Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Miruna (Roemeense)

(1/1)

KanariePiet:
Recent in SS gekamerd met de 20 jaar jonge Roemeense Miruna.

Miruna is een heel mooie meid: 1,65m, lang zwart haar, mooi gezicht, heel expressieve ogen, zalig lichaam met een perfecte kont en een wondermooi paar borsten (B-cup). Geen piercings of tattoo's. Miruna is een heel gekke meid, maar converseren is jammer genoeg moeilijk. Ze spreekt geen Duits en slechts beperkt Engels.

Op de kamer was de service gemiddeld: zoenen beperkte zich tot kusjes op de mond. De pijpbeurt was ronduit zwak: weinig passie, veel te zacht. Piet kwam gelukkig toch recht dankzij het zicht op Miruna haar mooie lichaam en het neuken was vervolgens gelukkig heel goed: we hebben veel afgewisseld en Miruna neukte enthousiast mee. Mooi afgemaakt in hondjes.

Miruna twijfelt er aan of ze lang in SS zal blijven: ze verdient er niet genoeg. Ze heeft btw eerder al in oa Magnum, PHG en VV gewerkt.

Herhalingsgevaar: klein. Al ben ik blij dat ik met Miruna gekamerd heb. Zo'n mooie meid moet je gewoon eens geneukt hebben.

Vazkor:
Zelfde dame als deze Miruna? Geloof het wel. Mijn fout overigens  :lol_hitting:


Kan dus samengevoegd

KanariePiet:

--- Citaat van: Vazkor op 29 november 2016, 19:02:56 ---Zelfde dame als deze Miruna? Geloof het wel. Mijn fout overigens  :lol_hitting:


Kan dus samengevoegd

--- Einde van citaat ---

Nope. Zijn 2 verschillende Miruna's. De 'mijne' is ondertussen al een hele tijd uit Sixsens verdwenen. Topic gaat dan ook op slot.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie