Auteur Topic: Haus Eden, Gabriëlla  (gelezen 2525 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus Eden, Gabriëlla
« Gepost op: 9 augustus 2014, 01:20:18 »
 Naam : Gabriëlla
 Nationaliteit/Taal : Oostblok/Duits
 Leeftijd : 24-27
 Haarkleur/-lengte : lang zwart stijl haar
 Lengte dame : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : slank (maatje 36), cup-C (echt)
 Tattoo: ?
 Service: pijpen zonder/spuiten gezicht-lichaam/poppers
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50,=

Vanavond na 6 maand afwezigheid weer eens in de Flasshofstrasse geweest.

Daar zag ik een leuk oostblokding in een shiny roze bikini zitten, lekker zonnebank gebruind en een heerlijk lichaam met de goede rondingen.
Afgesproken voor pijpen/oliemassage/poppers en het dragen van een lerenbroek voor 50 euro.

Eenmaal op de kamer gaf Gabriëlla aan dat ik haar ooit al eens bezocht had. Ik twijfelde al en na wat details besproken te hebben moet het iets van 3 jaar geleden zijn geweest.

Gabriëlla trok de lerenbroek aan die haar perfect zat en toonde prachtig de lijnen van haar strakke kont. Voor de spiegel wat met haar kont gespeeld, terwijl Gabriëlla wat aan mijn paal sjorde.
Hierna ging ze op de rand van het bed zitten. Zonder verder te overleggen begon ze mij zonder te pijpen. Dit voelde zo lekker dat ik er verder ook niet op in ging. Dit pijpwerk was zo goed dat ik de afspraak aan het raam maar liet voor wat ie was en me lekker zonder verder liet pijpen tot het hoogtepunt in het haar mond/lichaam/kleding.

Gabriëlla is een goed uitziende meid. Ze gaf aan het einde aan al 5 jaar aan de Flasshofstrasse te werken.