Auteur Topic: Hannover, Laufhaus Girlwelt, Anika (ex FKK-bochum)  (gelezen 3095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Hannover, Laufhaus Girlwelt, Anika (ex FKK-bochum)
« Gepost op: 16 augustus 2014, 01:43:08 »
Laufhaus Girlwelt
Ludwigstrasse 29
30161 Hannover

Anika
Alter: 25 Jahre
Größe: 1,70m
Gewischt: 58Kg
Nationalität: Polen

Vanavond deze Anika uit Polen bezocht in het splinternieuwe laufhaus Girlwelt aan de Ludwigstrasse 29. Aan de Ludwigstrasse zijn de prijzen vanaf 50 euro, maar dan wel 30min (de laufhauses 1km verder aan de Steintor is 30euro/20min).

Aan de deur kwam Anika zeer spontaan over en ze zag er zeer goed uit met een kort blond fris kapsel. Daarom overstag gegaan.
Gekozen voor een sessie met pijpen, oliemassage en een lerenbroek/high heels en facesitting. 
Anika begon eerst rustig met pijpen en kon alles goed bekijken in een wandspiegel die bijna net zolang is als het bed. Tijdens het pijpen mocht ik haar overal betasten. Na 5min ging ze over op een wat heftige pijpbeurt met flink stevig zuigen, af en toe even tussen de borsten en dan weer verder.
Na een klein kwartiertje overgaan op een rustige oliemassage waarbij ik intussen haar strakke lerenkont mocht betasten. Die alles als voorspel om aan het einde over te gaan tot facesitting en aftrekken zonder condoom.
Na de actie nog een geruime tijd met Anika nagepraat. Zeer spontane dame  ;)

Ze vroeg nog of ik wel eens in de FKK-club Bochum was geweest. Ze vertelde daar gewerkt te hebben en dat daar veel nederlanders kwamen, dus of we elkaar al niet kenden.

Anika's profiel:
http://www.girlwelt.com/girlwelt/pages/profile/profil5.html