Forum > GRONINGEN

Nieuwstad 34 III, Nora

(1/1)

guest7191:
In 2011 deze oostenrijkse Nora aan het zandpad in Utrecht bezocht.
Ze gaf een goede service en is zeer vriendelijk. Begin 2013 heeft ze een aantal maand in het duitse Essen gewerkt, maar gezien het verschil in leeftijd tussen haar en mij is het bij het ene bezoekje in Utrecht gebleven.

Sinds begin 2014 werkt ze in Groningen, Nieuwstad 34 III

Ondanks dat ze er inmiddels niet meer werkt staat ze met foto's nog wel op de site van de stahlstrasse:
http://www.essen-stahlstrasse.de/girls/nora/1.htm


Samenvatting van mijn bezoekje in Utrecht uit 2011 bij deze Nora:

omdat ze oostenrijkse is en ik altijd in duitsland wandel kon ik mooi mijn intro geven "Oilmassage mit anfassen, stiefel lecken, eier abbinden und poppers".
Dit was 50 euro en naar binnen gewaggeld.

Eenmaal op bed begon Nora allerlei geile kinky taal uit te slaan en gooide een laklaars in mijn gezicht, terwijl ze mijn ballen afbond en begon met een rustige oliemassage.
Na 10min van laarzen likken, laktieten voelen en oliemassage vroeg Nora of ik voor meer inwas voor 50 euro extra.

Normaal vind ik het vervelend als een dame midden in de sessie over extra geld begint, maar Nora maakte een betrouwbare indruk op mij en de sessie beviel tot zoverre goed. Verder had ik voor de rest weinig interessants op het zandpad gezien, dus een 2e damebezoekje zat er deze avond toch niet in.

Na 50 euro extra betaald te hebben kwam de poppers uit de koelkast en het echte werk kon beginnen. Moest "STOP" zeggen als ik het al voelde komen.
Op een gegeven moment pakte Nora even een of ander wild elektrisch apparaat erbij en hield deze tegen mijn paal. Gevoel was wel lekker, maar het is niet echt mijn ding.
Hierop vroeg ze of ik "HETE OLIE" op mijn paal wou. Heet was ik toch al, dus hete olie kon er nog wel bij.
Echter werd het me iets te heet. Riep nog "STOP" en Nora stopte met trekken, maar voelde het al komen. Nora was hier ook niet echt op bedacht en de eerste shoots vlogen vol over Nora heen.
Wel eens gehad dat een dame dan kwaad werd, maar Nora maakte het niet veel uit en bleef kinky taal uitslaan om het hoogtepunt compleet te maken.

Na het wassen wilde ik me aankleden, maar Nora vroeg of ik nog iets te drinken wilde. Maar een cola gevraagd, want moest nog een terugrijden.
Zelf pakte Nora een wijntje erbij en gezellig met haar nagepraat. Voornamelijk over duitsland, omdat ik daar altijd wandel en Nora eeuwen lang in duitsland heeft gewerkt (Essen, Dortmund, Frankfurt) voor ze naar het zandpad kwam.

Goede Sm-sessie gehad bij deze oostenrijkse dame. Verder komt ze zeer vriendelijk over.
Haar nederlands is zeer goed, wat erg belangrijk is tijdens een sm-sessie.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie