Auteur Topic: Linienstrasse 22, Julia  (gelezen 3933 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 22, Julia
« Gepost op: 26 mei 2014, 18:44:05 »
 Naam : Julia
 Nationaliteit/Taal : Oost-blok/Duits
 Haus/Kamer: Haus 22,kamernr 86 (meest rechtse venster van dit pand)
 Leeftijd : Begin 20
 Haarkleur/-lengte : halflang zwart licht krullend haar
 Lengte dame : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : slank en kleine cup-C (echt)
 Tattoo: ?
 Service: PMC/Oliemassage
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 30,

Ergens in 2013 dit goedlachse oostblokding bezocht. Elke keer als ik door de linienstrasse loop zwaait ze naar me, lacht en wenkt me. Een aantal keren met haar kort aan het raam gepraat en vond op een avond dat ik haar maar eens moest uitproberen, omdat ze altijd zo vriendelijk tegen mij is.
Verder is deze meid een echte bikini-babe, want wekelijks staat ze in een bikini voor het raam en soms hele geile explemplaren. Ze heeft een zwarte glansbikini, een zilveren glans bikini en verder nog een 10-tal stoffen bikini-setjes.

Ze bood voor 30 euro het standaard puffprogramma a 20 min met PMC/NMC. Gevraag of ik i.p.v. NMC een oliemassage kon krijgen en was oke.
Het bleek eenmaal op bed inderdaad het standaard programma te zijn. Eerst even PMC en daarna de oliemassage. Ik kreeg waarvoor ik betaald had, maar dat was het ook.

Zeer leuke vriendelijke meid om te zien in soms zeer mooie glansbikini's, maar het programma was mij te standaard om haar nog een keer te bezoeken. Als je met het standaardprogramma genoegen neemt krijg je voor 30 euro precies wat je verwacht.




guest7191

  • Gast
Linienstrasse 22, Julia
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2014, 00:30:03 »
Deze oostblokmeid is na een paar maand afwezigheid sinds gisteren weer aanwezig. Even kort mee gepraat en haar naam gevraagd, want die wist ik niet meer. Ze noemt zich Julia (naam in topic aangepast)