Auteur Topic: algemeenheden  (gelezen 169455 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #45 Gepost op: 7 oktober 2020, 20:26:40 »
Eigenlijk niet meer of minder dan de algemeen geldende Coronamaatregelen zowat overal in Europa en erbuiten (behalve in Trumpland). 

De tijdsbeperking zal allicht iets te maken hebben met de opgelegde maximaal toegelaten gasten (dames en heren).  Het ware beter dat ze ook hier wat meer uitleg over zouden verstrekt hebben.  Een pluim overigens voor PSR.  Bij mijn weten de enige club waar je van weet waar aan en waar af.  De andere clubs maken zich er van af met één zinnetje: weer open mits naleving van de Coronamaatregelen.  Dan kom je in de club: sauna uit, eten beperkt, mondmasker overal op.... 

De prijs heeft natuurlijk niets te maken met de Coronamaatregelen.  Ik vind € 50 voor 3 uur veel te veel.  Er valt wel wat voor te zeggen.  Je moet dan niet een uur staan schilderen in de kou voor je binnen kan.  Ze kunnen dat beter regelen en de wissels gaan sneller.  Da's echter persoonlijk.  Ik merk net als in Sixsens dat de hoerenkoten het moeilijk hebben gehad en dat ze dan maar hogere prijzen vragen aan de klanten.  Ik vind dat alles behalve klantvriendelijk.  Mij zien ze daar dus niet  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #46 Gepost op: 7 oktober 2020, 21:24:12 »
Je denkt te veel na over alles, SEF, en dan blokkeert je hersenpan  :lol

Ga gewoon neuken waar je zin hebt, en alle clubs hebben wel een manager die voor hen denkt, wij zijn daar (ik dan toch) veel te dom voor, om alles te begrijpen.
En ik wil het allemaal niet begrijpen, ik wil KUT  ;D ;)   , ach, of lekkere tieten met daarop een arrogant smoeltje is ook wel eens lekker.

'k Wil maar zeggen, het maakt allemaal niet veel uit momenteel en het is wachten tot ze je een spuit in je reet prikken tot het back to normal zal zijn  ;)

Wij maken ons zorgen over welke tent we heen gaan, en door diezelfde achterlijke Corona dreigen 450 miljoen kinderen ondervoed te worden. Kan het mij dan wat schelen dat ik een maskertje op moet. En dat ik dat nu op voorhand weet of niet, boeit me al helemaal niet
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #47 Gepost op: 7 oktober 2020, 22:03:37 »
De grap van het jaar: een club zonder dames! De AWL is gewoon leeg!
Gelukkig staat er nog een biljart.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #48 Gepost op: 22 oktober 2020, 23:44:48 »
Blijkbaar biedt Parksauna Residenz terug een dagverblijf aan. 8)
Het begint te kriebelen!
https://www.parksauna-residenz.de/preise/

Wel jammer dat er geen aanwezigheidslijst van de dames meer is. Dat was vooral handig om Lucia te vermijden.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #49 Gepost op: 23 oktober 2020, 17:02:16 »
Ik lees enkel iets over een 3-uur kaart voor 50 €
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #50 Gepost op: 23 oktober 2020, 21:10:44 »
Ik lees enkel iets over een 3-uur kaart voor 50 €
Terug naar af...
De corona-maatregelen veranderen sneller dan een normale mens nog kan bijhouden! :banghead:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #51 Gepost op: 24 oktober 2020, 15:10:50 »
Zeg dat wel!  Leuk is anders.  In de loop van de vooravond beslist de stad Böblingen dat alle deuren om 23:00 dicht moeten.  Net op een partyavond bij Sakura  :040:  :mistress .  Gelukkig was de Deutsche Bahn-conducteur begripvol.  Heb ik al anders geweten.  Ik had namelijk geen zin om daar in Hulb 2,5 uur te staan schilderen.  Daar is in niet-Coronatijden al niets te beleven  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #52 Gepost op: 22 mei 2021, 19:53:25 »
Ik verneem net via een ander forum dat PSR definitief (?) verleden tijd is...  :cry

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #53 Gepost op: 23 mei 2021, 07:21:15 »
Ik verneem net via een ander forum dat PSR definitief (?) verleden tijd is...  :cry

En het is effectief gedaan :

https://www.parksauna-residenz.de/

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #54 Gepost op: 23 mei 2021, 14:28:55 »
Ouch, weer een mooie club die verloren gaat. Redelijk ver om eens heen en weer te rijden maar de 2 keren dat ik er geweest ben een zeer goede dag gehad.
Goede service van de dames, gezellige sfeer en altijd leuk om met de schaars geklede dames eens pool te spelen.
Het à la carte eten was trouwens ook steeds prima.
Volgens mij ook de club met het grootste binnen zwembad.

Nu de vooruitzichten op een clubbezoek positiever worden is dit toch weer een harde klap.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #55 Gepost op: 23 mei 2021, 15:53:23 »
Volgens mij ook de club met het grootste binnen zwembad.

Das Hallenbad in der FKK World ist mindestens genauso groß.

vanKees

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #56 Gepost op: 25 juli 2021, 21:23:49 »
Ik verneem net via een ander forum dat PSR definitief (?) verleden tijd is...  :cry

En het is effectief gedaan :

https://www.parksauna-residenz.de/

Dit is heel triest nieuws. Ik ben daar zo graag heengegaan, ook al was het wat verder weg. Was gewoon vakantie, als het mooi weer was. PSR en ik go way back until 2009.
De pool, het bubbelbad, de tuin, het lekkere eten, de relaxte mentaliteit van de streek......ik ga het ZO missen.

Was echt aangeslagen door dit nieuws toen ik het vernam.