Auteur Topic: Eindhoven algemeen  (gelezen 40231 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #15 Gepost op: 2 oktober 2014, 16:43:26 »
Ik heb nu een aantal keer saunabezoeken gedaan én ben zelfs naar een Gangbang van Saskia Farell geweest, waar een bezoek aan dit mooie forum al niet toe kan leiden. Helaas is de combinatie tussen afstand en tijd vaak nét even wat te groot. Om stoom af te blazen (en andere lichaamssappen) bezoek ik dan dit pleintje. Ik val misschien in herhaling maar dit leuke plein krijgt nou eenmaal, jammer genoeg, weinig aandacht op dit forum. Ik viel dit keer, net als een vorige keer, als een baksteen voor mooie, geile Mila op nummertje 1. Niets ten nadele van de, vaak prachtige, Oostblokdames, Latinamilfen blijven mij trekken. Ze stond als een van de weinige lekker haar best te doen terwijl het gros van de andere dames ongeïnteresseerd onderuit gezakt op hun stoel zaten en meer interesse hadden in hun mobiele telefoon of laptop. Ik heb weer een fijne tijd beleefd met haar met vooral oraal werk, daar lust ik nou eenmaal pap van! Kortom als mijn agenda het weer toelaat trek ik weer ten strijde naar de Oosterburen en zo niet: op naar het BP!

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #16 Gepost op: 22 oktober 2015, 09:10:26 »
Hoog tijd dat er weer eens wat op het BP wordt geschreven, er zullen toch wel meer lezers van dit forum op dit pleintje komen? Eindhoven is voor mij het dichtst bij en ik besloot gisteren om in de pauze even langs te rijden. Wat ik zag vond ik alleszins in orde. Veel, mooie dames uit de oostblok en enkele donkere - en latinadames, sommige echter net iets te oud of met een iets te grote maat naar mijn smaak. Op 13 zat ook een chagrijnige Nederlandse dame, wat ouder dus ik vrees voor haar clandizie. Met mijn voorliefde voor donkere dames koos ik voor Maureen op nr. 16. Niet de jongste maar met een enorm geile uitstraling én mooie borsten. Besloten om háár het werk te laten doen dus alleen oraal en dat beviel goed. Wassen aan de gootsteen en toen heerlijk verwend door haar met mooie afwisseling naar hard en zachte. Kortom, een kort maar krachtig bezoekje aan het leukste plein in Eindhoven.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #17 Gepost op: 22 oktober 2015, 16:39:28 »
Ik zal een resencie van je berichtje maken over Maureen...zo te zien is er nog geen gemaakt.


Rolly  8)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.