Auteur Topic: Bochum, Das Bizarre Stahlwerk  (gelezen 13093 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Bochum, Das Bizarre Stahlwerk
« Gepost op: 9 september 2014, 18:50:09 »
Das bizarre Stahlwerk
Berggate 69
44809 Bochum
www.dasbizarrestahlwerk.de
team@dasbizarrestahlwerk.de
Telefon: 0234 - 95 08 23 44

Das bizarre Stahlwerk is een grotere sm-studio die momenteel 6 jaar bestaat. De recensies over deze studio zijn zeer wisselend. Van zeer positief tot zeer negatief.
De negatieve reacties gaan er vaak over dat de bezetting van de dames vaak wisselt en de zeer ervaren dames nooit echt lang in deze club werken. Verder heeft de eigenaresse van deze club diverse duitse fora geschreven als er over deze club geschreven wordt er een rechtzaak volgt. Vele duitse fora hebben daarna de berichten over deze studio verwijderd.

De huidige bezetting van Das bizarre Stahlwerk:


Das bizarre Stahlwerk ligt strak naast de A40 bij Bochum en zeer goed te zijn als je over de autobahn A40 rijdt.


Mijn bezoek in 2013
In mijn zomervakantie van 2013 even gemaild met deze sm-studio en kreeg dezelfde dag nog netjes antwoord terug met antwoorden op de door mij gestelde vragen en dat ik maar een keer langs moest komen. Een week later richting deze studio gereden. Als je de A40 verlaat is het slechts 600m rijden, dus zeer eenvoudig.
Om 18.30 parkeerde ik voor de deur en liep het pand binnen (wel even zoeken welke deur nu de ingangsdeur was). Binnen bleek ik eerst een trap op te moeten lopen. Na 2 trappen stond ik voor een dichte deur met een bel en de tekst "Das bizarre Stahlwerk".

Ik aangebeld bij deze deur. Na 2min geen reactie en nog een keer bellen. Dit nog een paar keer over, tot pas na dikke 5min de eigenaresse van deze club de deur opende en vroeg wat ik kwam doen  :017:. Natuurlijk gezegd dat ik voor een sm-sessie kwam en ze liet mij binnen. Werd gelijk na een ontvangstruimte links van de ingang geleid. In deze ontvangstruimte kreeg ik in 5min van de eigenaresse uitgelegd dat ik zeer ongelegen kwam, de aanwezige dames alle bezet waren en dat ze eigenlijk alleen maar op afspraak werkten (zeer vreemd, want in de mail schreef ze dat ik zo een keer langs kon komen). Binnen notime gaf de eigenaresse mij een hand en stond weer buiten  ::).

Nou, dit was dus echt niets. Naast dat de eigenaresse mij duidelijk had gemaakt dat ik op de bonnefooi ongewenst was stond ik weer buiten met de tekst dat ik maar een afspraak moest maken. Ik kan niet zomaar een afspraak maken met een dame die ik nog nooit gezien heb en verwacht van een ervaren sm-studio dat je eerst aan de dames wordt voorgesteld. Aangezien de aanwezige dames bezet waren, had ze mij als nieuwe klant altijd nog even een rondleiding kunnen geven door de sm-studio, maar ook hier was geen sprake van.

Kortom, deze studio kom ik dus nooit meer.

Commercieel
Verder is deze studio vrij commercieel.
In het jaar 2011 heeft de duitse hardrock-band Stahlmann een videoclip opgenomen in deze sm-studio (in de clip zijn de sm-dames te zien die in het jaar 2011 daar werkten).

Stahlmann - Stahlwittchen (Official Music Video)