Auteur Topic: Nijmegen algemeen  (gelezen 38931 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Nijmegen algemeen
« Gepost op: 23 november 2010, 20:42:26 »
Hier kan men alle andere berichtjes en info dan recensies over deze regio kwijt

Rolly :)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Nijmegen algemeen
« Reactie #1 Gepost op: 18 februari 2012, 15:55:26 »
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/10453579/Groot-onderzoek-na-zware-mishandeling-vrouw-Nijmegen.ece


Vandaag vernomen dat het hier om Anisa van pand 34 zou gaan. Deze dame heeft ook op 20/24 in Deventer gezeten maar noemde zich daar geloof ik Aisha.
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Nijmegen algemeen
« Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2012, 09:31:44 »
Zag dat deze zaak behandeld is door het tv-programma 'Opsporing verzocht' Hoop dat ze deze mafkees gauw opsporen. Hier een link naar de site van 'Opsporing verzocht'

http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/opsporing_verzocht/zaken_deze_week/20120313/nijmegen_doodslag.aspx

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Nijmegen algemeen
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2012, 14:39:26 »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Nijmegen algemeen
« Reactie #4 Gepost op: 10 juli 2016, 09:21:28 »
Het Nijmeegse RLD, ik kom er tegenwoordig niet meer, maar heb er genoeg herinneringen aan. Bij de ramen aan de overkant van het Joris Ivensplein slechts een keer geweest, mooie meid, maar standaard raamservice. De tippelzone echter, naast de spoordijk, was wel heel apart. Een stuk weg van een paar honderd meter, met aan de voor en achterkant een draaipunt, de zgn. eerste en tweede stip. Aan de ene kant de spoordijk, waar je ook wel kon parkeren, aan de andere kant de afwerkplaats. Een garage, met hokken waar een auto in paste, afgesloten door een plastic flap. En een hok voor voetgangers en fietsers. Ook met een plastic flap. Daar stond een soort zitblok waarop de dame plaatsnam. Je liet de broek zakken en zo moest het dan maar. Heb er een keer bij 5 graden onder nul de koudste pijpbeurt ooit gehad.

Het gaf altijd een zekere spanning om daar naar binnen te rijden. Dames stonden langs de weg, je reed een paar keer op en neer, en als je er een zag die wat leek, even onderhandelen aan het raam en dan wachten tot er zo'n hok vrijkwam. In de winter waren ze altijd blij dat ze even in een warme auto konden stappen. Pakweg 10 jaar geleden was het er druk en gezellig. Behalve junks trof je ook wel studentes die wat bij klusten. Ook wel raamtemeiers uit andere plaatsen. Heb er wel eens een uit de Doubletstraat gehad. Zelfs travo's stonden er, maar die vielen gauw genoeg door de mand. Veel  meiden hadden een hekel aan ze. Allerhande nationaliteiten, de enigste Equadoraanse die ik ooit heb gehad was op de Nijmeegse tippelzone. En het was nog een verrekt goeie ook. Service kon alle kanten op, maar voor 3 tientjes kwam je vaak met een redelijke beurt weg. Neuken in de auto is erg onhandig, meestal liet ik me lekker afzuigen met de stoel achterover geklapt.

Een paar speciale gevallen zijn me wel bij gebleven. Een meid die het volgeschoten condoom niet weg gooide maar over de binnenspiegel hing. Ik liet hem op de terugweg maar hangen als trofee, vond het wel wat hebben. Het is dat mevrouw Uitgewandeld de volgende dag de auto nodig was voor haar prutboodschapjes, anders had ik hem daar wel wat langer laten hangen. Een meid die kort bij me in de buurt woonde, die ik een paar keer een lift naar huis heb gegeven. Een meid die altijd eerst even langs de dealer wilde voor een snuif. Die was ver heen, eigenlijk triest. Op een keer zat ze zonder slaapplaats en heb ik haar bij me laten overnachten. En de volgende dag naar een kliniek gebracht.

Het was ook altijd wel zaak om de auto goed op te ruimen, want sommige meiden waren slordig. Heb wel eens net op tijd een haar-elastiekje gevonden. Een lange haar was me een keer ontgaan. Mevrouw Uitgewandeld hield hem omhoog en keek me vragend aan. Ik reageerde ad rem: Oh, ik had toch alle slipjes en lipsticks eruit gegooid, dacht ik? Nee, lachte ze, het is er een van (naam dochter). Inderdaad, kleur en lengte kwamen aardig overeen met de haardos van dochterlief, dus liep het weer met een sisser af. Maar het houdt je wel bij de les.

Toch was er wel orde. Altijd bewaking aanwezig. En sex buiten de zone was verboden. Na sluitingstijd, 2 uur 's nachts controleerde de politie in de omgeving. Ik meen dat het ergens rond 2008 was dat er een pasjessysteem werd ingevoerd. Door een burgemeester die behoorlijk de weg kwijt was. In Nijmegen en omgeving stond hij dan ook wel bekend als Tom Tom de Graaf. Alleen meiden met een pasje mochten op de tippelzone hun diensten aanbieden. En stonden dan meteen geregistreerd als prostituee. Meteen verdwenen de studentes. En de meiden zonder de juiste verblijfspapieren. Sommigen zullen waarschijnlijk in de illegaliteit gedoken zijn. In ieder geval werd het er een stuk minder, want hoofdzakelijk de verslaafde meiden bleven over, die maakte het toch niet uit of ze als prostituee geregistreerd stonden of niet. Als ze hun shot maar kregen.

Ik vond er weinig meer aan, en ben me meer en meer op de Duitse saunaclubs gaan richten. De Nijmeegse hoerenbuurt is voor mij een stuk nostalgie geworden. Vroeger was alles beter? Niet alles nee. Maar veel wel. En de burgemeester die het allemaal verpest heeft zal wel nooit de weg teruggevonden hebben, je hoort tegenwoordig nooit meer iets van hem.
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2016, 09:36:09 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Nijmegen algemeen
« Reactie #5 Gepost op: 10 juli 2016, 12:14:40 »
Ik weet het niet precies meer, ik denk 3,5 jaar geleden was ik er voor het laatst tussen Kerst en Nieuwjaar. Ik moest in Nijmegen zijn voor het werk. Voorafgaand aan die happening heb ik er een uurtje volgemaakt met ene Agnes aan de Nieuwe Markt. Deze dame was rond de 30 en Nederlandse. Ze was beheerder van het perceel. Nummer weet ik niet, maar het was het pand met een grote poort als ingang. Een soort van receptie beneden met 2 kamers. De rest van de kamers zijn op de andere verdiepingen.
Ik kwam met haar terecht op een kamer helemaal in de top van het pand. Een zeer ruime kamer en luxe ingericht. Een uurtje mee gesparteld voor €100 met TZ, PZC en NMC. Zeg maar SC-service, die ik toen nog niet kende.
Na de saunaclub te hebben ontdekt, ben ik niet meer op de Nieuwe Markt geweest.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Nijmegen algemeen
« Reactie #6 Gepost op: 16 maart 2017, 21:54:18 »
Gisteren had ik een overnachting in Nimwegen. En zoals ik dat ook in Friesland doe, loop ik eens door de 'rosse buurt'. Nijmegen moet toch zeker al weer 4 jaar geleden zijn. Enfin, eerst eens naar de Nieuwe Markt en later door de 'afwerkzone' aan de Nieuwe Marktstraat.

Het was rond half 9. In tegenstelling tot wat hier eerder is beschreven, vond ik het niet tegenvallen. Snel geteld kwam ik op 27 dames, waarvan de helft optisch zeker de moeite was. De mooiste dames vond ik in het laatste pand met poort als ingang. Op de eerste etage alleen al 7 mooi gevormde dvp's niet ouder dan 25. De twijfel sloeg toe...... . Ben nog een keer teruggelopen. Met drie meiskes wat staan ouwehoeren over saunaclubs. Een van die dames vertelde in Van Goch te hebben gewerkt onder de naam Arena(?). Ze heeft bewust weer gekozen voor de ramen om niet te hoeven TZ en PZC. Ineens wist ik het weer.......waarom ik het verstand moest laten winnen deze avond.  :017:

Overgestoken naar de Nieuwe Marktstraat waar het zeker nog geen filerijden was. Drie dames gezien. Alle drie geen optie. Oud en categorie knol. Eén keer op en neer lopen was meteen voldoende.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Nijmegen algemeen
« Reactie #7 Gepost op: 28 november 2018, 10:34:20 »
Ook in Nijmegen zijn er een aantal panden op last van de gemeente gesloten....resteert er nog eentje ::)
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/de-meeste-lampen-gaan-uit-in-de-rosse-buurt-in-nijmegen~a93f6e51/



Rolly 8)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Micky1abc

  • Gast
Nijmegen algemeen
« Reactie #8 Gepost op: 3 februari 2020, 20:29:38 »
Ik kom er de laatste 2 jaar regelmatig. Ik ben zeeeer tevreden en heb er mijn beste ervaringen mogen meemaken met verschillende aanwezige dames. En ik heb al een behoorlijk aantal dames bezocht door de jaren heen.  Dat zegt wel wat vind ik. Dus als de geboden diensten er op vooruitgaan op het moment dat er minder plaatsen beschikbaar zijn, is dat in mijn ogen een goede ontwikkeling.  Gr micky1abc

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Nijmegen algemeen
« Reactie #9 Gepost op: 9 februari 2020, 17:50:43 »
Ik hoop het voor je...nadat de ramen in Deventer gesloten werden is het met de gemiddelde service aldaar stevig achteruit gegaan...tegenwoordig mag je blij zijn als je langer dan 10 minuten binnen bent voor 50 euro!! En dan bedoel ik dus van binnen stappen van de buitendeur tot weer vertrekken uit de buitendeur

Rolly  8)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.