Auteur Topic: soraya's place (STEENOKKERZEEL)  (gelezen 8711 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
soraya's place (STEENOKKERZEEL)
« Gepost op: 16 augustus 2014, 16:39:38 »
Gisteren een bezoekje gebracht aan deze nieuwe privè. Soraya was bezet, en dus maar met Sarah gekamerd. Op de kamer vroeg ze of ik eerst wou douchen, hetgeen ik ook gedaan heb.
Ze vroeg me ook wat ik wou drinken. Een watertje vond ik perfect.

Het werd een zeer leuke sessie. Eerst wat teasen met kusjes, TZ, ... om vervolgens aan een stevige pzc te beginnen. Dit werd afgewisseld met opnieuw tz en vervolgens opnieuw pzc :-P
Uiteindelijk wou ik ze wel neuken en werd het cdtje aangebracht. Een aantal standjes (alles kon :))) later uiteindelijk heerlijk klaargekomen. Nog even nagenoten in haar. Dan vroeg ze of ik nog een massage wou. Natuurlijk schatje, doe maar. De massage was niet van het hoogste massagegehalte, maar deed toch deugd :))
Sarah deed gewoon echt haar best om het mij zo aangenaam mogelijk te maken. Hierna opnieuw een douchke gepakt om zo weer proper te vertrekken. En dat allemaal voor 50€!!!

Besluit: zeker voor herhaling vatbaar.

Alg info: Het is een kraaknet en nieuw pand met mooie kamers en een zeer mooie badkamer.
De prijzen zijn zeer democratisch. Het team bestaat voorlopig uit twee dames, maar daar zullen er nog wel bijkomen.Het wordt in alle geval een huisje om in de gaten te houden.

http://www.sorayasplace.be/lequipe/?lang=nl


« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2014, 17:44:35 door nico64 »