Auteur Topic: Basel/Zwitserland, FKK Basel.  (gelezen 5386 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Basel/Zwitserland, FKK Basel.
« Gepost op: 1 juni 2014, 18:50:38 »
Naam: FKK Basel

Adres: Amerbachstrasse 45, CH 4057 Basel.

Telefoonnummer: 0041 61 6832662.

Website: http://www.basel-fkk.ch/cms/de/index.html

Openingstijden:
Ma - Do, 11.00 - 00.00 h
Vr – Za, 11.00 - 02.00 h
Zo + Feestdagen 13.00 – 00.00 h

Prijzen:

Entree Chf 69, dames Chf 70 per half uur, plus Chf 10 kamertoeslag, servicepakket van de dames te checken op de site.

Zo af en toe brengen de werkzaamheden me wel eens in Basel. Dan loop ik graag even binnen bij de plaatselijke fkk. Onlangs was het weer raak. Weinig veranderd in de club, alleen is er tegenwoordig een Zimmergebühr van 10 Schweizer Frängli per half uur verschuldigd, te voldoen bij vertrek. Op de site de dames even gecheckt. De verhouding wel/niet tongzoensters was ongeveer fifty fifty, reden om even een lijstje met no go’s te maken. Aldus voorbereid eerst een rondje door de stad, is altijd wel interessant hier. Ze hebben zelfs een heuse Condomeria. In alle soorten en maten, smaken en kleuren. Voor schrikbarende Zwitserse prijzen uiteraard. Dat herinnerde me ineens aan de jaarlijkse Thailandtrip, die er weer aan zit te komen. Het wordt tijd om eens voorraadje van die dingen in te slaan. Maar dan wel aan de Duitse kant van de grens, waar een mega shopping centre is, en waar uit economische overwegingen veel Fransen en Zwitsers uit de regio hun inkopen doen. En nu ik toch bezig was, meteen maar wat flesjes parfum voor mijn Thaise vriendinnetjes. Dan kun je eerst een snufje uit een testflesje op je arm spuiten, wat ik dan ook zonder er verder bij na te denken een paar keer deed. Meurend als een flikker meldde ik me bij de Theke van FKK Basel.

De neusvleugels van de ontvangstmevrouw gingen een paar keer heen en weer terwijl ze de financiën afwerkte. Die ene frank wisselgeld kwam netjes terug, en een ietwat mollige Roemeense die ik van de site herkende als Catarina liep even mee naar de kleedkamer. Boven in de lounge een watertje genomen en de dames bekeken. Ongeveer een tiental, in lingerie, tegen een stuk of vijf gasten, in Hessendress. Er wordt hier niet geanimeerd, maar ze groeten je wel. Vind ik prettig zo, normale omgangsvormen zonder gedram om je hals over kop op de kamer te krijgen. Een lang slank meisje zat aan de andere kant van het tafeltje en gebaarde of ze bij me mocht komen zitten.

Sarah was ook een Roemeense, evenals de meeste andere dames. Begin twintig, knap gezichtje, slank, met een prachtig figuur en zwart haar. Zo heb ik ze graag. Het gesprek in het Duits ging wat moeizaam, en ze vond het dan ook maar wat prettig om eens iemand te treffen die Engels kan. Engels daar moet je in deze contreien niet mee aankomen, je zit hier wat dat betreft echt in de taalnegorij. Dat afschuwelijke Swyzerdüütsch en Frans. Ze stond wel aan de positieve debetkant van de balans, maar toch maar even de zoenvraag gesteld, better safe than sorry. Dat was in orde, dus gingen we een sleutel halen en kwamen in kamer Almenhütte terecht. Voor de voetbalfans onder ons, er is ook een kamer FC Basel, dat neukt natuurlijk extra lekker als je club net gewonnen heeft.

Sarah ging even iets sanitairs doen, was binnen drie minuten terug, naakt op haar kousen tot halverwege de dijen na. Zag er enorm geil uit, haar schitterende figuur kwam nu pas goed tot uiting. We stonden een poos te zoenen met zo’n lekkere bil in mijn ene en een borst in de andere hand, en haar handje spelend met mijn lid. Liggend ging het spel verder, tot ze naar beneden gleed voor het orale werk. Vertelde er en passant nog even bij dat als ik in haar mond of over haar borsten wilde komen, dat er een vijftigje opslag gold. Dat is bekend, maar pijp maar rustig door, ik zeg het wel als we aan het neuken toe zijn. Dat spelende tongetje en die hol gezogen wangen hadden snel het gewenste effect, doe dat condoom er maar om anders hoeft het niet meer. Met voortdurend die lekkere tongzoenen neukte ik mezelf in een minuut of tien naar een knallend hoogtepunt. De rest van de tijd nog wat tegen elkaar aan gelegen en nagepraat en nagezoend. Lief meisje, zou best eens kunnen dat ik haar morgen nog een keer opzoek.

Er is trouwens sinds een jaar of zo een zusterclub geopend van dezelfde eigenaar, FKK Neuenhof, http://www.fkk-neuenhof.ch/cms/front_content.php in de buurt van Zürich. Volgens Sarah ongeveer van dezelfde grootte, maar wel met een tuin en ook een zwembad. Dames rouleren vaak van de ene club naar de andere. Eentje om te onthouden dus, te meer omdat de prijzen hier naar Zwitserse begrippen nog schappelijk zijn.

Een uurtje in de wellness verbleven. De sauna niet heet genoeg helaas. De whirlpool wel okay. Terug boven bleek het warme buffet net afgeruimd, dus maar een broodje genomen. Eten is trouwens toch al niet zo bijzonder hier. Intussen dansten de meiden op Roemeense muziek, de sfeer zat er goed in. Daarna raakte ik in gesprek met de eerder genoemde Catarina. Was wel een aardige meid. Tikje aan de stevige kant, maar wel weelderige rondingen. Ook een van de tongzoenafdeling. Met haar een andere kamer betrokken, en me langdurig vermaakt met die mollige billen, die volle borsten en dat onvermoeibare tongetje in mijn mond. Ook hier tijdens het pijpen het aanbod om voor een vijftigje, franks welteverstaan, dus iets minder in euro’s, de mond vol te spuiten. Eerst maar neuken, dan zien we wel hoe ver we komen. Niet ver dus, want ze zoende zo lekker dat ook hier het condoom diep in haar doos gevuld werd.

Na Catarina ging ik me aankleden. Een paar meiden kwamen net aan en gingen zich in dezelfde ruimte omkleden. Een lekker ding met een paar supertieten twijfelde welke beha ze aan zou doen, en liet mij kiezen. Neem die gekleurde maar, die vind ik leuker dan die groene. Ze volgde mijn raad op en liep met een geile knipoog naar boven. Die zou er morgen nog wel eens aan kunnen gaan, want ik ben nog een dagje in Basel. Het spermalaboratorium heeft vannacht wel wat te doen, want ik ben hier noglangnietuitgewandeld.

En dus meldde ik me de volgende middag wederom bij de Theke van FKK Basel, deze keer zonder penetrant homo-aroma om me heen. In de gang trof ik Sarah, die meteen met me meeliep naar de bar. Ik had haar al gezegd dat ik misschien nog wel terug zou komen. We deden een drankje en zochten een kamertje op, waar de seks nog intenser werd dan de vorige dag. Vooral met het zoenen kwam ze nu veel beter los. Lang op haar gelegen en van dat zoengrage mondje genoten. Daarna met het handje gefinished.

Maar weer wat gebubbeld en gesauneerd, deze keer was hij wel goed op temperatuur. Hapje gegeten, beetje op het overdekte terras gehangen. Inmiddels een leuk groepje meiden bij elkaar. Sommigen herkende ik wel van de website. Een magere sprinkhaan probeerde me mee in de kino te krijgen. Maar ik had geen zin in haar. De beha bestond uit twee vingerhoeden aan een veter, dan hoef je je over de inhoud ook weinig illusies te maken. Dus afgewimpeld. Die meid die me de vorige dag de beha liet kiezen niet meer ontdekt. Van de aanwezigen vond ik Sarah toch wel de knapste en van haar wist ik dat het wel goed zat, van de anderen moest ik het nog maar afwachten. Dus nog maar een afsluitend kamertje met deze Roemeense topper gedraaid.

Na twee dagen ben ik weer helemaal bijgeneukt in Basel, en hopelijk komt er gauw nog eens zo’n buitenkans. Dat Zwitserland is eigenlijk helemaal zo verkeerd nog niet. Ze gaan hier gewoon hun eigen gang en de Brusselse despoten krijgen de middenvinger met hun bemoeizucht om de prostitutie af te schaffen. Mochten ze het voor elkaar krijgen, waar ik niets van geloof, dan is de oplossing: Go Swiss!
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.