Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Isabella (Romanian)

(1/3) > >>

boff:
Nationality : romanian
Spoken langages : romanian, english (ok), other not asked
Age : 19
Face : smooth, pretty, brown eyes
Hair : dark-hair, long with extensions
Breast : nice small B cup
Silhouette / body : 1m60-65, slim, nice round ass, soft skin, firm body
Tattoos - Piercings : don't think so, but not sure
Blowjob : dull, lame, useless
Cunnilingus : looks in the sky and waits for something to deliver her from this torture ;D
Kiss : no
edit : she said she's been working in this club since february.

she approached me twice.
the first time, I declined and I should have followed my instinct, like master Yoda told me  ;D
but she looked cool and nice, gave me a persistent hard-on :-P, although she was a bit insistent...

in room, it was a disaster :
No kiss, rubbed herself on me and was jerking me off in order to prevent herself from doing a blowjob, which was eventually lame and dull.
was looking her watch, insensitive to cuni, didn't get wet, had no more gel and didn’t even put saliva, stopped every 30 seconds to check the condom or her hair extensions ::)
She did everything to gain some time, make me nervous and make me loose my boner, and she succeeded  :banghead:
In this fiasco, I will just remember a nice 3min doggystyle fuck playing with her great small firm ass.
When I told her that this meeting sucked, she seemed not caring a bit  :017:
What a waste  :-[

I think she was upset anyway, as she called me “nervosa” everytime we crossed each other  ;D
She’s hunting with a friend, middle square hair.

seksenfun:
Natuurlijk hebben we het over dezelfde, alleen wil ik stellen dat ze doodnormale A-cups heeft.

De dame zit heel erg vaak ergens op de achterste sofa's van SS.  Linksachter als je via de kino naar de bar wandelt.  Vaak omringd met een of meerdere vriendinnen.  Tegenwoordig zit ze zowat de gehele dag te praten met een blonde dame met normaal figuur.  Het valt erg op dat ze vaak al vroeg aanwezig is en dan inderdaad in de club naar de hemel staart (als ze niet aan het babbelen is met haar vriendin of het doen en laten van anderen gade slaagt) en wacht op de prins op het witte paard.  Deze dame heeft iets waar struise wat jongere mannen met vele tatoes op vallen.  Isabella weet dat.  Door de band wordt ze dus maar in de late avond actief.  Ze drinkt dan voornamelijk actief gratis sterke drank.  Als iedereen genoeg op heeft, verdwijnt ze dan kort of langer op kamer (meestal kort).  Op deze manier verdient zij duidelijk haar geld.  Ze vindt het goed zo en daar is niets op aan te merken.  Toch heb ik ze ook al met een oude man een hele dag weten vertoeven, knus tegen hem aan.  Wie dus een mooie prijs wil betalen voor een hele dag, kan haar ook krijgen.  Wie van een typische Roemeense houdt en daar sowieso voor valt, gaat haar zeer knap vinden.  Misschien wel de knapste van de club.  (Met typisch Roemeens bedoel ik: zeer slank, A-cup, lang loshangend zwart haar in frou-frou-tje, bruine ogen, klein rond strak kontje en niet groot.)  Het is niet de eerste keer dat ik verneem dat haar service "klote" zou zijn.
Door de band zoekt ze ook niet snel contact met de mannen (gezien wat ik daarnet schreef logisch).  Zelf zegt ze me nooit goedendag maar ik zeg altijd goedendag tegen haar en dan zegt ze kort goedendag terug.  Meer contact hadden we nog nooit.  Tot eergisteren.  Eergisteren was het rustig in de club, weinig mannen.  Door de dag genomen 20 ongeveer.  Isabella werd echter niet genomen.  Van de gehele dag niet.  Ze was dus omstreeks half negen 's avonds nog maagd.  Ik speel graag spelletjes en ging dus met veel plezier (en een beetje gemaakte arrogantie) een sapje drinken in haar nabijheid.  Ik moest wel opvallen want op haar vaste stekje (linksachter) zaten enkel dames, geen mannen.  Lang bleef ik niet zitten, met opzet.  Ik liep weer weg, weer met wat show.  Een halfuurtje later kom ik weer in de bar en Isabella zit nog steeds op haar stekje met haar vriendin (te kletsen).  Ik was ondertussen in de sauna geweest en was toe aan rust.  Met een bank tussen ging ik languit liggen, hoe langer hoe meer wat uitdagender.  Vanuit mijn ooghoeken had ik al gezien dat ze het niet kon laten om een paar keer naar mij te kijken, langer dan enkele seconden.  Op een gegeven moment kijk ik recht in haar ogen.  Niets is onnozeler dan zo naar mekaar te blijven staren, zonder wat te zeggen natuurlijk.  Isabella zegt niets maar zoekt voor het eerst in maanden zelf contact.  Op haar heel eigen manier natuurlijk.  Ze beweegt wat met haar hoofd, korte kleine schokkende beweginkjes.  Weet je niet wat dat wil zeggen dan?  Ga je mee naar boven?  Wie mij beter kent, wil hier niet lezen dat ik dan (ook zonder woorden) mijn hoofd lichtjes op en neer zou schudden.  Ik beweeg niet met mijn hoofd maar maak een doodgewoon kom-gebaar met mijn handen.  Ik had absoluut niet verwacht dat Isabella nu ineens bij mij zou komen zitten.  Toch deed ze dat direct.  Geen twijfels.  Als je haar sterke drank trakteert, wil ze graag langdurig op je schoot kruipen.  Bij mij bleef het bij langs me komen zitten.  Eigenlijk klikte het direct, hoewel er nog nooit een klik was.  Ze was grappig, ze was lief.  Ze verraste me zeer positief.  Het was maar van korte duur want van seconde één stond ze allicht te popelen om de kamervraag te kunnen stellen.  Die kwam dan ook maar ik antwoordde negatief.  Toen was alle interesse in mij meteen verdwenen.  Ze vroeg enkel nog waarom ik haar dan geroepen had.  Als antwoord op haar "hoofd"vraag.  Allicht vond ze die vijf minuten een verschrikkelijke verloren tijd.  Is het dan 1 - 0 voor mij?  Ze was wel zo sympathiek dat ik haar zei dat ik een andere keer wel eens met haar wil gaan seksen.  Zou ze dit geloven?  Zou ze dit onthouden?  Zou ze volgende keer spontaan naar me toe komen, met de directe kamervraag, "want dat had je beloofd"? 
Kijk, ik ben ook niet gek (en dat had ze nu toch al moeten weten).  Isabella verdient van de gehele dag nog niet de inkom voor morgen, er lopen amper mannen rond en plots geraakt ze geïnteresseerd in een man die al op leeftijd begint te komen (en haar vader kon zijn) en geen tatoes heeft.  Je houdt het trouwens niet voor mogelijk maar wat ik dus al wist, vertelt ze dan nog zelf ook aan mij toen ik nee zei.  Ze zei me dat ze nog geen enkele kamer had gedaan en dus geen geld had om morgen de inkom te betalen.  Helaas is het voor Sinterklaas nog wat te vroeg.  Ik zal tegen dan nog eens langs komen want diep vanbinnen in haar hart... ze verdient de zak niet  :douchen.         

JPtoo:
Zij is inderdaad mooi  :o
Maar geen herhaling voor mij.

de vulkaan spesjalist:
Twe praate over de zelfde ma de dienstverlening is mijn niet bevallen geen dogy  :cry :bud

ikke1974:
Als een beginneling ben ik er ingelopen...

Isabella uit Roemenië: de flop-ervaring van het jaar.

Nu ja, ik had het kunnen en moeten weten. De dames waarvoor ik voor SS geopteerd had  waren er niet en met Paula (naar eigen zeggen nieuw in de branche en haar eerste werkdag ergens - hoewel ik achteraf ergens een draadje vond van een Paula dat ook op haar van toepassing zou kunnen zijn) kwam ik ondanks dat ze vlot Engels sprak niet verder dan een moeizaam gesprek dat niet voorbij de clichés ging. Was het dan toch onwennigheid bij haar, of zag ze me niet zitten? Alleszins, er kwam geen enkel signaal van haar kant uit, dus heb ik het maar laten schieten. Of wellicht juister: zij liet mij zitten.

Een andere meid die een medewandelaar me aangeraden had, was dan weer een hele tijd onvindbaar. En intussen zat het testosteron zich op te hopen.

Ik had dus beter moeten weten toen Isabella mij de weg versperde en mij meteen begon te berijden met haar - dat moet ik toegeven - erg lekkere billetjes. Toch hield ik het nog af en begon ik zelfs een gesprek met haar over dat ik behoorlijk wantrouwig stond tegen vrouwen met zo'n aanpak, dat die op de kamer meestal tegenvielen. Ik vroeg haar ook nog wat ze niet deed, binnen de grenzen van 'normale seks'. Dat was allemaal niet van toepassing, zo verklaarde zij, en het zou prima zijn. Nou ja, binnen twintig seconden had ze mij in het begin al stijf gekregen, en ze hield dat vakkundig aan, en dus besloot ik - ook al zei een stemmetje diep in mij 'niet doen' - er maar voor te gaan.

De eerste handeling op de kamer was het aanbrengen van een condoom. Daarna ongeïnteresseerd pijpen. 'You have big dick'. Doggy zou dus pijn doen. Nou heb ik bij gangbangs en in partytreffs e.d. genoeg 'big' en andere dicks gezien om te weten dat die van mij gewoon doorsnee is. Maar goed als een dame iets niet wil, dan is dat zo... Maar wees dan eerlijk, ze had bij de presales mijn 'big dick' gezien en gevoeld, dus eigenlijk had ze toen moeten zeggen: 'oeps, dat kan ik niet hebben'.

Het (zeggen 'we begonnen' zou de waarheid geweld aandoen) begon dus in missio, maar - eerlijk is eerlijk - al snel kon doggy wel. Ik (of de 'big dick') viel dus blijkbaar mee. Helaas was er zoveel glijmiddel dat ik quasi-niks meer voelde. Mijn handen werden zelfs plakkerig van het vasthouden van haar billetjes. Maar goed, ze heeft een mooi lichaam, met heel mooie billetjes en ook een knap gezichtje, dus ik kwam al gauw.

En toen kwam dé grote ontgoocheling. We waren maximaal een kwartier op de kamer, maar mevrouw begon zich al aan te kleden. Ik zei haar dat we nog tijd genoeg hadden, maar zij antwoordde 'I'm fast, and you come, let's go' waarop ze het laken onder mij probeerde weg te trekken.

Toen had ik het gehad, ja... Uiteraard waren er geen aftersales, zelfs bij de overhandiging van het geld niet eens een kuis kusje op de wang.

Isabella is een mooie meid, met een knap gezichtje en een perfect figuurtje. Haar hygiëne was toppie. En ze spreekt vlot Engels.

Afgezien daarvan is ze (maar dat is natuurlijk persoonlijk) een absolute afrader. Elementair respect ontbrak - en ik had haar daartoe geen enkele aanleiding gegeven, integendeel. Bij vertrek vroeg de thekedame (M) hoe het geweest was, waarop ik aangegeven heb voor het eerst niet met een happy feeling te vertrekken. Haar gezicht toen ik na aandringen de naam van de betrokken dame noemde sprak boekdelen.

Nu ja, ik wrijf het SS niet aan, maar het resultaat van e.e.a. is dat ik de eerstkomende maanden SS wellicht maar (in dit geval afrit 10) rechts ga laten liggen en voorlopig maar eens terug clubs met gegarandeerd serviceniveau ga opzoeken. Best jammer (voor mij dan) want SS is een mooie club. Maar ik heb geen zin om Isabella daar nog eens tegen te komen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie