Auteur Topic: Eindhoven algemeen  (gelezen 40229 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Gepost op: 23 november 2010, 20:34:39 »
Hier kan men alle andere berichtjes en info dan recensies over deze regio kwijt

Rolly :)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

guest253

  • Gast
Eindhoven algemeen
« Reactie #1 Gepost op: 26 november 2010, 22:50:00 »
Baekelandplein. Het idee is aardig, maar het ontbreekt ´n beetje aan sfeer daar. Dan vind ik het SKW toch wat gezelliger.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #2 Gepost op: 26 november 2010, 22:59:05 »
Het is in ieder geval wel een groot verschil met vroeger ;). Was ook wel een rare gewaarwording de eerste keer dat ik daar kwam :o. Een woonwijk met daarin de bordelen verspreid :-[. Keek je bij het ene raam naar binnen zag je een latina :P terwijl je bij het andere raam de aardappels bij de mensen van het bord kon kijken.  ::) ???:D
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

guest253

  • Gast
Eindhoven algemeen
« Reactie #3 Gepost op: 26 november 2010, 23:09:41 »
Het is in ieder geval wel een groot verschil met vroeger ;). Was ook wel een rare gewaarwording de eerste keer dat ik daar kwam :o. Een woonwijk met daarin de bordelen verspreid :-[. Keek je bij het ene raam naar binnen zag je een latina :P terwijl je bij het andere raam de aardappels bij de mensen van het bord kon kijken.  ::) ???:D

Het is stukken beter dan vroeger. De Edisonstraat en omstreken was maar een boeltje. Nu is dat redelijk netjes en het Baekelandplein is ook gewoon een net pleintje. Vroeger was het wel een hele aparte gewaarwording. :)


Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #4 Gepost op: 10 december 2010, 06:22:23 »
Is Saskia nog op 1?
Is veronika nog op 5?
Is Melissa nog op 6?
Is Amy nog op 10?
Is Kathy nog op 11?
Zijn Vicky en Linda nog op 13 ?
Is Stella nog op 14?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

guest696

  • Gast
Eindhoven algemeen
« Reactie #5 Gepost op: 29 maart 2011, 22:55:59 »
Baekenlandplein met dit weer gezellig langs de ramen voor een snelle wip.

Vanmiddag waren er ongeveer 26 dames aanwezig.

7 Afrikaanse
4 Poolse
2 Brasiliaanse
2 Bulgaarse
3 Nederlandse
4 uit voormalig oostblok
1 Duitse

Voor een snelle wip is het gewoon lekker maar meer ook niet Baekelandplein moet je niet vergelijken met het SKW
daar kan je lekker wandelen tussen de 100 dames die er ongeveer zitten.

Ook de keuze is beperkt ik ben wel eens zonder te neuken naar huis gereden.
Soms zit er een meisje tussen die in PHg GT of LR heeft gewerkt maar het niet meer zonder condoom (PZC) wil doen.
Ik heb daar al eens een bekende getroffen waarmee we herrineringen gingen ophalen over de dames waar zei mee gewerkt had.
Ja Jansen komt al 8 jaar In Duitsland.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #6 Gepost op: 29 maart 2011, 23:03:26 »
8 jaar Duitsland d'as meer dan SM en ik samen Jansen   ??? .
En hoe lang loop je al ? Zo oud hoop ik te worden.
 
Baekeland, tis dat af en toe moet, groet, Foots  :D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #7 Gepost op: 30 maart 2011, 01:57:03 »
8 jaar Duitsland d'as meer dan SM en ik samen Jansen   ??? .
Dat is enkel omdat jij zo laat Duitsland hebt ontdekt, Foots  ???
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #8 Gepost op: 27 november 2013, 12:51:51 »
Niet het drukste topic in dit Forum en da's jammer. Ik moet de Duitse clubs nog gaan ontdekken maar moet daar ook tijd voor vinden in een druk werkend bestaan. Voor een snel rondje is dit kleine plein bij mij in de buurt prima geschikt. Met de sluiting van het Zandpad in Utrecht zie je hier nogal wat mooie dames uit het Utrechtse trouwens. Hoe zat het ook al weer met: de een z'n dood enzo...

Mijn laatste ervaring was met 'plein poppetje' maar vooral pijp koningin Bibi. Ze zit 'op 5'.

Heerlijke orale verwennerij en on top een gezellige meid die na de daad een leuk praatje maakt.

Ben je in de buurt, ga er vooral eens langs!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #9 Gepost op: 27 november 2013, 16:29:35 »
Asterix,


allereerst ook van mij een hartelijk welkom op relaxxxboard.


Eindhoven is een leuke wandelbuurt, foots heeft me er al meermaals over verteld.


En alle begin is moeilijk, je mag gerust deze buurt in kaart zetten.


Enkel indien er invulling komt, komen er lezers/schrijvers, en dat juichen we toe.


Verder proberen we een zo breed mogelijk gebied in woord EN beeld te brengen hier op RB, om eenieder te dienen.


Bedankt voor je bijdragen en zoals foots al stelde: Brand maar los  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #10 Gepost op: 27 november 2013, 21:30:49 »
Ook welkom asterix  ;ook ik kom zo heel af en toe op het baekeland plein in Eindhoven .het baekeland plein teld 45 werkplekken. ma ik nodig je graag een keer uit om na Duisburg te komen daar weet je echt niet wat je ziet. schrijf gerust je belevenis en beschrijf je schatjes uit eindhoven gerust op dit o zo relaxxe forum. ik zeg zet Eindhoven :dance2  op de kaart  :clap:

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #11 Gepost op: 3 december 2013, 15:47:32 »
Hartelijk dank heren. Eindhoven is voor mij lekker dichtbij en ik zal mijn ervaringen delen. Begin volgend jaar zal ik meer tijd hebben en hoop ik de stap te kunnnen nemen naar een Duitse club. Ook wil ik dan een andere fantasie van mij waarmaken, een gangbang...

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #12 Gepost op: 13 december 2013, 21:46:24 »
Vandaag voor mijn werk in Eindhoven en met een beetje tijd over lang B-plein gereden. Na een paar rondjes gekozen voor Latina Mila op nr. 1. Mooi Milf met prachtige billen. Heel relaxed allemaal. Fijne blowjob die overging in 69 en toen me maar laten gaan. Herhalingsgevaar groot meen ik...

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #13 Gepost op: 31 maart 2014, 10:50:12 »
Net als een vorige keer had ik weer eens wat tijd over in Eindhoven en ben toen langs het BP gereden. Geen recensies vooraf gelezen en dus met goed geluk op Alissa afgestapt, ik meen op nummer 19. Heb nou eenmaal een zwak voor Latina's met grote borsten. Toen ik haar volgde op de trap viel haar enorme kont me ook op en kon ik wel waarderen. Op de kamer bleek ze qua lichaam iets voller dan ik me normaal wens maar die mooie, zachte borsten maakten een hoop goed. Het gesprek kwam niet echt op gang wegens taalproblemen maar het is ook ongeschoft om met volle mond te praten nietwaar? Dat mondelinge werk ging haar goed af en ik heb er maar voor gekozen dat ze dit tot het einde afmaakte. Alissa is een vrolijke MILF en lacht veel. Prima adres dus als je van een maatje meer houdt!

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Eindhoven algemeen
« Reactie #14 Gepost op: 30 mei 2014, 13:33:01 »
Tijd, tijd tijd, we kennen het allemaal. Mijn wens is om wat vaker naar onze Oosterburen te gaan en dan ook eens de Vulkaastraat te ontdekken maar mijn agenda laat dat vaak niet toe, hopelijk richting zomervakantie meer tijd. Ondertussen kom ik wel regelmatig in de buurt van Eindhoven en heb laatst het plein weer eens bezocht. Latinadame’s hebben, zoals jullie kunnen lezen uit mijn recensies, een zwak voor mij en ik zag een mooie dame zitten naast Mila (zie andere recensie) op nummer 1 en die heb ik dit keer opgezocht. Ze bleek Naomi te heten en ziet er om af te likken zo lekker uit. Dat heb ik dan ook met verve gedaan! Mooi lichaam met heerlijke Latinakont, volle borsten die misschien iets steviger hadden kunnen zijn, verleidelijke lach en ze spreekt perfect Nederlands. Ik heb haar eerste oraal aan het werk gezet en ben daarna dus zelf aan de gang gegaan, erg lekker allemaal en dat leek zij ook te vinden (al weet je dat natuurlijk nooit helemaal zeker, maar à la….). Voor mij een van de betere ervaringen op het plein en dus een dame die mij nog wel eens gaat zien.