Forum > LEEUWARDEN

Leeuwarden algemeen

(1/3) > >>

Rolly:
Hier kan men alle andere berichtjes en info dan recensies over deze regio kwijt

Rolly :)

Killah Keezy:
Leeuwarden De Weaze:

Leeuwarden heeft verschillende huizen. Je hebt o.a. Esparanza, dit gebouw heeft twee verdiepingen en naar schatting werken hier ongeveer 20-25 meisjes. De prijs in dit huis begint op €30,00, hiervoor heb je een standaard sessie voor 15-25 minuten met 3-4 standjes. Dit gebouw is niet altijd even schoon en ook de vrouwen die er werken zijn soms een beetje vies. Soms komt er net een 'Nieuw lading' met vrouwen en daar kunnen dan toch wel een paar hele goede bij zitten!

Naast Esparanza zit Kwibus, dit pand is van dezelfde eigenaar en is vrijwel altijd gesloten. Alleen als Esparanza helemaal vol zit, dan wordt Kwibus geopend.

Aan de andere kant van Esparanza zit het huis Walhalla, dit is een relatief klein huis met ongeveer 10 kamers, waarvan er vaak maar 3 vrouwen werkzaam zijn. Voor dit huis moet je na 17:00 ook €1,00 betalen om binnen te komen. Het voordeel wat je hebt is dat de steeg hiervan uitloopt op twee andere huizen.

Het hofje en Love n Joy. Echter is de deur van Het Hofje niet altijd open vanuit de steeg, dus zal je hiervoor weer apart moeten betalen.

Verder lopend de Weaze open komen we bij Moulin Rouge. Dit huis is ook eigendom van dezelfde eigenaar als Esparanza. Wederom twee verdiepingen, maar dan iets minder kamers. Ongeveer zo'n 20 kamers waarvan er vaak 8 meisjes werkzaam zijn. In de meeste gevallen zullen dit de Dominicaanse vrouwen zijn. De prijs hier is €30,00 en de entree is gratis.

Tegenover in die steeg van Moulin Rouge vind je 't Hofje, ook deze is gratis tot meestal 17:00 en daarna gaat het draaihek erop en kom je voor €1,00 binnen. Dit is niet altijd je geld waard, aangezien hier niet veel vrouwen zitten. Het pand is mooi en schoon en ook zijn de kamers wat schoner. De prijzen variëren hier tussen de €30,00-€35,00. Er zit een mix van Oost-europees, twee nederlandse vrouwen en Dominicaanse vrouwen.

Je kan kijken of de achterdeur open is, zo ja dan kan je doorlopen richting Love n Joy, zo niet, dan loop je het draaihek uit, verder de steeg uit en dan naar rechts. Je ziet daar het cafe T Klavertje, super gezellig om een biertje te doen, aardige eigenaar ook.

Love n joy zit boven t klavertje en je loopt dus de trap op om dit pand te betreden. Voordat je geld in het draaihek gooit na 17:00, voel eerst of hij niet toevallig open is. Ze doen dit hek niet altijd op slot namelijk. Persoonlijk vind ik dit hier de beste vrouwen zitten. Pand heeft airco en is schoner dan de overige panden. Er zijn zo'n ongeveer 20 kamers waarvan er vaak 7-8 vrouwen werkzaam zijn. De prijs begint hier vanaf €35,00.

Naast cafe t klavertje zit nog 1 pand dat ook toebehoort aan dezelfde eigenaar van Esparanza genaamd La Cave. Gratis entree en twee verdiepingen met 8-9 kamers. Hier zitten nooit echt meer dan 3 vrouwen. Ook daar begint de prijs vanaf €35,00 officieel.

Let op: De beveiliger van Esparanza heeft zijn eigen regels en hanteert deze dan ook. Bij mij en bij vrienden van mij heeft hij voor vele problemen gezorgd. Hij praat gebrekkig Nederlands en is een heel vervelend mannetje. Ik zal me hier niet verder over hem uitlaten, alleen misschien is het beter dat je deze man gewoon vermijdt.

Ook hoor ik vaak mensen die zich geïntimeerd voelen door de vele Antillianen die zich op en rondom De Weaze bevinden. Deze mannen zullen de lopers niet gaan lastig vallen zolang je natuurlijk geen rare dingen tegen hun doet. Er is veel politiecontrole, dus je hoeft je er absoluut niet onveilig te voelen. Ook wordt cafe t klavertje gezien als hangpunt voor Antillianen, maar ook dit klopt niet. Het is een echte stamkroeg en geweld of drugs wordt absoluut niet getoleerd door de eigenaar.

Als er mensen zijn die vragen hebben over de prachtige stad Leeuwarden en de Weaze, feel free to ask!

Rolly:
Welkom Keezy.

En hoe staat het met die 2 tentjes aan de andere kant van het water....zijn die er nog?


Groetjes, Rolly  8)

Killah Keezy:

--- Citaat van: Rolly op  8 augustus 2013, 17:16:42 ---Welkom Keezy.

En hoe staat het met die 2 tentjes aan de andere kant van het water....zijn die er nog?


Groetjes, Rolly  8)

--- Einde van citaat ---

Hoi Rolly,

Welke tentjes bedoel je precies?

Rolly:
Vroeger had je aan de andere kant van het water ook nog 2 bordelen met 4 of 5 kamers(tegenover Esperanza),,,,,maar die zijn er zeker niet meer.

Rolly

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie