Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 488216 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #330 Gepost op: 29 december 2019, 02:20:54 »
24: SC EDITION, EPISODE 1

Status Case Report 2018: DECLASSIFIED

Mijn naam is Bear, Menthol Bear. Ik ben bijna 3 jaar in dienst als CTU agent. Onverwachts kreeg ik de 2e zaterdag van de XXX maand te maken met een missie.

Dit was de zwaarste dag in mijn leven...



Het volgende speelde zich af tussen 22:08 en 23:16 uur 's nachts.

Gebeurtenissen zijn in real time.

Locatie: Roermond, Heinsbergerweg 230.

Ik zat aan een bar de promotie van een collega te vieren. Hij had alle trainingen en testen achter de rug en was eindelijk volwaardig agent.
Dat lieten we uiteraard niet stilletjes voorbij gaan, en als nieuw lid van ons team namen wij hem 's middags mee uit.
We hadden er een goeie tijd. Het eten was er op locatie zoals gewoonlijk goed op orde. Veel keuze, prima kwaliteit, en een mooie presentatie. Dat alles met een open keuken.
Diverse sauna rondjes gemaakt in de afgelegen wellness ruimte om wat te ontspannen. En in de bar was het een gezellige boel. Veel dames waren er die dag aanwezig, meer dan 2 dozijn. Later op de avond verdubbelde dat zowat. En heren waren er ook in grote getale. Buiten scheen de zon, zodat het ook daar goed vertoeven was.

Terwijl de avond gemoedelijk verliep, kwam er plotseling een prioriteit 1 bericht binnen op onze smartwatch.
Snel trok ik me even terug naar de rustige mens lounge om met mijn standard issue CTU smartphone een beveiligde verbinding te maken met Headquarters. Er bleek groot alarm te zijn geslagen. Code rood.

Een spionne van de Anti Dvp Partij (ADP) was geïnfiltreerd in de saunaclubs. Haar doel was bewijs te verzamelen om de hele P6 wereld om zeep te helpen. Een ware terreurdaad en bedreiging voor het voortbestaan van de ijsberen gemeenschap.

De tijd dringde, omdat via getuige XXXXXXX was vernomen dat ze het verzamelde bewijs binnen 24 zou overhandigen aan haar contactpersoon. Dat zou het einde betekenen van de beschaving zoals wij die kennen.

Mijn team werd ingeschakeld om de spionne op te sporen en haar te neutraliseren. Met alle mogelijke middelen, onder alle omstandigheden.

Ik zocht mijn Mol Anna op en na een 'flinke interrogation' in de verhoorkamer, vernam ik dat de spionne al richting Duitsland was getrokken. Mijn teamleden en ik splitsten ons op, om de kans te vergroten haar te onderscheppen.
De schaarse sporen die ik had wezen erop dat ze mogelijk was doorgereisd naar Magnum. En zo vertrok ik laat in de nacht richting Erkrath.



De volgende keer in 24: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,5217.msg133735.html#msg133735
« Laatst bewerkt op: 29 december 2019, 02:27:09 door mentholbear »

Offline lekkere_vent

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #331 Gepost op: 29 februari 2020, 15:23:09 »
vind dat ze die burgemeester moeten afzetten, het is een vrouw en die is tegen de hoeren, dat is duidelijk. wil ze dat er dan meer verkrachtingen en misdrijven gaan gebeuren,......
dat er maar rap werk wordt gemaakt, van de heropening.... en die kut vrouwelijke burgemeester met haar klikken en klakken van die burgemeestersstoel afgooien....

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #332 Gepost op: 5 maart 2020, 19:34:38 »
Normaal ging de club afgelopen zondag weer open maar de vrouwelijke burgemeester steekt stokken tussen de wielen.


Burgemeester weigert vergunning: Yin Yang opnieuw naar de rechter

Saunaclub Yin Yang stapt wederom naar de rechter. Burgemeester Rianne Donders heeft namelijk definitief besloten om de vergunningen die nodig zijn voor de club om weer open te kunnen gaan, te weigeren. Het besluit van Donders volgt op het bericht van enkele weken geleden dat ze al het voornemen had om de exploitatievergunning voor de saunaclub te weigeren. Yin Yang had daarop nog twee weken de tijd om een zienswijze in te dienen, maar die daadwerkelijk ingediende zienswijze heeft de burgemeester niet op andere gedachten gebracht. Eind februari eindigt de periode van een jaar dat de saunaclub verplicht op slot moest vanwege een drugsvondst eind november 2016. Om weer open te kunnen gaan had Yin Yang een nieuwe exploitatievergunning nodig, maar die wordt nu door Donders geweigerd. De horecavergunning wordt daarnaast ingetrokken. Een onderbouwing van dit besluit kon de gemeente Roermond omwille van vertrouwelijkheid en privacy gisteren niet geven. Advocaat Lex Berndsen van Yin Yang noemt de beslissing van Donders ‘onbegrijpelijk’ en ‘teleurstellend’. „De burgemeester vreest dat er gevaar is voor toekomstig misbruik van de vergunningen, maar ze baseert zich daarbij op verdenkingen van 4,5 jaar geleden die inmiddels allemaal zijn achterhaald”, meldt Berndsen. Hij doelt daarmee onder meer op een verdenking van witwassen. Een strafzaak werd echter door het Openbaar Ministerie geseponeerd. Daarnaast wijst hij erop dat justitie eerder heeft aangegeven geen strafbare gedragingen van Yin Yang te hebben geconstateerd en voor de toekomst ook geen specifiek risico heeft vastgesteld. Berndsen: „De burgemeester is iedere constructieve samenwerking van meet af aan uit de weg gegaan en volhardt in haar persoonlijke kruistocht tegen de saunaclub. We gaan dit besluit weer bij de rechter aanvechten.” Welke argumenten Berndsen tegen de beslissing heeft in te brengen wil hij pas in de rechtszaal duidelijk maken.

Bron: De Limburger


  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #333 Gepost op: 6 maart 2020, 00:07:26 »

Nogal achterlijke reactie toch? Om twee redenen:

1. Ik hoorde in het verleden even straffe uitspraken van mannelijke stadhouders (vb. Amsterdam)
2. Als Elio di Rupo Bartje de wever een stomme kutvlaming noemt? Is dat dan geen win-situatie voor De Wever? Het feit dat jij (met die woorden op dit forum) haar zo omschrijft is dus net goed voor haar....


vind dat ze die burgemeester moeten afzetten, het is een vrouw en die is tegen de hoeren, dat is duidelijk. wil ze dat er dan meer verkrachtingen en misdrijven gaan gebeuren,......
dat er maar rap werk wordt gemaakt, van de heropening.... en die kut vrouwelijke burgemeester met haar klikken en klakken van die burgemeestersstoel afgooien....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Smilingzen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel