Auteur Topic: Haus54, Rosa (Spaanse)  (gelezen 4056 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus54, Rosa (Spaanse)
« Gepost op: 17 juli 2014, 19:46:14 »
Rosa is een spaanse dame die tot het meubilair hoort van de Stahlstrasse in Essen.
Ze biedt zowel normale sex aan als soft-sm.

Rosa schijnt al meer dan 10 jaar in duitsland te wonen, maar haar duits is niet echt super. Grof geschat denk ik dat ze rond de 40 cq begin 40 is.

Haar slechts 1x bezocht in 2010 en toen een sessie gekozen van combi normale sex/soft-sm a 50 euro. Wat ik mij kan herinneren was het een aardige sessie, maar ook niet meer dan dat Echt kinky is Rosa niet. Ze heeft wat fetish pakjes, laarzen en poppers ter beschikking, maar een ervaren kinky dame is ze niet.
Verder speelde haar gebrekkige duits wel parten tijdens de sessie en aangezien ik geen woord spaans kan is het in al die jaren dat ik in Essen kom bij 1 bezoekje gebleven.

Op duitse fora schrijven sommigen vol lof over haar, dus ze schijnt bij bepaalde mannen toch een snaar te raken.

Rosa is de blonde (rechts) op de foto (deze foto stamt van de oude site van de stahlstrasse toen ze nog in haus44 werkte)


guest7191

  • Gast
Haus58, Rosa (Spaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2014, 16:37:03 »
Rosa is verhuisd  naar Haus54, kamernr's 88a/89 vlak naast het cafe in de stahlstrasse (is nu 1 grote kamer geworden). Ze heeft groot de naam ROSA op de kamerdeur geplakt.
Zie hieronder: