Auteur Topic: Haus 44, Tina (Echte duitse blonde Tina van in de 40)  (gelezen 2214 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus 44, Tina (Echte duitse blonde Tina van in de 40)
« Gepost op: 25 augustus 2014, 23:20:49 »
Tina is een duitse blonde, tussen de 40 en 45 (geeft aan 22 jaar in het vak te zitten), en zit in de stahlstrasse 44, kamernr 116. Ze is iets volslank, lang geblondeerd haar en forse D-cup echte borsten.

Ze is meestal doordeweeks aanwezig tussen 12.00 en 22.00.
Als ze niet aanwezig is wordt haar kamer vaak bezet door wat oude verlepte latina-dames.

Vaak heeft ze de gordijnen dicht en heeft een bordje voor haar hangen met de tekst "Tina, bitte klingeln". Als je haar dus wilt bezoeken moet je naar de voordeur van Haus44 en op de bel drukken. Graag heb ik liever eerst een gesprekje aan het raam om de mogelijkheden door te spreken, waardoor mijn laatste bezoekje bij haar van 4 jaar geleden is.

Mijn verslag van een bezoekje aan haar uit 2010 toen ze wel voor het raam zat:
Gesprekje aan het raam ging lekker en al mijn wensen werden ingewilligd voor 50 euro. Ze bood nog wat extra diensten erbij aan zonder meerprijs .
Was overtuigd en naar binnen gelopen.

Wat mij meteen bij binnenkomst opviel is dat ze heerlijk open is en voelde mij meteen thuis. Had het idee dat ik meteen een klik had.
Voordat ik op bed belandde ruim 10min over koetjes en kalfjes zitten praten. Tina heeft daarna het wensenpakket nog even in detail doorgenomen, zodat er geen onduidelijkheden tijdens de actie kunnen ontstaan.

Ze bond me ballen en paal stevig vast en startte met de oliemassage.
Ze wilde dat ik haar lakborsten stevig vastpakte en dwong mij erin te knijpen. Haar borsten in lak is een zeer geile aanblik, maar begin altijd wat voorzichtig, want sommige dames hebben gevoelige borsten.
Nou, Tina niet. Ze vond me wat te soft en wilde dat ik stevig met beide handen in haar lakborsten kneep.
Daarna moest ik haar lakkont gaan masseren. Kan niet anders zeggen dat Tina een heerlijke volslanke kont heeft die in lak niet te versmaden is.
Hierna diende ik haar rode laklaarzen af te likken, terwijl Tina wilde en wilde aan mijn paal begon te sjorren waarbij ik poppers kreeg om extra high te raken.

Na de hand lekker verfrist bij de wasbak, waarna we nog ruim 15 min over koetjes en kalfjes hebben nagekletst.
Als afscheid kreeg ik van Tina diverse zoenen op mijn wangen met lichtgevende lippenstift.

Op onderstaande foto zie je haar werkplek (zie naam Tina op foto):



guest7191

  • Gast
Haus 44, Tina (Echte duitse blonde Tina van in de 40)
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2014, 01:15:03 »
Op de foto (die al jaren oud is) staat bij de naam Tina dat ze van maandag t/m vrijdag werkt.
Echter vanavond op haar raam gelet en momenteel staat er : maandag t/m donderdag