Auteur Topic: Maribel (Albaanse)  (gelezen 2383 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Maribel (Albaanse)
« Gepost op: 9 juni 2014, 11:25:45 »
Gekopieerd uit het LaVita topic:

Na een langere pauze met weer een saunagang en wat te eten zetelde ik me op een bankje naast Maribel. Op de site wordt ze aangekondigd als het jongere zusje van Dunya (wat overigens de enige dame was die er nu rondliep en twee jaar geleden tijdens mijn bezoek ook, maar dat terzijde). Ze zei echter zelf uit Albanië te komen en 25 jaar oud te zijn (wat ik haar dan weer niet zou geven), dit terwijl Dunya uit Marokko komt en volgens de site al een paar jaar 21 is. Vooral een "marketingtruc" om wat extra gasten richting de club te krijgen dus? Eenmaal op weg naar een kamer bleek "Zimmer 2" vrij. In tegenstelling tot de andere kamers is deze niet voorzien van een gordijn als deur, maar de dames weten dit kunstig op te lossen door een beeld van een Griekse god voor de ingang neer te zetten. (bij de eerste sessie op die kamer dacht ik op een gegeven moment dat er iemand mee stond te kijken, maar dat was dus deze Griekse vriend.....). Bij deze sessie moest er van Maribel mijn badjas overheen. Maribel heeft een zeer mooi afgetraind en rijkelijk gebruind lijfje met bovenaan een paar parmantige B-cupjes. Ik had zo ingeschat dat het vooral een "optick-fick" zou worden, waar de service mogelijk wat tegen zou vallen, maar dat viel toch echt anders uit. Met deze jongedame wederom een zeer goede sessie gehad, ze verstaat haar kunsten zeer goed.

Maribel:
Herkomst: Albanië
Taal: Duits
Leeftijd: 25 jaar
Lengte: 1.72,
Haren: Geblondeerd, stijl tot over de schouders
Postuur: Slank
Borsten: B (natuur)
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Uitstekend
Dienstverlening: Uitstekend
Genoten diensten: aftrekken (zc), Frans (zc), neuken (doggy, missio, mc)
http://www.partytreff-lavita.de/girls/maribel.html