Auteur Topic: Deventer, Algemeen  (gelezen 176985 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Deventer, Algemeen
« Reactie #45 Gepost op: 16 oktober 2017, 16:48:57 »
Ook vandaag op de Bokkingshang geweest. Was in de buurt vanwege m'n werk. 7 dames gezien, waaronder een mooi blond poppetje en een andere mooie donkerharige dame. Ook hier niets gedaan. Een saunaclub trekt me toch meer en mis toch de gezelligheid. Ooit ga ik de Vulkaan nog eens bezoeken, al was het alleen om het eens gezien te hebben. Ik houd het verder toch liever bij saunaclubs.

De Bokkingshang in Deventer is allerminst representatief voor raambuurten. Echt droevenis daar in Deventer. Je vraag je af hoe zoiets overleeft.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Deventer, Algemeen
« Reactie #46 Gepost op: 16 oktober 2017, 20:09:32 »
Ook vandaag op de Bokkingshang geweest. Was in de buurt vanwege m'n werk. 7 dames gezien, waaronder een mooi blond poppetje en een andere mooie donkerharige dame. Ook hier niets gedaan. Een saunaclub trekt me toch meer en mis toch de gezelligheid. Ooit ga ik de Vulkaan nog eens bezoeken, al was het alleen om het eens gezien te hebben. Ik houd het verder toch liever bij saunaclubs.

De Bokkingshang in Deventer is allerminst representatief voor raambuurten. Echt droevenis daar in Deventer. Je vraag je af hoe zoiets overleeft.

Idd, een stuk of 10 ramen. Niets vergeleken met de Vulkaan, waar ik overigens nog nooit ben geweest. Ga ik zeker nog een keer bezoeken, maar houd toch meer van de saunaclubs. Lekker ontspannen, saunaatje, jacuzzi, zwembad, aan de bar een biertje met een leuke dame, lekker eten. Zelfs een Vulkaan heeft die sfeer niet.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Deventer, Algemeen
« Reactie #47 Gepost op: 16 oktober 2017, 20:27:57 »
Ook vandaag op de Bokkingshang geweest. Was in de buurt vanwege m'n werk. 7 dames gezien, waaronder een mooi blond poppetje en een andere mooie donkerharige dame. Ook hier niets gedaan. Een saunaclub trekt me toch meer en mis toch de gezelligheid. Ooit ga ik de Vulkaan nog eens bezoeken, al was het alleen om het eens gezien te hebben. Ik houd het verder toch liever bij saunaclubs.

De Bokkingshang in Deventer is allerminst representatief voor raambuurten. Echt droevenis daar in Deventer. Je vraag je af hoe zoiets overleeft.

Idd, een stuk of 10 ramen. Niets vergeleken met de Vulkaan, waar ik overigens nog nooit ben geweest. Ga ik zeker nog een keer bezoeken, maar houd toch meer van de saunaclubs. Lekker ontspannen, saunaatje, jacuzzi, zwembad, aan de bar een biertje met een leuke dame, lekker eten. Zelfs een Vulkaan heeft die sfeer niet.
In mijn wandeltijd ben ik verschillende keren bij een dame aan de Bokkingshang geweest. Nee, het is geen vulkaan, maar er waren 15 -20 jaar geleden wel meer vensters dan nu. Laatste keer dat ik er was, ik schat zo'n 5 jaar geleden, zag ik dat een deel gesloten was. Rolly is een Bokkingshangkenner. Die zal de geschiedenis beter in beeld hebben.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Deventer, Algemeen
« Reactie #48 Gepost op: 17 oktober 2017, 22:47:25 »
Moet erbij vermelden dat ik er een jaar of wat geleden was. Zoals meer raambuurten in Nederland, zal het vroeger ongetwijfeld wat groter zijn geweest. Tendens in Nederland is dat het aantal rames fors afneemt.

In een jaar of 15 a 20 gehalveerd. Volgens Sekswerkerfgoed waren er ooit 44 werkplekken in Deventer ten opzichte van 10 nu.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Deventer, Algemeen
« Reactie #49 Gepost op: 24 oktober 2019, 19:49:38 »
Kommer en kwel in Deventer tegenwoordig...kon je bij Vanessa en Lisa(geloof ik) goed terecht en kreeg je voor je 50 euros nog een beetje service voor je geld...sinds dat deze 2 dvp`s even hun thuisbasis aan het opzoeken zijn, moet je tegenwoordig nog steeds 50 euro betalen bij de resterende dames maar sta je als gemiddelde klant gewoon binnen 6 minuten weer fijn op straat...6 minuten!!! van binnen gaan en naar buiten stappen... voor 50 euro... :o :o goede prijsafspraken hebben ze daar gemaakt...nieuwe meiden, oude garde..het maakt niet uit...ook niet raar dat er dan steeds minder klanten komen hè dames...

Rolly 8)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Deventer, Algemeen
« Reactie #50 Gepost op: 24 oktober 2019, 19:59:04 »
Triest!!!!! Het is toch wel zeker 8 jaar geleden dat ik daar eens ben binnengestapt. Er is me niets bijgebleven van mijn paar avontuurtjes daar. Zal wel gemiddeld zijn geweest. Ik schreef toen nog alleen bij de H-buren. Ik wilde nog even teruglezen, maar daar is alles gewist tot en met 2016.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Deventer, Algemeen
« Reactie #51 Gepost op: 24 oktober 2019, 22:08:28 »
Lang geleden, ergens begin deze eeuw (2002, 2003?) voor 't laatst een sessie gehad in Deventer. Ik kan me nog herinneren dat het rond Koninginnedag was en dat ik met m'n racefiets was, want was op de terugweg vanuit Amsterdam, waar ik Koninginnedag had gevierd met een paar vrienden. Die paar vrienden studeerden in Amsterdam en inderdaad, met de fiets  ;D Toen ik nog jong en fit was  :lol Ik kan me nog herinneren dat de dame in kwestie niet veel jonger was dan ik (iets wat tegenwoordig zelden meer voorkomt  ;D ). Geen idee meer hoe ze heette, maar ik kan me herinneren dat ze erg aardig was. Blond, leuk koppie en mooi figuurtje en over haar service had ik zeker niets te klagen. Lekker relaxt en geen gezeik over tijd of upselling praktijken. Kan me nog herinneren dat ik m'n racefiets in het halletje parkeerde van haar raamportiekje, want had geen fietsslot bij me. Daarna nog wel een paar keer in Deventer geweest, maar nooit ergens naar binnen gegaan....
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Deventer, Algemeen
« Reactie #52 Gepost op: 15 februari 2022, 02:22:04 »
Deze week sinds lange tijd weer eens in het straatje in Deventer wezen kijken...Zag dat Samantha er weer was op pand 10 en dat er een nieuwe blonde dame was op k1 van pand 12...Heb beide dames bezocht maar ben helaas de naam van de blonde dame vergeten...was waarschijnlijk van haar naturelle DD cup onder de indruk waar ik niet van af kon blijven. Zal bij een volgend bezoekje goed op de naam letten en dan wel een recensie neer tikken. Verder was er niet veel te doen in het Deventerse...Rest was weer de oude garde.

Groetjes, Rolly 8)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Deventer, Algemeen
« Reactie #53 Gepost op: 9 maart 2022, 11:26:09 »
Het was afgelopen zondag erg rustig in Deventer...1 Nederlandse dame gezien op pand 10 k3...2e was een latina dame op pand 12,,,die houdt er wel een goede werkstijl op na, niks te klagen gehad bij haar...weet alleen haar naam niet. En de 3e was een donkere dame met tattoos op pand 15...voor mij ook een onbekende. 3 dames in totaal. Niet veel te beleven dus....Voordeel is wel dat al die graairaven er niet meer zijn, die van 50 P+N aanbieden, alleen maar om meer geld bleren en dan nog eens waardeloze service geven waarbij je na 4 minuten weer mocht vertrekken omdat de 15 minuten zogenaamd voorbij waren...Ieder nadeel heb z`n voordeel ...of zoiets.

Rolly 8)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.