Auteur Topic: Duisburg, Alter Bizarrer Banhnhof  (gelezen 4174 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Duisburg, Alter Bizarrer Banhnhof
« Gepost op: 8 september 2014, 18:43:35 »
Alter Bizarrer Banhnhof
Theodor-Heuss-Straße 27a
Duisburg
http://www.alter-bizarrer-bahnhof.de/
info@alter-bizarrer-bahnhof.de

Vanafprijs: 30min/110 euro (met poppers erbij 120 euro).
In een raambuurt kost een sm-spel bij een sm-dame vaak 30min/100 euro incl. poppers

In 2010 liep ik op een zonnige avond wat verveeld over de Vulkanstrasse in Duisburg waar ik geen kinky dames tegenkwam. Na lang en wikken en wegen en vol spanning toen besloten om de stoute schoenen aan te trekken om de 1e keer in mijn leven een SM-studio te bezoeken.
Diezelfde ochtend had ik al een mailtje verstuurd naar deze sm-studio en binnen een paar uur kreeg ik netjes antwoord op mijn gestelde vragen.

De Sm-studio "Alter Bizarrer Bahnhof" ligt in een zeer rustige omgeving in Duisburg ten noorden van de A40 tussen bedrijven en woonhuizen.

Met een hoop spanning in mijn lijf parkeerde ik de auto aan de hoofdstraat voor een netjes woonhuis waar het gratis parkeren was en liep daarna het zijstraatje in waar de sm-studio zich bevindt tussen wat bedrijven.
Aan de buitenkant van het pand valt het totaal niet op dat het een sm-studio is. Je staat voor een pand dat er verlaten uitziet met een dichte deur en een bel. Minuut getwijfeld en uiteindelijk toch op de bel gedrukt. 10sec later ging een zoemer en kon de deur openen. Eenmaal binnen zag ik niemand, alleen een lange gang en een trap omhoog. Liep de gang in, maar hoorde een damesstem schreeuwen dat ik de trap op moest komen.

Ik de trap omhoog gelopen


Bovenaan de trap verwelkomde een zeer goed uitziende blonde vrouw van eind 20 mij. Dit bleek de theke te zijn en werd meegenomen naar een kamer met een bank en tafel.

De 1e vraag was wat ik te drinken wilde en kreeg en bestelde een glas water (gratis).
Hierna kreeg ik eerst de vraag of dit mijn 1e bezoekje was. Door mijn antwoord "Ja" kreeg ik daarna 10min uitleg hoe deze SM-studio werkt. Daarna kreeg ik een rondleiding door de hele sm-studio en kreeg al de 5 de thema-kamers te zien waaruit ik kon kiezen.

De thema-kamers zijn: Dungeon1, Dungeon2(kelder), Schoolklas kamer, dokterskamer en een zeer lichte middeleeuws ingerichte kamer.

Teruggekomen in de kamer waar de bank staat werd ik voorgesteld aan de aanwezige dames. Ik had blijkbaar pech, want er bleek op vrijdagavond 19.00 maar 1 sm-dame aanwezig te zijn en dat was de blonde Eve.

Hierna alleen met Eve in een 5min gesprek waarbij ik kon aangeven wat ik wou en moest daarna het overeengekomen bedrag betalen.

Hierna vertrok Eve en werd door de blonde theke opgehaald en begeleid naar een grote badkamer. Kreeg van de theke een badjas en badslippers (leek wel een saunaclub  ;D) en werd alleen gelaten op de badkamer. Hier me uitgekleed en wat opgefrist en 5min later werd ik door de theke opgehaald en na de kamer dungeon gebracht die ik had uitgekozen.

Na 2min wachten kwam SM-dame Eve binnen en de sessie van 30min kon beginnen.
Recensie van de sessie met Eve: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=14762.0

Na de sessie van 30min verliet Eve de kamer, kwam de theke weer en vroeg of ik nog wat te drinken wilde. Bestelde een cola en ondertussen kon ik mij weer omkleden in de badkamer en wat verfrissen. Teruggekomen even de cola opgedronken en werd door de theke tot de trap begeleid en afscheid genomen.

Zo verliep mijn 1e bezoekje ooit aan een sm-studio  :))