ALGEMEEN > MIJN EI

15 jaar wandelcarrière van seksenfun: het rariteitenkabinet.

(1/3) > >>

Shakir:
Ik ken er ene die blij gaat zijn. ;)

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op maandag 29 november 2010, 14u57 --- “Mè hiel Aantwaarpe, mor nie met den dèze”

--- Einde van citaat ---
Effe kleine correctie toeveoegen  ;D
"me hiel aantwaarpe, moar ni met maa"
of
"me alle chineeze, moar ni met den deeze"

Tot zover, schrijf maar verder, het is heerlijk leesvoer  ;)

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op maandag 29 november 2010, 15u22 ---Deze is ook best speciaal.
sexmachine kent deze dame ook.  Hij ging net wat verder met haar maar dat moet hij zelf maar vertellen  ;) .

--- Einde van citaat ---
En of deze speciaal was, ze was bij het beste van het beste wat ik in VV heb meegemaakt.
Erotische Massage met hoofdletters.
Je doet me tintelen met je verhaaltjes, werkt aanstekelijk, ik ga ook eens werk maken van een top 100 aller tijden met recensies.
Prachtwerk, SEF, heerlijk, ik bombardeer je bij deze tot ererakker, of Local Zero zou zeggen: "Wie schrijft die blijft."
Dit zijn verhaaltjes voor je nageslacht, of om op je oude dag (binnen een jaar of tien) nog eens na te lezen  ;D

Heerlijk, daar doen we het allen voor, voor zulke epistels, ik ga ze gadverdamme afdrukken, leest veel makkelijker  ;)

Note sexmachine: en vanzelfsprekend is jouw ei een sticky ei  ;)

seksenfun:
Deze is ook best speciaal.  Al was het maar omdat ik van mezelf niet gedacht had om klaar te kunnen komen van een erotische massage.  Ik was blij verrast, niet alleen van haar schoonheid.  Ze is niet meer als dusdanig actief in een saunaclub.  Ze ontvangt privé in Duitsland.  Een verhaal kan dus.

Sabina

--------------------------------------------------------------------------------

Haarkleur/-lengte : blond/halflang
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
Nationaliteit/Taal : Duits/Italiaans (en nog wat geloof ik)
Leeftijd : 26 (schatting)
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: piccobello, great, super!
Voordelen: lief, vriendelijk, spontaan, altijd-vrolijke type
Nadelen: geen, op geen moment de seks gemist
Tijdsduur : normaal 30' (keek niet op de klok, hoewel die voor haar neus klaargelegd lag)
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: enkel erotische massage, geen seks

Na bijna 3 uur letterlijk ge-ijsbeerd te hebben, op zoek naar mijn tweede date voor vannavond botste ik op haar. Daarvoor had ik al enkele keertjes een andere dame getroffen, maar die snel snel naar kamer wilden of geen gfe zouden bieden. Het was overigens op deze partydag een zenuwachtig af en aan geloop van en naar de kamers van de dames en helemaal niet makkelijk ééntje te pakken te krijgen.
Maar terug to basics. Sabina dus tegengehouden en een praatje mee gemaakt een de bar waar het eten staat. We hielden mekaars handje vast maar verder tijdens het gesprek gebeurde er niet zo bijzonder veel. Ik werd dus wat alerter en begon te speuren naar of gfe er wel zou inzitten. Toen vertelde ze dat ze enkel erotische massages geeft en géén seks mogelijk is. Omdat ik van massages hou en van stelingen etc., klonk dit voor mij in eerste instantie als muziek in de oren, temeer ik dus al 3 uur aan het ronddwalen was, wat best vermoeiend was. Even gewoon neerliggen en een heerlijke erotische massage ondergaan zou me nu zeker heel goed doen. Ik vroeg haar nog even wat ik mocht verwachten van een erotische massage. Ze vertelde het me. Alles er op en er aan dus, maar geen seks (body to body....)

Op de kamer mekaar uitgekleed, het bed klaargemaakt en ik mocht eerst op mijn buik gaan liggen. Ik had de keuze uit twee oliën en koos voor de lavendelgeur. Ze begon gelijk mijn poepje te masseren, mijn bovenbillen en haar handjes raakten meteen mijn gevoelige delen, ze deed dat op een manier alsof je zou kunnen denken dat ze de braafheid zelve is en het per ongeluk was. Wat natuurlijk niet zo was. Het was van de eerste minuten al opwindend en de reactie was merkbaar. Op een gegeven moment vroeg ze om wat uithoudingsoefening van mijn kant en moest ik mijn poepje wat opheffen. Zo kon ze beter aan mijn edele delen . Daarna mijn benen en mijn rug. Ze voelde perfect aan waar het bij mijn rug een beetje stroef zat (bureauwerk).
Even was het voor mij onwennig om mij te laten gaan. Als je in een saunaclub een massage krijgt van een knappe dame ergens temidden van de club dan is het nogal gênant om met een stijve te zitten, maar hier was dat de bedoeling. Ik kon deze onwennigheid gelukkig snel voorbij laten varen en liet me lekker gaan. Het gevolg was dat ik met een behoorlijke stijve zat toen ik op mijn rug ging liggen. Ze lachtte eens naar mij en ging voort met de massage. Eerst mijn benen en billen, met weer die ondeugende zogezegd per ongeluke aanrakingen aan mijn lul. Op mijn buik kon ik al genieten van het gevoel van haar heerlijke body-to-body massage maar nu was dit nog veel opwindender. Ze kronkelde helemaal over mijn lichaam op zeer uitdagende wijze, ik kon heerlijk genieten van haar mooie lichaam. Ze deed alles wat bij seks hoort, maar zonder de seks, als jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel. Ze deed alsof ze ging tongzoenen, ze kreunde lichtjes (ik ook) en op een gegeven moment kon ik me echt van geiligheid niet meer controleren en volgde een geweldig orgasme. Ik vermoed dat ik ten opzichte van de meeste mannen snel was klaargekomen. Ten minste een manuele bevrediging op het einde van de massage hoefde ze bij mij niet meer te doen. Ze bleef me nadien nog heerlijk lichtjes masseren en strelen op de plekjes die bij mij het meest gevoelig waren. Zo was het heerlijk afronden en nagenieten. Of het altijd het geval is weet ik niet, maar ik mocht haar ook wat strelen tijdens deze laatste fase, maar enkel over haar benen, niet de borsten dus of zo, enfin, dat weet ik niet zeker omdat ik dat niet wilde, de afspraak was: geen seksuele handelingen. Dus respecteer ik dat.

Nadien nog heerlijk lief liggen napraten. Het is eigenlijk een schatje waarbij het toch min of meer een beetje inhouden is om ze geen kusjes te geven .

Ik wist niet dat een erotische massage zo'n effect zou kunnen geven. Op geen moment de seks gemist en ik ga zeker op herhaling.

Sabina werkte enkel op zaterdag.

Hoewel ik wel een beetje gebrand was om een tweede keer met Sabina te gaan was het toch ook wel een beetje spannend. Het verrassingseffect was er immers af. Zou een tweede erotische massage nog wel hetzelfde resultaat opleveren? Vorige keer moest ze mij niet manueel bevredigen en kwam ik spontaan door haar erotische massage. Ik begon de sessie nu dus ook terwijl ik met deze gedachten in mijn hoofd zat  . Vorige keer begon ik er zeer opgelucht aan omdat ik op de party toen al 3 uur had rondgelopen om een beschikbare dame te vinden, naar mijn zin, die vrij was. Ik kwam deze keer dan ook niet zo snel spontaan klaar maar ze slaagde er wel perfect in om mij op te winden en mijn lul lekker stijf te laten worden. Omdat ik vorige keer vrij snel spontaan klaar kwam kon ze blijkbaar een deel van de erotische massage niet doen bij mij. Dat merkte ik nu dus op. Het laatste deel was zo geil, in alle opzichten, dat klaarkomen hoegenaamd totaal geen probleem was. Het gevoel dat ik kreeg was zoals een perfecte pijpbeurt (bijvoorbeeld bij Alini in PHG), hoewel ze nu ook gesignaleerd werd in GT, maar daar nu weeral vertrokken is, was van korte duur. Hoewel Sabina dus niet tongzoent, ze geen seks aanbiedt en uitgebreid strelen en knuffelen grotendeels vervangen wordt door de massage doet ze toch wel aan heel expliciete seksuele handelingen. Zo is het absoluut niet verboden om haar aan te raken en te strelen. Er is natuurlijk wel nog een heel verschil tussen haar strelen om en rond haar poesje (teasend) en vingeren. Bij een erotische massage moet je haar grenzen respecteren. Trachten die grenzen te overschrijden, getuigt van heel weinig respect voor de dame en de duidelijke afspraken die ze maakt vooraleer je met haar naar de kamer gaat. Wat zich vorige keer afspeelde, speelde zicht nu ook weer af, zij het op een wat andere manier. Gelukkig maar. Als je al op voorhand zou weten wat wanneer zou gebeuren zou het leuke er ook wel snel af zijn. Wat het laatste deel betreft kan ik je vertellen dat ik vorige keer heel wat gemist heb. Ze ging met haar rug naar mij zitten en kronkelde nu met haar poesje over mijn stijve lul. Het was een geil zicht om haar poesje intussen zo te kunnen bewonderen en bovendien te zien dat ze er zelf van genoot. Haar poesje werd lekker nat. Ze kronkelde en bewoog bovendien met zoveel kunde en fijngevoeligheid over mij lul dat ik helemaal gek werd. Nog gekker werd ik van het feit dat ze perfect aanvoelde wanneer ik ging komen en dat ze dit niet direct liet gebeuren en me nog wat teasde ook. Dus… zoals ik al zei kreeg ik het gevoel van één van m’n beste pijpsessies. Nadat ik was klaargekomen streelde ze me nog overal op zeer fijnzinnige wijze. Zo kwam het dat ik iets meer dan een uur met haar op de kamer was gebleven. We babbelden ook nog wat na. Sabina verdiende een fooike. Zo kwam het ook dat ik eigenlijk zonder seks gehad te hebben de club ’s nachts verlaten heb omstreeks middernacht. Dus de eerste keer voor seksenfun dat ik een club verlaat zonder gepoept te hebben. Alhoewel….

sexmachine kent deze dame ook.  Hij ging net wat verder met haar maar dat moet hij zelf maar vertellen  ;).

seksenfun:
Ik beleefde ook in mijn saunaclubcarrière al 3 bijzondere "relaties".  Ik zou kunnen beginnen vertellen over Leni (LR), ja in LR was er één meid waar ik een reuzeklik mee had, het kan.  Ik zou kunnen beginnen vertellen over Brenda (PHG).  Ik zou kunnen beginnen vertellen over Nipa (YY).  Ik ga het niet doen omdat deze dames nog actief zijn, uit respect.  Nipa is niet meer actief maar daar heb ik nog contact mee, dus... nee, ook geen stories over haar en mij hier  ;).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

It appears that you have not registered with RELAXXXBOARD.COM. To register, please click here...
There was an error while thanking
Thanking...
Naar de volledige versie