Auteur Topic: Haus13, Claire  (gelezen 8414 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus13, Claire
« Gepost op: 26 april 2014, 23:48:28 »
 Naam : Claire
 Nationaliteit/Taal : Tjechie?/Duits
 Leeftijd : 23-27
 Haarkleur/-lengte : lang stijl bruin haar tot over de schouder
 Lengte dame : 1,70m
 Postuur/Cupmaat : slank (maatje 36), cup-C
 Tattoo: ?
 Service: Kinky trio met Laura in Haus10
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50,= (voor Claire dan in deze trio)
 (30 euro voor een sessie met PMC/NMC).

Wilde de bij mij bekende Laura in Haus10 bezoeken, maar naast haar stond deze leuk uitziende Claire. Aangezien ik Laura bij regelmaat bezoek en ook al meerdere trio's met haar heb gedaan gevraagd of ze een trio wilde doen met haar buurvrouw Claire.

Afgesproken dat Claire wat fetish kleding aan zou trekken van Laura, aangezien Laura meerdere setjes kleding aan de muur heeft hangen.
Claire ging mooi gekleed in een neplerenlegging, laktopje en hoge lerenlaarzen. Ze gaf aan duits te kunnen, maar tijdens de sessie gaf Laura steeds in een oostbloktaaltje aan wat Claire moest doen.
Door de strakke leiding van Laura in de trio kreeg ik de sessie die ik verwachte, maar het ging bij Claire niet vanzelf. Blijkbaar was ze geen kinky trio sessie gewend en denk dat ze voornamelijk geboekt wordt voor het standaard PMC/NMC sessies.

Claire is een goeduitziende jonge frisse meid, maar haar gebrekkige duits is voor mij een reden om het bij deze kennismaking te laten. In het nagesprekje vertelde ze kort dat ze al lange werkte in Dortmund en voorheen in Haus8 werkzaam was. Plots kon ik mij haar uiterlijk herinneren. Ze werkt dus sowieso al een jaar in Dortmund, dus haar matige duits is daardoor wel een tegenvaller.


guest7191

  • Gast
Linienstrasse 10, Claire
« Reactie #1 Gepost op: 3 oktober 2014, 23:17:50 »
Vanavond deze Claire in de rosse buurt van Bochum (Eierberg) gespot. Althans, zij spotte mij, ik liep als een onbeholpen boer langs haar venster zonder enige vorm van herkenning. Even kort met Claire gepraat.

Haar nieuwe werkplek is Gusstahlstrasse, Bochum/Haus 13,Kamernr 42