Forum > AZIE - FILIPIJNEN

Foto's Sabang slet van Foots

(1/3) > >>

foots:




















































Excuses voor de lange post !


Groet, Foots  O0

Sjeufke:
Godver, wat een lekker ding. Maar een vraag, heb jij dat glas 'gevuld', te zien op de eerste foto?

foots:

--- Citaat van: knaktuut op  5 augustus 2014, 00:32:40 ---Godver, wat een lekker ding. Maar een vraag, heb jij dat glas 'gevuld', te zien op de eerste foto?

--- Einde van citaat ---


Ja een lekker ding, dat is ook wat ik dacht toen ik deze dame zag. Het drankje is een ladydrink ofwel een drankje met een commissie voor de dame. Het is een baileys met ijs en dat is lekker zoet, een aanrader voor de alcoholische zoetekauw. Glas was op mijn kosten gevuld, niet door mij grasjas. Zulke vunzigheden kun je in de Filipijnen gerust vergeten, hier zijn ze ouderwets.


Groet, Foots  O0

sexmachine:

--- Citaat van: knaktuut op  5 augustus 2014, 00:32:40 ---Godver, wat een lekker ding. Maar een vraag, heb jij dat glas 'gevuld', te zien op de eerste foto?

--- Einde van citaat ---
Waarom staat er een lelijke dikke witte bij op die foto?  ;D :017: [size=78%] [/size]

foots:

--- Citaat van: sexmachine op  5 augustus 2014, 14:39:30 ---
--- Citaat van: knaktuut op  5 augustus 2014, 00:32:40 ---Godver, wat een lekker ding. Maar een vraag, heb jij dat glas 'gevuld', te zien op de eerste foto?

--- Einde van citaat ---
Waarom staat er een lelijke dikke witte bij op die foto?  ;D :017:

--- Einde van citaat ---


Deze foto was net op de grens van wat je hier op RB mag posten. De foto geeft geen privacy prijs van de dikke witte en aangezien ik die dikke witte goed ken weet ik dat deze gepost mag worden.


Verder had de dikke witte geen functie, alsnet het betalen van de ladydrink en uiteraard de barfine, zodat dit meiske weer haar gezin (van 2 kindertjes 2 en 5, zelf was ze 20 jaar) kan sponsoren. Hier niet bij gaan tellen, het is geen WK spel.


Groet, Foots  O0

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie