Auteur Topic: Vishoek 03 II, Vicky  (gelezen 4210 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Vishoek 03 II, Vicky
« Gepost op: 25 juni 2014, 21:06:10 »
Ik was vandaag voor mijn werk in Groningen. Ik had mij voorgenomen weer eens de ramen te bezoeken. Het is bijna een jaar geleden dat ik een raam heb bezocht. Al een paar dagen de Groningse topics bekeken op een collega forum. Voorheen bezocht ik het meest de Nieuwstadt, maar de goede recensies van de Roemeense Vicky leidde mij naar de Vishoek.
Het verschil tussen de Vishoek/Hoekstraat en de Nieuwstadt blijft in mijn beleving een verschil van dag en nacht. Het zegt natuurlijk niets over de service van de dames. De Nieuwstadt oogt wat frisser.
Ik ben een paar keer heen en weer gelopen. Vicky was aanwezig. Een goed uitziende dame met mooie borsten met lang zwart haar en een aantrekkelijke glimlach. Het werd me meteen duidelijk dat Vicky geen gebrek aan klanten heeft. In het half uur/drie kwartier dat ik in de straat op en neer ben gewandeld zijn er 3 klanten naar binnen geweest, terwijl de rest van de (paar) dames in deze 2 straten er werkloos bijlag. Dat zegt dus genoeg over de goede service van deze dame.
Uiteindelijk heb ik ongepopt weer koers gezet richting het zuiden met gedachte dat vrijdag Panthera op het programma staat. Aan de beeldvorming van Vicky heeft het zeker niet gelegen.
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2015, 01:24:19 door Rolly »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke