Auteur Topic: algemeenheden  (gelezen 169450 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #15 Gepost op: 21 januari 2013, 00:47:31 »
Die Samira is top top top.
Ik heb haar zelf nooit kunnen poken, wel haar zus in PSR.
Ik heb haar echter Stano zien mangelen destijds in Babylon, terwijl ik helemaal opgevreten werd door Blanche.
Foots is nog steeds van beide dames onder de indruk, met een lichte voorkeur voor Samira. Wat een lekker wijffie  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
GRILL PARTY
« Reactie #16 Gepost op: 25 juni 2013, 22:41:34 »
 GRILL PARTY : 29/06/13  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #17 Gepost op: 29 oktober 2013, 19:35:13 »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PARTY
« Reactie #18 Gepost op: 13 december 2013, 21:47:44 »
Nog net voor hij met zijn schim weer verdwijnt, halt hij nog even in PSR, de Sint.


SINTERKLAASPARTY MORGEN ZATERDAG 14/12/13
 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline lucky lik

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #19 Gepost op: 14 december 2013, 04:42:53 »
Volgens mij is het de weihnachts-feier, kerstfeest dus

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #20 Gepost op: 17 december 2013, 20:32:57 »
Nee de Sint was er écht en bracht vele cadeautjes mee  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #21 Gepost op: 26 maart 2014, 02:55:06 »
A welcome worthy of a prison :17:. No smile, I'll have to ask them if their smile is free , true ...

 My last visit had not left me a lasting memory :017:.
 But this time, I was quite surprised by the amount of bears and girls. At 14h , I counted no less than 40 bears to thirty girls.
 The club attracts mostly local and discreet customer ( see the account number on the forum) :PDT_Armataz_01_37: .
 
The line up is very satisfying. Indeed, an outstanding choice for this kind of club ( Polish , Hungarian, Romanian , Russian, German , Bulgarian, Moldavian , ... )
 For my part, I enjoyed the restaurant and wellness . The quality of the restaurant is down ( food quality and presentation in the plate) , even the mythical pancakes PSR was sloppy ( covered with 5 cm of industrial vanilla sauce !) :-[ .
 A fantastic session with Polish Annette allowed me to hit the road with a smile :adult.
 In short, a club which continues its path . Very stable, level and line-up customers

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #22 Gepost op: 22 december 2014, 17:55:03 »
Kort geleden voor de eerste keer in deze club geweest. Toen ik aankwam en mijn auto had geparkeerd werd ik vanaf een terras, door wat later bleek 1 van de bardames te zijn, in de juiste richting naar de ingang van de club gestuurd.
Dus de eerste indruk van service was prima.
Bij binnenkomst zaten er twee blonde thekes achter de balie. Er werd mij gevraagd of ik er de eerste keer kwam, wat ik dus positief beantwoordde. Nadat ik de entreeprijs betaald had kreeg ik de prijs te horen wat de dames in rekening brengen. De rondleiding van de theke beperkte zich door de kleedruimte aan te wijzen en te vertellen dat er boven ook nog toiletten waren naast de toiletten beneden.
Nadat ik de bekende clubbezoeker attributen in ontvangst had genomen heb ik me in deze kleding gehuld. Positief hiervan was dat dit de eerste club was die echt mijn maat badslippers had. Ik vond de badjas erg dun en anders dan ik normaal gewend ben.
Later was ik blij met de dunne stof omdat het in de loop van de dag aardig warm werd in de wellnessruimte.
De ruimte gedateerd is en zijn de ligbanken oude doorgezakte meuk bedekt met wat kleden. En is er een oude sauna zonder deur. Positief is wel dat ik in nog geen enkele club zo'n complete wellness heb gezien als hier. Een groot zwembad, grote sauna, stoomruimte, voetenbad, koud dompelbad, whirlpool en grote doucheruimte. De temperatuur in de whirlpool was prima, in sixsens vind de temperatuur meestal wat te koud. Tevens is er ook een toilet aanwezig, maar deze was net voor sluitingstijd erg smerig vandaar dat ik ook uitgeweken ben naar een ander rustplekje. ;-)
Verder is er ook een ruimte met een poolbiljard en dartbord. Verder staat er op het terras zelfs een tafeltennistafel. Dus voor ontspanning naast de dames kan je goed in deze club vertoeven.
Bij de eerste kamergang zakte we steeds verder door het bed, ik denk dat er twee latten van de lattenbodem gebroken waren. Bij nadere inspectie van dit soort IKEA bed zag ik dat de matras ook al naar het midden doorboog. Tevens was de matras van erg slechte kwaliteit. Ik meen dat dit in kamer 10 was.
Toen ik bij de receptie dit meldde werd er erg laconiek op gereageerd dat ze het door zouden geven. Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat het probleem van het bed al bekend was maar er niets aan was gedaan.
Bij een volgende kamergang, ik meen dat dit in kamer 13. Het meisje vertelde dat handdoeken op het bed niet nodig waren aangezien het bed na elke kamergang voorzien zou worden van een nieuw hoeslaken. Toen ik na de uitstekende sessie overigens van bed opstond en wat meer licht aandeed zag ik alleen al op 1 muur 4 grote spinnenwebben !!
Bij latere sessies geen spinnenwebben op de kamer en wel een goed bed en goede matras gehad.
Tevens zijn de loungebedden binnen nieuw en prima. Ook het eten is prima en in overvloed aanwezig. Erg mooie en vriendelijke bardames. Bij het weggaan toen ik naar mijn ervaring werd gevraagd, de spinnenwebben en het kapotte bed aangegeven en ook deze nieuwe zwartharige theke kwam niet verder met haar antwoord dan dat ze het morgen zou doorgeven. Er is me door 1 van de meisjes wel verteld dat er op de bovenverdieping nieuwe gemaakt worden waar ook nieuwe bedden in zouden komen. Daarna zouden ze de kamers beneden niet meer gebruiken. Dus laat ik er maar vanuit gaan dat de club er aan werkt.
 
Samengevat:
+++ Erg goed, veelzijdig en onbeperkt eten
+++ Voldoende tot meer dan genoeg aantrekkelijke meiden. sommige
+++ Erg goede service van de vrouwen
+++ Erg veelzijdige wellness en ontspanningsmogelijkheden
+++ Erg mooi en vriendelijk barpersoneel

---- Hygiene is niet overal goed. Vieze toiletten en kamers.
---- Meubilair waaronder sommige bedden op veel plaatsen versleten en aftands
---- "Klachtenafhandeling" is er niet, ik bedoel hiermee er wordt niet direct actie ondernomen om de klacht op te lossen.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #23 Gepost op: 29 januari 2015, 17:58:30 »
Several ex-Panthera girls are working now in PSR.

Just a little summary to remember : Andra (ex Andrea in HP), Corina, Beatrice (ex Sara in HP), Anda, Mickaela, Maria (ex Sabrina in HP) and Rebecca.


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #24 Gepost op: 29 januari 2015, 18:09:00 »
Anda ook? Dat is wel interessant 8). Andra zou ondertussen btw alweer verhuisd zijn naar LR.

Corina - Rebecca - Sabrina weer samen in 1 club :o. Dat gaat vuurwerk geven. Die zijn elkaar destijds in HP een paar keer stevig in de haren gevlogen, waarop Corina HP uiteindelijk heeft verlaten...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #25 Gepost op: 29 januari 2015, 19:46:10 »
Anda ook? Dat is wel interessant 8). Andra zou ondertussen btw alweer verhuisd zijn naar LR.

Corina - Rebecca - Sabrina weer samen in 1 club :o. Dat gaat vuurwerk geven. Die zijn elkaar destijds in HP een paar keer stevig in de haren gevlogen, waarop Corina HP uiteindelijk heeft verlaten...

I saw Anda during my last visit on January 10th. Maybe she's out now. I don't think that LR is a good club for Andra but it's her choice!!!!

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #26 Gepost op: 29 januari 2015, 20:13:02 »
I saw Anda during my last visit on January 10th. Maybe she's out now. I don't think that LR is a good club for Andra but it's her choice!!!!
Anda, the blonde one?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #27 Gepost op: 29 januari 2015, 20:37:16 »
Deze dus!  ;D

[attach=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #28 Gepost op: 29 januari 2015, 20:45:21 »
Deze dus!  ;D

[attach=1]
Deze is Andrea - hp, Andra Samya, Anda LR en binnenkort Ana - ? :)
In panthera was er in oktober een blonde en flinke And(r)a. Is deze tweede Anda ook in PSR?

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #29 Gepost op: 29 januari 2015, 20:46:30 »
Deze dus!  ;D

[attach=1]

Toch niet ;). Dit is Andra :-P
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum