Auteur Topic: Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse/dagshift)  (gelezen 121846 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse/dagshift)
« Gepost op: 19 november 2010, 16:55:02 »
Haarkleur : zwart
Lengte dame : 1m60
Postuur : slank
Cupmaat : B (echt)
Nationaliteit : Bulgaars
Leeftijd : 20
Service: goed
Voordelen: heeft strak kutje
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50
« Laatst bewerkt op: 6 september 2019, 07:13:52 door bet(d)weter »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Antwerpen, Schippersstraat 21/5, Heria
« Reactie #1 Gepost op: 19 november 2010, 16:59:48 »
Niet alleen een strak kutje, ze ziet er verdomd lekker uit ook, staat vlakbij de "elite", het "kruim" van het skw, Gallia, Laetitia, die andere kleine zwarte duivel, en uiteraard Camila met 2 l'en  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Antwerpen, Schippersstraat 21/5, Heria
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2010, 17:28:29 »
Niet alleen een strak kutje, ze ziet er verdomd lekker uit ook, staat vlakbij de "elite", het "kruim" van het skw, Gallia, Laetitia, die andere kleine zwarte duivel, en uiteraard Camila met 2 l'en  ;D ;)
sexmachine man, je gaat toch nog eens MEER nr SKW moeten komen, want Galia is toch al een aantal weken niet meer op dit adres!  ;D
En tja camila, die KEN je natuurlijk !

Denk dat je trouwens eens bij Laetitia moet gaan, want DIE zal je de echte SM eens leren kennen !  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Antwerpen, Schippersstraat 21/5, Heria
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2010, 17:30:50 »
Niet alleen een strak kutje, ze ziet er verdomd lekker uit ook, staat vlakbij de "elite", het "kruim" van het skw, Gallia, Laetitia, die andere kleine zwarte duivel, en uiteraard Camila met 2 l'en  ;D ;)
sexmachine man, je gaat toch nog eens MEER nr SKW moeten komen, want Galia is toch al een aantal weken niet meer op dit adres!  ;D
En tja camila, die KEN je natuurlijk !

Denk dat je trouwens eens bij Laetitia moet gaan, want DIE zal je de echte SM eens leren kennen !  ;)
Dan is mij volgende vraag, lieve moderator, waarom heb je haar niet verplaatst?  ;D ;)
Laetitia staat op mijn lijstje, ik smacht nu al naar haar, misschien mag de Poolse Agneska "meespeulen"  ::) :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Antwerpen, Schippersstraat 21/5, Heria
« Reactie #4 Gepost op: 19 november 2010, 17:50:26 »
Niet alleen een strak kutje, ze ziet er verdomd lekker uit ook, staat vlakbij de "elite", het "kruim" van het skw, Gallia, Laetitia, die andere kleine zwarte duivel, en uiteraard Camila met 2 l'en  ;D ;)
sexmachine man, je gaat toch nog eens MEER nr SKW moeten komen, want Galia is toch al een aantal weken niet meer op dit adres!  ;D
En tja camila, die KEN je natuurlijk !
Denk dat je trouwens eens bij Laetitia moet gaan, want DIE zal je de echte SM eens leren kennen !  ;)
Dan is mij volgende vraag, lieve moderator, waarom heb je haar niet verplaatst?  ;D ;)
Laetitia staat op mijn lijstje, ik smacht nu al naar haar, misschien mag de Poolse Agneska "meespeulen"  ::) :P
LIEVE moderator, amai de forumleiding begint vriendelijk te worden.  :o
Afin voor mij is er maar 1 lieve, en je weet wel WIE, reden waarom je nooit van mij een recensie over een dame gaat vinden op dit forum.

Gallia ga ik nu verplaatsen.  :)

En als je de mooie Laetitia eens wil gaan bezoeken, tja sexmachine, die kent de "klappen van de zweep" (Zij heeft zelfs ergens een SMkelder etzamen met Laura van SS 04/2 !  ;D
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Antwerpen, Schippersstraat 21/5, Heria
« Reactie #5 Gepost op: 19 november 2010, 17:57:49 »
Niet alleen een strak kutje, ze ziet er verdomd lekker uit ook, staat vlakbij de "elite", het "kruim" van het skw, Gallia, Laetitia, die andere kleine zwarte duivel, en uiteraard Camila met 2 l'en  ;D ;)
sexmachine man, je gaat toch nog eens MEER nr SKW moeten komen, want Galia is toch al een aantal weken niet meer op dit adres!  ;D
En tja camila, die KEN je natuurlijk !
Denk dat je trouwens eens bij Laetitia moet gaan, want DIE zal je de echte SM eens leren kennen !  ;)
Dan is mij volgende vraag, lieve moderator, waarom heb je haar niet verplaatst?  ;D ;)
Laetitia staat op mijn lijstje, ik smacht nu al naar haar, misschien mag de Poolse Agneska "meespeulen"  ::) :P
LIEVE moderator, amai de forumleiding begint vriendelijk te worden.  :o
Afin voor mij is er maar 1 lieve, en je weet wel WIE, reden waarom je nooit van mij een recensie over een dame gaat vinden op dit forum.

Gallia ga ik nu verplaatsen.  :)

En als je de mooie Laetitia eens wil gaan bezoeken, tja sexmachine, die kent de "klappen van de zweep" (Zij heeft zelfs ergens een SMkelder etzamen met Laura van SS 04/2 !  ;D
Ik weet het Bema, ik weet het, en ik zit graag in de catacomben, en geef me graag over aan die zwartharige duivelse Laetitia.
Galia (met 1 L 8) ) is voor Foots hoor, die kickt op die zwartharige schoonheid, de zever liep uit zijn muil toen hij ze zag eind december 2009  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Antwerpen, Schippersstraat 21/5, Hera
« Reactie #6 Gepost op: 19 november 2010, 18:11:57 »
Galia staat tegenwoordig op SS 43/3, en dit enkel op disndag en vrijdag; zal haar adres eens aanpassen !  ;)
« Laatst bewerkt op: 12 december 2010, 11:17:53 door Elwood »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline fred778899

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 17 oktober 2011, 21:41:37 »
ben enkele dagen geleden ook eens bij deze mooie bulgaarse binnen gestapt.
kijkt meestal zuur maar op die dag lachte ze eens lief naar me.
heeft leuke wild zwart haar mooie rode lippen en een stel mooie nep borsten
pijpen is maar zo zo maar wel leuk neuken was dan weer top.
leuke meid ga er nog wel eens naar toe.
hele leuke meid.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Heria (Bulgaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 18 oktober 2011, 12:59:51 »
Ook ik heb Hera geketst! Hoe kan het ook anders. ;) Hera heeft dat arrogante in haar raam.  Ze daagt je niet uit maar kijkt eerder naar jou (naar mij dan toch) van snulletje ben je daar weer. ;D Deze hoerenattitude in combinatie met haar wild zwart haar en knalrode lippen deden bij mij de stoppen doorslaan. ^-^ Het hoeft dan ook geen betoog dat ik deze dame heb bezocht!

Hera doet het goed! Ik zet ze niet bij de toppers maar wel bij de dames die een hogere service geven dan de rest van het straat. Hoewel, het pijpen is maar zo zo! Qua techniek dan toch, de inzet is er wel en wanneer je ze met haar knalrode lippen je spies ziet bewerken, doet het je wel iets.

Nadat ze me een vijftal minuten met veel inzet gezogen had, stelde ze voorzichtig voor om te gaan neuken. Ik besteigerde haar in missionaris waarbij ze met haar klitje begon te spelen. Bedrog dus want er kwam behoorlijk wat glijgel aan te pas... ;D Ondanks dit alles heeft ze een strak poesje en neukt ze actief mee...

Als laatste positie kwam doggy aan bod waarbij ik haar kontgaatje mocht bewerken met mijn duim. :)

Deze dame laat veel toe en doet er alles voor om de klant te behagen binnen de grenzen van haar mogelijkheden... Ik klaag niet en was content. Ooit zoek ik haar terug op maar dat kan nog wel enkele maanden duren.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline fred778899

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Heria (Bulgaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 27 oktober 2011, 21:57:57 »
gisteren nog maar eens naar het skw gegaan.
was op zoek naar deze dame maar ze was er niet.
dus een paar rondjes gelopen in afwachting dat ze voor haar raam zou staan.
ja na het 3 rondje stond ze achter de raam en ik er recht op af.
de service was weer als vorige keer.
deze dame is echt goed in wat ze doet.
pijpen doet ze heel speciaal en neuken was top ben heerlijk op zen hondjes klaargekomen.
heel leuke meid als je binnen bent want achter haar raam staat ze meestal zuur te kijken.
ik denk dat dit toch wel een van de beste meisjes in het skw is.
mvg.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Heria (Bulgaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 26 januari 2013, 01:52:39 »
De naam van deze Dame wordt als Hera geschreven, en mag dus aangepast worden.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse)
« Reactie #11 Gepost op: 26 januari 2013, 06:40:44 »
Naam van deze dame aangepast



Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse)
« Reactie #12 Gepost op: 15 oktober 2013, 00:25:01 »
Zeer mooie dame !
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 09/2, Hera (Bulgaarse)
« Reactie #13 Gepost op: 9 september 2016, 16:52:56 »
Ingevolge werkzaamheden aan de panden SS21-23 (10 ramen !) is Hera verhuisd naar SS09/2 ! Nu maar proberen die ander negentien dames (rekening houdend met de twee shiften...) terug te vinden.... :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse)
« Reactie #14 Gepost op: 17 oktober 2016, 23:25:02 »
Nu de werkzaamheden aan SS21-23 beëindigd zijn, heeft Hera terug haar vertrouwde plek ingenomen !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...