Auteur Topic: Hannover, Sexworld reitwallstr.4, Melissa  (gelezen 2792 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Hannover, Sexworld reitwallstr.4, Melissa
« Gepost op: 3 juni 2014, 20:53:39 »
    Gesicht: hübsches Gesicht
    Haare: blond, mittellang, gewellt
    Haut: hell
    Figur: KF38
    Tittis: B-Cup
    Größe: +1,65 m
    Alter: 25 - 30
    Herkunft: Kasachstan
    Sprachen: deutsch ausgezeichnet, Sonstige
    Sonstiges: umfangreiches Drecksau Repertoire

Van de 5x dat ik in Hannover ben geweest, heb ik deze Melissa 3x bezocht.
Melissa is een leuk uitziende blondine (eerst slank, maar sinds 2013 iets steviger) met een superlief stemmetje. Gewoon super schattig om haar te horen praten.

Al de 3 mijn bezoekjes heb ik voor een versaute drecksau repertoire gekozen a 50 euro/20min wat als volgt verliep:

Aan de deur afgesproken voor oliemassage en poppers voor 50 euro, maar binnen vroeg Melissa heel vriendelijk wat ik allemaal verwachtte in de sessie.
Om te beginnen mocht ik zelf de kleding uitzoeken. Ze had meerdere laksetjes aan de muur hangen, maar ook een hele sjieke lerenrok met een split vanachter. Deze heeft ze aangetrokken met hoge lerenlaarzen tot over de knie.

Kreeg eerst stevig mijn ballen afgebonden waarna Melissa me flink begon te teachen en haar prachtige lichaam gehuld in strak leer mocht betasten. Na 5min kreeg ik de 1e scheut poppers en begon ze langzaam aan mijn paal te trekken, gevolgd door spitting en kinky taal, oliemassage, licht zweepwerk en laarzenlikken .
Na 15min pakte ze weer de poppers fles en vroeg heel aardig of ik nog iets speciaals wenste om tot het hoogtepunt te komen. Mijn voorstel was facesitting en Melissa ging hierna op mijn gezicht zitten. Onder haar lerenrok droeg ze geen slip en ze zei "Leck meine ass".
Terwijl ik haar kont likte begon Melissa flink aan mijn paal te trokken tot uiteindelijk het hoogtepunt volgde.

Ze werkt anno 2014 in Sexworld (reitwallstr.4), 3e verdieping, kamer J.