Auteur Topic: Spoorlaan Privé Club, Tilburg  (gelezen 7970 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Spoorlaan Privé Club, Tilburg
« Gepost op: 15 augustus 2014, 07:56:54 »
1,5 week geleden was ik toevallig in de buurt van Tilburg en heb ik dit hoerenkot bezocht. De gastvrouw / madam was een heet patéke, maar werkte daar alleen om klanten binnen te laten. Helaas niet om te vogelen.

Ontvangst was netjes, er werd wat te drinken aangeboden en de dames zouden zich aan mij voor komen stellen.

Er bleken 4 dames te zijn:

- twee Hollandse, jaar of 40 a 45 en het type "maatje meer".
- een van Zuid Amerika: jaar of 40 en ook hier zag je overal vetrollen en kwabben. Lichtinval in een donker kamertje, dodelijk soms.
- een Poolse, ook een jaar of 40, slank van postuur.

Uiteindelijk met de Poolse meegegaan. Een half uur kost 75 euro, je kunt ook korter (dat kost 50) en uiteraard langer (dat zal wel vanaf 100 zijn).

TZ, PZC en NMC. Het was zeker niet verkeerd, maar niet echt een ferm meisje. Ik moest nog steeds aan dat hete patèke van de ontvangst denken.

Nadat ik mijn zak had geleegd, maar weggegaan. Douchen kon daar niet. Ik rook dus de rest van de dag naar de overvloedige parfum van die Poolse en mijn hele lichaam zat vol met allerlei glittertjes. Niet heel erg discreet zullen we maar zeggen.

Om een lang verhaal kort te maken: club staat niet bovenaan mijn lijst om nog eens terug te gaan. Beter naar Antwerpen of Eindhoven en indien meer tijd tot de beschikking, dan Ying Yang of een club in Duitsland.

Het klinkt wat negatief allemaal, maar goed... moet wel zeggen dat de mensen daar heel vriendelijk waren en het natuurlijk knap is dat ze in tijden van internet, goedkope seks bij de oosterburen, Oostblokconcurrentie en regelzucht zo'n club open kunnen houden en dat met toch relatief schappelijke prijsjes voor zo'n club. Van die 75 gaat belasting af, moeten de kosten betaald worden, etc... Veel zal daar toch niet van overblijven.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Spoorlaan Privé Club, Tilburg
« Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2016, 19:41:06 »
Ik was hier weer eens in de buurt en aangezien er verder heel weinig te beleven is in de omgeving Tilburg/Breda, ben ik weer in dit hoerenkotje terecht gekomen. Het is 'n privé club gevestigd in een rijwoning. Het is een rechttoe, recht aan club. Je kiest de dame, gaat er mee naar de kamer en doet je ding.

Dit keer deed er 'n gastmeneer open in plaats van een gastvrouw. Een aardige kerel, maar daar kom ik natuurlijk niet voor. Hij schonk me 'n glaasje fris in, hing wat verhalen op en de dames werden aan me voorgesteld. Dat wil zeggen, je neemt plaats in 'n stoel en de dames komen een voor een handje geven om dan vervolgens snel weer richting de huiskamer te verdwijnen. Daar zouden ze weleens wat verbetering in aan mogen brengen.

1. De Tsjechische van de vorige keer die Nina bleek te heten. Gezien de vorige ervaring, zou zij het niet worden.
2. Een Nederlandse dame van 'n jaar of 35. Niet echt mijn type (volslank).
3. Een graatmagere Poolse van 'n jaar of 30.
4. Nicole, een Zuid-Afrikaanse dame. Twee turven hoog: dik kontje, tetten handje vol en een geile kop.

Ik koos voor Nicole. Opties waren: 15 minuten (€ 55), 30 minuten (€ 75), 45 minuten (€ 100) en 'n uur (€ 130). Je kunt gewoon 'n kwartier of een half uur boeken en als het bevalt, tijd bij boeken. Dat is wel 'n handig systeem, want ervaring leert dat in deze club de service nog weleens wisselend durft te zijn. Het servicepakket is TZ, PMC en NMC. De meeste dames doen ook wel PZC, maar daar moet je dan wel op de kamer voor bijbetalen.

Nicole deed goed haar best! Vooral pijpen lijkt haar wel te liggen. Neuken ging ze automatisch on top en ze ging flink tekeer. Alleen haar lasso ontbrak er nog aan.

Na 'n half uur vond ik het wel mooi geweest eigenlijk. Hoewel Nicole de dingen allemaal goed doet, was er niet echt 'n klik die nodig is om een date net dat beetje extra te kunnen geven. Zeg maar het verschil tussen een date waar het dak eraf gaat en het verschil tussen 'n technisch goed uitgevoerde date waar het dak er op blijft.

En nog eentje van 3 maanden terug:
Ik was in het Nederlandse Tilburg en wilde dringend mijn zak legen. Iets vinden valt in die contreien nog niet zo mee. Privé clubs en saunaclubs vind je in deze contreien amper nog. In Eindhoven en Nijmegen zijn nog wat ramen. Verder is het vooral internet wat de klok slaat.

Ik vond via internet de enige privé club van Tilburg en ze waren nog geopend ook. Er direct op af. Deze club is gevestigd aan de rand van de binnenstad in een rijtjeshuis. Aan de reclame op de deur is wel duidelijk te zien dat dit geen biljartcafé is, maar een gelegenheid om tegen betaling te vogelen.

Ik belde aan en vrij vlot deed de gastvrouw open. Deze gastvrouw had siliconenborsten, te lang en te vaak onder de zonnebank gelegen en wat opvallende tattoos op haar armen. Totaal niet mijn type, maar dat maakt niet uit, want zij is hier niet om te vogelen. Ik kreeg een glas fris (gratis) en de dames werden een voor een aan mij voorgesteld. Dat wil zeggen: ze stelden zich allebei voor.

De ene heette Claudia, is afkomstig uit Polen en +/- 35 jaar. Slank, maar alles hing. De andere was een Tsjechische van 'n jaar of 30. Een stuk voller dan Claudia, maar het zat wel op de juiste plaatsen. Voor de Tsjechische gekozen en voor 100 euro (75 + 25 voor PZC) een half uur met haar naar de kamer gegaan. PZC was redelijk, maar wel na mijn verzoek om wat dieper te pijpen i.p.v. pseudo-erotisch aan de eikel te likken. NMC was redelijk, al moest ik al het werk doen.

Conclusie: geen waardeloze date, maar ook niet bepaald een schot in de roos.