Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 488352 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #30 Gepost op: 12 mei 2012, 03:13:57 »
Ook in YY is ondertussen een DJ neergestreken en vloeide het alcohol rijkelijk in de vorm van cocktails. Het leidde in de avonduren wel tot veel sfeer met gek doende dansende dames gepaard met geil gedrag. Regelmatig werd een kont tegen mijn leuter tot stijvens toe aangewreven. Drie kamersessies gehad; vooral de Duitse dames lijken de tong tot aan je strot duwen tot kunst te hebben verheven (wie zegt dat dames in YY nauwelijks tongzoenen?  ??? ).
Met een mooie en erg sympathieke Letse, die maar een paar dagen per maand in YY aanwezig is, anderhalf uur in het restaurant zitten lullen  :o, veel gemeenschappelijke themas en er was zowaar een klik  :o; maar don't worry, er komt geen uitgave "Picasso; mijn relatie met een DVP: de story!"  ;D
Van de ongeveer 60 dames hierbij een aantal mij bekende namen: Joy, Marty, Sarah, Lana, Tiffany, Melina, Ramona, Kathy, Luciana, Martha, Rachel.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #31 Gepost op: 12 mei 2012, 12:56:31 »

Met een mooie en erg sympathieke Letse, die maar een paar dagen per maand in YY aanwezig is, anderhalf uur in het restaurant zitten lullen  :o , veel gemeenschappelijke themas en er was zowaar een klik  :o ; maar don't worry, er komt geen uitgave "Picasso; mijn relatie met een DVP: de story!"  ;D
Van de ongeveer 60 dames hierbij een aantal mij bekende namen: Joy, Marty, Sarah, Lana, Tiffany, Melina, Ramona, Kathy, Luciana, Martha, Rachel.




Pica,


Op SeksenFun tour (ik ga bewust niet schrijven Tom Kroes toer) maar 1,5 uur presales en een echte klik op veel gemeenschappelijke topics, hahahha ik zei ooit eens dat we allemaal wel iets van elkaar kunnen leren.


Pica mijn relatie met een dvp de story, dat verschijnt hier hooguit in een alinea vorm (lees 1 recensie, want herhalen is al zelden het geval), maar meestal beperk je jezelf tot de one-liners (want ik denk nog steeds dat je president van de USA wil worden, getuige ook de plaatjes van Obama die je onlangs postte)


Bij de namen viel me 1 naam op Rachel, is dat de Raggel van PHG, mijn Tjechische FT zuigmonster ? Dat zou voor mij de reden zijn om naar YY te gaan.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #32 Gepost op: 12 mei 2012, 15:37:07 »
De Tjechische gipsy lookende Rachel van vroeger PHG inderdaad. Echt een plaatje hoe ze uit ziet. Bizar dat je niet wist dat ze al lang in YY werkt.

Bij de namen viel me 1 naam op Rachel, is dat de Raggel van PHG, mijn Tjechische FT zuigmonster ? Dat zou voor mij de reden zijn om naar YY te gaan.


Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #33 Gepost op: 12 mei 2012, 16:02:24 »
Haha het waren geen presales, ik heb er niet eens mee gekamerd. We zaten gewoon in het restaurant op twee verschillende tafeltjes naast elkaar en we raakten spontaan aan de praat en voordat we het wisten was het anderhalf uur later en waren alle anderen al lang klaar met eten en weg  ;D.
Was overigens wel duidelijk voor haar dat er geen presales intentie van mij uitging, en ook van haar kant werd duidelijk gemaakt dat ze slechts gezelligheid beoogde.
Een van de meningen die ik verkondigde was trouwens dat relaties tussen klanten en DVP's een doodlopende weg is en dat een percentage klanten met een mijn inziens verkeerde instelling naar clubs gaat.
Een klik heb ik ook met mannen, Foots, kan er ook anderhalf uur mee praten wanneer je op gelijkende golflengte zit. Dus ja, je kan hier inderdaad iets van me leren nl.: mensen kunnen het leuk met elkaar hebben zonder behoefte te hebben een relatieconsequentie aan te verbinden  8).


Op SeksenFun tour (ik ga bewust niet schrijven Tom Kroes toer) maar 1,5 uur presales en een echte klik op veel gemeenschappelijke topics, hahahha ik zei ooit eens dat we allemaal wel iets van elkaar kunnen leren.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #34 Gepost op: 12 mei 2012, 16:27:33 »
Foots die het klaarspeelt om Pic meer dan een oneliner te laten schrijven  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #35 Gepost op: 12 mei 2012, 16:34:16 »
Haha, zoek er niets achter, Foots speelt dat wel vaker klaar. Het gaat overigens dus om Daina zoals je in YBF al giste  ;).

Foots die het klaarspeelt om Pic meer dan een oneliner te laten schrijven  ;).

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #36 Gepost op: 12 mei 2012, 16:36:39 »
gezichtsverlies jongen  ^-^
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #37 Gepost op: 12 mei 2012, 18:48:09 »
De Tjechische gipsy lookende Rachel van vroeger PHG inderdaad. Echt een plaatje hoe ze uit ziet. Bizar dat je niet wist dat ze al lang in YY werkt.

Bij de namen viel me 1 naam op Rachel, is dat de Raggel van PHG, mijn Tjechische FT zuigmonster ? Dat zou voor mij de reden zijn om naar YY te gaan.



Kijk SeksenFun en Pica komen regelmatig in de YY, ik lees hier altijd alles en ik zie het nu voor het eerst. Bizar dat jullie mij niet op de hoogte brengen terwijl ik jullie beide zo genereus vrijkaarten geef  ;) . Dat ze een plaatje is dat wist ik al, een goede reden om YY eens te vragen om hier te sponsoren, want ze is een oogappeltje voor foots een Footsiaanse droombabe.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #38 Gepost op: 12 mei 2012, 19:00:20 »
Haha het waren geen presales, ik heb er niet eens mee gekamerd. We zaten gewoon in het restaurant op twee verschillende tafeltjes naast elkaar en we raakten spontaan aan de praat en voordat we het wisten was het anderhalf uur later en waren alle anderen al lang klaar met eten en weg  ;D .
Was overigens wel duidelijk voor haar dat er geen presales intentie van mij uitging, en ook van haar kant werd duidelijk gemaakt dat ze slechts gezelligheid beoogde.
Een van de meningen die ik verkondigde was trouwens dat relaties tussen klanten en DVP's een doodlopende weg is en dat een percentage klanten met een mijn inziens verkeerde instelling naar clubs gaat.
Een klik heb ik ook met mannen, Foots, kan er ook anderhalf uur mee praten wanneer je op gelijkende golflengte zit. Dus ja, je kan hier inderdaad iets van me leren nl.: mensen kunnen het leuk met elkaar hebben zonder behoefte te hebben een relatieconsequentie aan te verbinden  8) .


Op SeksenFun tour (ik ga bewust niet schrijven Tom Kroes toer) maar 1,5 uur presales en een echte klik op veel gemeenschappelijke topics, hahahha ik zei ooit eens dat we allemaal wel iets van elkaar kunnen leren.

Ooh nog erger nog erger, het waren niet eens pre-sales  :o !!!! Dan was mijn SeksenFun tour niet terecht en val je inderdaad in Tom Kroes sympathie kliks. Zij praatte met jou 1,5 uur, omdat ze het leuk vond om over klanten te praten die met een verkeerde  instelling in de club zitten en doodlopende wegen in wandelen.

Nu speel ik de advokaat van de duivel en zeg ik dat je jezelf hebt tegengesproken in de discussie met Tom Kroes. Hierin werd alles aan de hand van geld uitgelegd en niet in de vorm van sympathie klik, terwijl ons eigen Pica hier nu met een overduidelijk bewijs komt dat het inderdaad kan dat een vrouw 1,5 uur met een klant kan praten zonder kamer lees geld intensies. De meerdere dimensies van Tom Kroes worden hier bewezen door de grote bestrijder daarvan.

Ik heb ook een klik met heren, zonder kamerintensies. Echter ik luister ook meestal best graag naar anderen die een hele andere mening of visie hebben, want dan kan ik daar wellicht nog iets van leren of hun redenen wellicht beter begrijpen.
Wil ook niet zeggen dat ik de mening overneem, maar ik houd wel in het achterhoofd dat er vele andere meningen over kunnen zijn.

Zelfs op de gangbangs van Saskia Farell kan een praatje je service aanzienlijk verhogen en ook in de club kun je met sommige dames een leuk gesprek hebben, tja niets menselijks is ook een dvp of forumbezoeker vreemd.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #39 Gepost op: 12 mei 2012, 19:40:18 »
In het merendeel van dit soort zogenaamde klikmomenten ligt er bij de dame vaak wel een klantenbindingsplan ten grondslag, we bevinden ons immers op hun werkterrein. Ik ga in elk geval niet naar clubs met de gedachte dit soort momenten te gaan beleven.

Maar misschien moet ik mijn kop houden nu ik geschoren wordt  ;D


Nu speel ik de advokaat van de duivel en zeg ik dat je jezelf hebt tegengesproken in de discussie met Tom Kroes. Hierin werd alles aan de hand van geld uitgelegd en niet in de vorm van sympathie klik, terwijl ons eigen Pica hier nu met een overduidelijk bewijs komt dat het inderdaad kan dat een vrouw 1,5 uur met een klant kan praten zonder kamer lees geld intensies. De meerdere dimensies van Tom Kroes worden hier bewezen door de grote bestrijder daarvan.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #40 Gepost op: 12 mei 2012, 20:40:15 »
In het merendeel van dit soort zogenaamde klikmomenten ligt er bij de dame vaak wel een klantenbindingsplan ten grondslag, we bevinden ons immers op hun werkterrein. Ik ga in elk geval niet naar clubs met de gedachte dit soort momenten te gaan beleven.

Maar misschien moet ik mijn kop houden nu ik geschoren wordt  ;D


Nu speel ik de advokaat van de duivel en zeg ik dat je jezelf hebt tegengesproken in de discussie met Tom Kroes. Hierin werd alles aan de hand van geld uitgelegd en niet in de vorm van sympathie klik, terwijl ons eigen Pica hier nu met een overduidelijk bewijs komt dat het inderdaad kan dat een vrouw 1,5 uur met een klant kan praten zonder kamer lees geld intensies. De meerdere dimensies van Tom Kroes worden hier bewezen door de grote bestrijder daarvan.


Het merendeel, dus de uitzondering bevestigd de regel. Jij vind toevallig de uitzondering, sommige zoeken de uitzondering, dat is het verschil.


Het spreek woord is dat je stil moet zitten als je geknipt en geschoren wordt. Trouwens met de schaar kun je bij jou niet meer veel knippen, maar met een scheerapparaat kun je wel hetzelfde uiterlijk gaan krijgen als Tom Kroes.


Sportief dat je hetzij met wat tegenzin zelf tot deze constatering komt.


Groet, Foots  O0


P.S. Ik was er niet op uit, maar je legde de bal zo mooi voor het doel dat ik meende er toch een inkoppertje van te moeten maken.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #41 Gepost op: 12 mei 2012, 20:58:27 »
Deugniet  ;D

Misschien moet je maar van je eigen klikmomenten gaan getuigen om een realistisch beeld te geven van je constatering.  Was daar niet op uit maar met je stelligheid legde je de bal zo mooi voor het doel dat ik meende er toch een inkoppertje van te moeten maken.  8)

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #42 Gepost op: 12 mei 2012, 22:07:51 »
Deugniet  ;D

Misschien moet je maar van je eigen klikmomenten gaan getuigen om een realistisch beeld te geven van je constatering.  Was daar niet op uit maar met je stelligheid legde je de bal zo mooi voor het doel dat ik meende er toch een inkoppertje van te moeten maken.  8)


Plaaggeest  ;D


Mijn laatste klikmoment was met Lulu in de Saskia Farell Gangbang, welgeteld 11 alinea's vol ::) !!! Met mooie foto's aangevuld en eindigt met Lulu in engel pakje, want Lulu leidde mij oraal in een Walhallah.

zie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=5530.0

De klik was absoluut niet financieel want of ze je goed pakt of slecht, je entree ben je zowiezo kwijt. Zeg een kwartier tot 20 minuten pre-sales voor 3,5 uur gangbangplezier.

Het was mijn voorafpraatje samen met Civicske die haar begeisterd maakte van mijn goddelijke lichaam en ze werd vast gestimuleerd door de vocale waardering na een bevredigende stimulatie van Footske.
Met name haar balzuigen leidde tot een zichtbare extase op Foots zijn gezicht en die daarbij al schokkend probeert uit alle macht het laatste zaad te verschieten, ook al moet het uit zijn kleine teen komen.

Bedoel je dit realistische beeld van mijn sympathie constatering bij de DVP ?

En mijn verliefdheid met een DVP; de story is er een van vele hoofdstukken die ik per dame gewoon recensie noem. Het hele forum staat er hier al van vol ;D .

Groet, Foots O0


P.S. Met je Saskia Farell vrijkaartje raad ik je ook aan even een Tom Kroes voorpraatje met de dames te maken zodat je de klik met de juiste PSE waarde vind. Zonder meer kan ik je Lisa, Celina, Lulu, Bea, Sexy Janaina Lilly, Pia en Kira aanraden, de eerste 4 absolute top, de laatste 4 heel erg goed.
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2012, 23:45:29 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #43 Gepost op: 13 mei 2012, 17:21:29 »
Haha het waren geen presales, ik heb er niet eens mee gekamerd. We zaten gewoon in het restaurant op twee verschillende tafeltjes naast elkaar en we raakten spontaan aan de praat en voordat we het wisten was het anderhalf uur later en waren alle anderen al lang klaar met eten en weg  ;D.
Was overigens wel duidelijk voor haar dat er geen presales intentie van mij uitging, en ook van haar kant werd duidelijk gemaakt dat ze slechts gezelligheid beoogde.

Nog van Picasso
Citaat
In het merendeel van dit soort zogenaamde klikmomenten ligt er bij de dame vaak wel een klantenbindingsplan ten grondslag, we bevinden ons immers op hun werkterrein.

Waarop foots antwoord
Citaat van: foots
Jij vind toevallig de uitzondering.

En nog volgens foots
Citaat
Het spreekwoord zegt dat je stil moet zitten als je geknipt en geschoren wordt.

En dat werd Picasso inderdaad.

Hij die altijd beweert dat de vrouwen een klik "laten ontstaan" om er later grof geld uit te halen, laat zich nu wurgen door een vrouw die juist 100 % gaat voor het opzoeken van zwakke beertjes die gemakkelijk verliefd kunnen worden op haar.  Ik bedoel hier dus niet dat hij verliefd is geworden op Daina (want dat is de bewuste dame).  Hij kamerde er zelfs niet mee.  Ik doel op zijn uitspraak dat deze dame nu eens echt geen verdere bedoelingen had.  Hij is dus regelrecht in het kluwen van deze dame gelopen.  Gelukkig weet hij beter en zal het niet zo ver komen als zij zelf wel zou willen. 
Picasso, wees er 100 % van overtuigt dat dit haar eerste stap was in een lange weg om jou misschien als vaste klant te kunnen werven.  Je bent er ingelopen en dat had ik niet van jou kunnen dromen.  Dat jij er heilig van overtuigd met veel blabla zou komen vertellen dat een dame op haar werkterrein geen intenties had om aan jou wat te kunnen verdien na 1,5 uur keuvelen.
Je verliest van je pluimen ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #44 Gepost op: 13 mei 2012, 17:52:49 »
Ah, dus je bent het met me eens. Ben er overigens niet ingelopen maar juist weggelopen. Let wel, in clubs schuw ik intimiteit, het gaat ten koste van mijn lust maar dat weten een hoop dames niet  ;)
Ik onderhoud me overigens wel vaker met dames, meestal met dames waar ik niet mee kamer en die het ook van me weten dat er weinig bij me te halen valt. In elk geval is er erg veel duidelijkheid van mijn kant en hoef me dan ook niet druk te maken over hun intenties.

Picasso, wees er 100 % van overtuigt dat dit haar eerste stap was in een lange weg om jou misschien als vaste klant te kunnen werven.  Je bent er ingelopen en dat had ik niet van jou kunnen dromen.