Auteur Topic: Luikersteenweg 302 Sint Truiden, Bar Love Story, Jessica  (gelezen 12209 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Luikersteenweg 302 Sint Truiden, Bar Love Story, Jessica
« Gepost op: 28 april 2014, 10:26:06 »
Ik ben gisteren naar Duitsland gereden, voor een bezoek aan de mij oh zo vertrouwde saunaclubs (Haus Panthera). Door omstandigheden ben ik daar echter maar 1 keer klaargekomen en op de terugweg begon het plots weer te kriebelen. Zou ik nog even op de Luikersteenweg passeren!?

Zaterdag heb ik daar een immers (veel te dure, maar) uitstekende ervaring gehad met Hongaarse Helena. Helena zelf is ondertussen al weer voor 2 weken richting Hongarije getrokken, maar ik had gisteren via een PM vernomen dat haar zus Jessica ook in de Love Story werkt en ook wel de moeite zou zijn. Ik dus richting Love Story, want misschien was Jessica wel aanwezig!?
 
Tijdens mijn eerste passages waren alle ramen van de Love Story leeg, maar plots dook daar een kleine meid op in het middenste raam die inderdaad veel weg had van Helena. De goesting was weer heel groot, dus ik heb mijn wagen in de zijstraat geparkeerd (de parking van de LS stond vol) en belde aan.
 
Onvangst door de zelfde 'madame' van zaterdag. Weerom dat gordijn. Deze keer moest ik echter niet zeggen welke meid me interesseerde, want er stond er maar 1 in het raam.

Jessica kwam vanachter het gordijn en de gelijkenissen met Helena waren treffend. Jessica is nog iets kleiner dan haar jongere zus, maar ze heeft een vollere boezem :showtits1. Ik zag het helemaal zitten dus ik heb weer mijn 100€ neergelegd voor 20 minuten plezier en we trokken naar een kamer.

Deze kamer was veel groter en mooier dan Helena haar kamer. Nu ja, ik ben geen binnenhuisarchitect, dus zoveel interesseert me dat op zich niet 8).

Jessica friste zich even op en ik deed mijn kleren uit. Plots stond Jessica naakt voor me. Ik vind Helena een heel mooie vrouw, maar Jesscia mag er ook absoluut wezen! Ze is zoals gezegd nog iets kleiner dan Helena, maar ze heeft een zalig kontje en een heel mooie, volle C-cup (ik denk dat hij echt is, zo niet, heeft de plastisch chirurg uitstekend werk geleverd). Jessica staat net als haar zus ook van kop tot teen veel met tattoo's.
 
Vooraleer we naar het bed trokken, maakte Jessica me nog even duidelijk dat ze niet aan zoenen en lekken doet. Geen probleem. Dat had ik ook niet verwacht.
 
We trokken naar het bed en Jessica plaatste een condoom om Piet. Uitstekend kunnen pijpen zit duidelijk in de familie ;). Het duurde slechts een fractie van een seconde eer Jessica Piet op oorlogssterkte had. Terwijl ze mij pijpte, mocht ik overvloedig met Jessica haar billen en haar lekkere borsten spelen.

Na een tijdje werd mijn zin om te neuken te groot en ik vroeg Jessica op mij te komen zitten. De cowgirl was mij iets te rustig (ook dat zit blijkbaar in de familie ;)), maar was de moeite waard, alleen al door het zicht op die wiebelende borsten. Vervolgens overgeschakeld op missio en hondjes. Tijdens beide standjes mocht ik lekker mijn ding doen. Jessica deed goed mee. En plots wie ie daar: BOEM ;D 8)
 
We hebben nog even rustig nagepraat en Jessica was helemaal niet gehaast. Ze had btw ook geen klokje ingedrukt. Ik denk dat ik uiteindelijk ongeveer een half uur ben binnen geweest en ik heb de LS voor de 2de opeenvolgende dag héél tevreden verlaten.
 
Het is dat het in Brustem zo duur is, en dat ze niet zoenen, anders zag ik een trio met de wondermooie zusjes Helena en Jessica in de toekomst zeker eens zitten!

Nog even ter vergelijking hoe schandalig duur het in Brustem toch wel is:

-In HP heb ik gisteren 120€ betaald voor anderhalf uur kameren in een kamer met Jacuzzi, met tongzoenen, PZC, massage... Ik heb daarenboven nog een half uur pre-sales en 3 kwartier aftersales buiten de kamer gekregen
 -In de Love Story heb ik 100€ betaald voor een kamergang van max 30 minuten, geen zoenen en PMC. Uiteraard geen pre- of aftersales.
 
En toch... was mijn smile in beide gevallen dat ik gisteren de kamer verliet, even groot! ;D 8)
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2014, 00:12:48 door mechelen »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum