Auteur Topic: Linienstrasse 2, Monika (poolse)  (gelezen 2568 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 2, Monika (poolse)
« Gepost op: 24 augustus 2014, 17:00:10 »
 Naam : Monika
 Nationaliteit/Taal : Pools / duits
 Haus/Kamer: Haus 2, kamernr 9
 Leeftijd : +/- 28
 Haarkleur/-lengte : halflang zeer modieus bruin halflang kapsel boven de schouder
 Lengte dame : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : slank (maatje 36) en cup-C
 Tijdsduur/Prijs : 30 min/50 euro (ze begint vanaf 20min/30 euro).

Was een keer op zaterdagmiddag in Dortmund, maar kwam erachter dat Borussia Dortmund moest voetballen en tijdens de wedstrijd is de rosse buurt dan uitgestorven. Was dus op het verkeerde moment daar.
Na lang rondlopen zag ik helemaal aan het einde van de linienstrasse een oostblokmeid die ik al langer dan een jaar zie, dikwijls mee gekletst, maar nooit bezocht. Weet dat ze poolse is, heeft een modieus halflang bruin kapsel en mooi slank en verder draagt ze altijd een lak-outfit. Ze werkt tussen de negerinnen wat ik zeer vreemd vindt, maar de gok vandaag genomen.

Dit was een goede gok, want ik ben een nieuwe topper in Dortmund rijker (2 weken geleden een uitmuntend verslag over haar op bordellcommunity gelezen: http://www.bordellcommunity.com/showthread.php?t=85456).

Ze bied voor wat ik wil 50 euro/30min waar andere kinky dames 20min bieden.
Op de kamer kletste ze gezellig en voelde mij meteen op mijn gemak. Begon eerst met pijpen eerst rustig, daarna hard en overgaand in pijpwerk dat zo goed was dat ik niet weet hoe ik dat hier moet opschrijven.
Dit pijpgebeuren ging maar door en door en door en heb zelf na 15min maar gezegd dat ik wilde overgaan naar oliemassage met poppers, anders zou ze mij zo klaarpijpen.
Hierna oliemassage met poppers die overging in facesitting waarbij ik eerst haar lakshorts moest likken, daarna breathcontrol en als slotstuk een kinky finish (de details blijven prive).

Deze dame is een echte topper, vriendelijk en ziet er ook nog goed uit. Ze is poolse en heet Monika.
Vroeger zat ze in haus24, maar ze werd gek van die bulgaarse meiden daar en iedereen dacht dat zij ook een "Schatzi"-roeper was. Ze zit nu tussen de negerinnen, maar volgens haar zijn haar verdiensten nu stukken beter dan op haar oude werkplek tussen de bulgaarsen.
Ze gaat een weekje op vakantie na Polen en komt dan weer terug.