Forum > EINDHOVEN

Eindhoven algemeen

(1/4) > >>

Rolly:
Hier kan men alle andere berichtjes en info dan recensies over deze regio kwijt

Rolly :)

guest253:
Baekelandplein. Het idee is aardig, maar het ontbreekt ´n beetje aan sfeer daar. Dan vind ik het SKW toch wat gezelliger.

Rolly:
Het is in ieder geval wel een groot verschil met vroeger ;). Was ook wel een rare gewaarwording de eerste keer dat ik daar kwam :o. Een woonwijk met daarin de bordelen verspreid :-[. Keek je bij het ene raam naar binnen zag je een latina :P terwijl je bij het andere raam de aardappels bij de mensen van het bord kon kijken.  ::) ???:D

guest253:

--- Citaat van: rolly op 26 november 2010, 22:59:05 ---Het is in ieder geval wel een groot verschil met vroeger ;). Was ook wel een rare gewaarwording de eerste keer dat ik daar kwam :o. Een woonwijk met daarin de bordelen verspreid :-[. Keek je bij het ene raam naar binnen zag je een latina :P terwijl je bij het andere raam de aardappels bij de mensen van het bord kon kijken.  ::) ???:D

--- Einde van citaat ---

Het is stukken beter dan vroeger. De Edisonstraat en omstreken was maar een boeltje. Nu is dat redelijk netjes en het Baekelandplein is ook gewoon een net pleintje. Vroeger was het wel een hele aparte gewaarwording. :)

bema:
Is Saskia nog op 1?
Is veronika nog op 5?
Is Melissa nog op 6?
Is Amy nog op 10?
Is Kathy nog op 11?
Zijn Vicky en Linda nog op 13 ?
Is Stella nog op 14?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie