Auteur Topic: Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse/dagshift)  (gelezen 121851 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #30 Gepost op: 15 maart 2021, 17:35:10 »
Neen toch niet SM  ;D
Ik zeg enkel dat jullie binnen een straal van 20 meter van mekaar wonen  ;)



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #31 Gepost op: 16 maart 2021, 00:41:02 »
Ik zeg enkel dat jullie binnen een straal van 20 meter van mekaar wonen  ;)

Sjans dat ze maar met 2 zijn, mechelen en malines (foei, een Vlaamse stad in het Frans noemen ;D ) want als het in Liège te doen was geweest, waren ze met zijn drietjes: liège, luik en lüttich.

 :lol_hitting:

Offline malines

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #32 Gepost op: 16 maart 2021, 09:22:45 »
Ik zeg enkel dat jullie binnen een straal van 20 meter van mekaar wonen  ;)

Sjans dat ze maar met 2 zijn, mechelen en malines (foei, een Vlaamse stad in het Frans noemen ;D ) want als het in Liège te doen was geweest, waren ze met zijn drietjes: liège, luik en lüttich.

 :lol_hitting:
ik begrijp het niet goed maar zal wel aan mij liggen ,mechelen en ik zijn zeker niet dezelfde persoon
ik heb dit forum bij toeval ontdekt ,al vele jare actief op ander bekend forum .
Maar zou zeggen laat maar ,Hera kent mij wel degelijk heel goed ,als sexmachine vraagt wat ik hem verteld heb via PM zal hij het snel merken .
Ondertussen reeds met de andere Roemeense brigade gesproken .

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #33 Gepost op: 16 maart 2021, 09:43:11 »
Ik zeg enkel dat jullie binnen een straal van 20 meter van mekaar wonen  ;)

Sjans dat ze maar met 2 zijn, mechelen en malines (foei, een Vlaamse stad in het Frans noemen ;D ) want als het in Liège te doen was geweest, waren ze met zijn drietjes: liège, luik en lüttich.

 :lol_hitting:
ik begrijp het niet goed maar zal wel aan mij liggen ,mechelen en ik zijn zeker niet dezelfde persoon
ik heb dit forum bij toeval ontdekt ,al vele jare actief op ander bekend forum .
Maar zou zeggen laat maar ,Hera kent mij wel degelijk heel goed ,als sexmachine vraagt wat ik hem verteld heb via PM zal hij het snel merken .
Ondertussen reeds met de andere Roemeense brigade gesproken .
1. Ik zeg niet dat jij en mechelen dezelfde persoon zijn, jullie wonen tegen mekaars heuske, op minder dan 20 m, dat zeg ik wel  ;D
2. Ons interesseert het niet dat Hera je al jaren kent, als jij je telefoonnummer niet wil doorgeven aan haar met een herkenbare foto op whatsapp, NOEGABOLLEN
Mij interesseert het geen zak dat jij dan onbenullige dingen over een string stuurt naar mij, wij spelen veilig en jij bent zo bekakt dat je blijft zeiken, tot vervelens toe.
Op hookers was het hetzelfde, eerst over Hera, dan over Kathy, daarna over Elena
Ik vraag niks aan Hera, ik ben je secretaresse niet, malines, wij wilden je een plezier doen, en jij maakt aar drama van, en eist dan nog dat ik dingenga doorgeven. Nogmaals, schakel je secretaresse in.

Al heb je ondertussen met heel de wereld gesproken, boeit ons niet, en is irrelevant.

Ik heb trouwens drie keer hetzelfde bericht van je gewist, als je dan nog niet beseft dat ik dat bericht heir niet wil, dan ben je nog stom ook.
Normaal gezien posten we zelfs geen info over dames tijdens deze crisis in de topics, zo veel geef je om haar, om de flikken te laten inzien dat ze aan ' t werk is, ben jij een debiel ofzo?
Ik antwoordde dus dat ik geen info wilde delen en gaf je de kans om via whatsapp in contact te komen, maar meneer wil zijn identiteit niet prijsgeven aan de hoer die hij goed kent.... een beetje achterlijk of zo???????

Einde discussie, en ik ga je onzin wissen, en waag het niet nog verder in discussie te gaan erover, of je kan aan je pietje gaan trekken in 't bos voortaan.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline malines

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #34 Gepost op: 21 maart 2021, 23:57:04 »
Ik durf al niet meer vragen of je dat  Hera haar telefoonnr.niet vergeten bent ,
zodat we wat kunnen whattsappen met haar  ;D ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #35 Gepost op: 22 maart 2021, 08:01:06 »
Ik durf al niet meer vragen of je dat  Hera haar telefoonnr.niet vergeten bent ,
zodat we wat kunnen whattsappen met haar  ;D ;D ;D

Neen, vraag het aan je buur  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Cados10

  • Gast
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #36 Gepost op: 27 maart 2021, 11:13:31 »
Hey sexmachine, goedemiddag had graag een paar privévragen gevraagd aan u maar dat lukt niet , heb me juist ingelogd mvg

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #37 Gepost op: 27 maart 2021, 15:08:02 »
Hey sexmachine, goedemiddag had graag een paar privévragen gevraagd aan u maar dat lukt niet , heb me juist ingelogd mvg
Hey Cados, dat gaat je nooit lukken, want ik beantwoord geen privévragen  ;)
Mijn privé gaat namelijk niemand wat aan  ;D ;)

Trouwens, privévragen aan mij in een topic van een dame .... ik ben haar lief niet, en al zeker haar vader niet (gelukkig, want ik kan geen hoer onderhouden, misschien eens aan VDB vragen, die is daar beter in dan ik, in het onderhouden van een hoertje)  :lol :lol :lol

mvg

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline malines

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5, Hera (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #38 Gepost op: 16 oktober 2021, 11:14:19 »
Gisteren afspraak gemaakt met Hera .
Stond er lekker bij in haar tijger setje
Service zoals steeds zeer goed .
Opgegeild voor de spiegel ,verschillende standjes en daarna nog wat nagepraat .
Ik vond dat het vrij rustig in de straten was ,ze beaamde dit en zei dat het zeer kalm was voor deze periode .
Ik blijf deze dame een van de toppertjes vinden ,maar ben geen fan van die opgespoten lippen ( in gezicht )