Auteur Topic: Luikersteenweg 302 Sint Truiden, Bar Love Story, Helena  (gelezen 12377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Luikersteenweg 302 Sint Truiden, Bar Love Story, Helena
« Gepost op: 26 april 2014, 22:28:59 »
Ik had voor 1 keer niks te doen op een zaterdagavond en de goesting was heel groot. Wat doe je dan als je in de buurt van Brustem woont? Juist ja: dan masturbeer je ;)! Maar daar had ik vanavond eens echt geen zin in, en dus hop: ik mijn auto ingesprongen en op naar de Chaussée d'Amour.

Hét grote voordeel van Brustem tov de saunaclubs die ik normaal gezien bezoek: de nabijheid! Ik woon immers op ocharme 5 minuutjes rijden van de eerste bar :-\. Voor de dichtsbijzijnde saunaclub moet ik minimum 1 uur rijden :017:.

Enfin. Half uurtje rondgereden in de mij de zo bekende straat en weinig tot niks naar mijn goesting gezien. Tot... ik in de Love Story plots een kleine meid met een heel leuk gezichtje opmerkte. Ik dus eens vertraagd, en ja hoor, het leek wel mijn type te zijn.

Nog even getwijfeld, maar ik dacht, het is vanavond dit of het handje (waar ik dus geen zin in had, sorry maat ;)), en uiteindelijk dus toch maar besloten er voor te gaan.

Straatje ingereden en me achteraan de Love Story geparkeerd. De achterdeur stond open, maar blijkbaar was het toch de bedoeling dat ik me aan de zijkant van het huis 'aanmeldde'. Zo gezegd, zo gedaan: belleke ingedrukt en de 'madame' liet me binnen.

Eens binnengekomen zag ik de beschikbare meiden niet staan (ik werd van hen gescheiden door een gordijn :017:) en de madame vroeg me welke DVP mij interesseerde. Mijn fotografisch geheugen had dat uiteraard uitstekend gecapteerd ;), dus ik zei zonder verpinken: de meest linkse 8).

De madame verdween achter het gordijn en kwam 10 seconden later terug met een klein Hongaars onderdeurtje op schattige pantoffels: 20 jaar jonge (H)elana.

Ze begon met: ken je de prijzen? Niet meer nee. Ik kreeg vervolgens een hele lijst te zien en heb gekozen voor de (schandalig hoge :-\) prijs van 100€ voor 20 minuten.

(H)elana gaf mij 3 zoentjes en sleurde mij mee naar 'haar' kamer. En wat voor een kamer was me dat... Lichtjes, knuffels, prularia... Ik vond het iets weg hebben van de combinatie tussen een hoerenkot en een studentenkamer. 2 types kamers die mij btw heel nauw aan het hart liggen :)). In beide soorten kamers heb ik immers al veel afgeneukt 8).

(H)elana haar eerste vraag: licht aan of licht uit? Aan natuurlijk. Ik wil wel kunnen zien wat ik ga doen hé!

We hebben vervolgens nog even leuk gepraat en begonnen daarna elk individueel onze kleren uit te doen.

Over mijn lichaam ga ik niet al te veel vertellen (duh), over (H)elana's lichaam des te meer: ik had echt wel goed gekozen, want wat een mooie meid is me dit. 110% mijn type: een kleintje (+- 1,56m klein), heel mooie, natuurlijke B-cup :showtits1, zalig klein kaal poesje, héél lekker kontje :shakekontje, mooie grote ogen, lang bruin haar en een heel schattig gezichtje.

Piercings kan ik me niet herinneren, tattoo's daarentegen des te meer: ze staat vol van kop top teen. Héél mooi allemaal!

Pas nadat we onze kleren uitgedaan hadden en een beetje gepraat hadden, drukte (H)elana het klokje in. Vond ik wel tof ;).
 
Zoenen was not done :017: en (H)elana plaatste onmiddellijk een condoom over Piet :017:. Ze draaide zich tijdens het pijpen ook met haar rug naar mij toe, zodat ik haar niet echt goed kon aanraken. Dat beloofde allemaal niet veel goeds.

Maar... daar volgde dan plots een werkelijk uitstekende pijpbeurt, beter dan de gemiddelde pijpbeurt zonder condoom, die ik in de saunaclubs gewoon ben :-\. Enfin: Piet stond dus snel paraat. (H)elana heeft Piet zo'n 5 minuten verwend en toen vond ze het tijd om te neuken. Beffen? 69? Gezien de locatie waar ik mij bevond, heb ik er gewoon niet naar gevraagd.

Neuken dus. We zijn begonnen met een cowgirl (glijmiddel was btw blijkbaar niet nodig :))). Dat deed ze goed, maar niet top. Dus maar snel overgeschakeld op missio. (H)elana is een nauwe meid, dus ik voelde alles héél goed. Om de 1 of andere reden vond (H)elana het echter noodzakelijk om tijdens missio voortdurend te praten. Hoe mooi ze ook was en hoe lekker het neuken ook aanvoelde, daarvoor ga ik echt niet naar een DVP, dus... op naar hondjes.

Ik ben rustig begonnen en heb het tempo beetje bij beetje opgebouwd. We varieerden lekker en ik ging harder en harder. Het praten verstomde en werd vervangen door een bekend gekreun ;). Op een bepaald moment hing ik volledig over (H)elana, zodat ik tijdens het neuken goed in haar borsten kon knijpen, en, genietend van het zicht in de spiegels die mooie meid te neuken, kwam ik plots met een hevig orgamse klaar ;D.

(H)elana zei: Finally. That took you a very long time! Ik: meid, we zijn ocharme 15 minuten bezig geweest :017: 8).

Enfin. Ik had mijn kwak gesmeten. We hebben nog even gezellig nagepraat, waarbij ik (H)elana nog goed mocht vastpakken, tot de 'madame' plots riep dat onze tijd er op zat (het klokje was enkele minuten eerder al afgegaan). Ik heb me rustig aangekleed en (H)elana heeft me naar buiten begeleid.

Ik ben uiteindelijk iets van een 30 à 40 minuten bij (H)elana geweest voor 100€: héél mooie meid, geen zoenen, PMC, lekker neuken. Volgens mij is dit wel van het beste dat je prijs/kwaliteit zal vinden op de CDA 8).

Bon. Kwak dus gesmeten. Ikke tevreden, maar morgen trek ik toch maar weer naar de mij vertrouwde saunaclubs 8).

Nog 2 randopmerkingen:
-(H)elana werkt blijkbaar al meer dan 2 jaar in de 'Love Story'. Meestal werkt ze 2 weken en keert ze dan 2 weken terug naar Hongarije.
-(H)elana vond dat ik een heel mooi lichaam had voor een 34-jarige. Tja. Hoe interpreteer je zoiets nu. Als compliment. Of toch net écht niet :017: ;).

Chaussée d'Amour: tot véél later!
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2014, 00:14:25 door mechelen »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
(H)elena, bar Love Story, Luikersteenweg, Brustem
« Reactie #1 Gepost op: 27 april 2014, 07:23:45 »
Nog even ter aanvulling: (H)Elena vertrekt maandag weer voor 2 weken naar Hongarije. Ze keert terug op 11/05. En dan dus af en aan verder 2 weken Hongarije, 2 weken Belgie...

Nieuwsgierig als ik ben, heb ik (H)Elena gisteren ook gevraagd hoe de zaken tegenwoordig lopen op de Chaussee d'Amour. Van overige meiden had ze gehoord dat het al maanden maar slappekes is, maar zelf zei ze niet te klagen te hebben. Ze heeft blijkbaar een paar vaste klanten die heel goed betalen, waardoor ze op 2 weken tijd gemiddeld toch vlotjes 3 tot 4000€ binnen haalt. Zo kan het uiteraard ook 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum