost op: 29 april 2012, 00:12:49 »
Yin Yang doet tegenwoordig beroep op twee DJ's in de avonduren in het weekend naar het schijnt.  Dat zal de luidheid van de muziek alvast niet ten goede komen, vrees ik  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man