Auteur Topic: SISSI  (gelezen 7576 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SISSI
« Gepost op: 10 september 2014, 17:33:54 »


















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SISSI
« Reactie #1 Gepost op: 15 september 2014, 22:27:55 »
(uit mijn bezoekverslag van Goch gekopieerd)

Mijn oog viel eigenlijk op 2 blondines, degene die me de rondleiding had gegeven en haar vriendin, want daar zat ze best lang mee aan de bar te praten. De mooiste blondste dame had een rij getatoueerde rij tekens op haar ruggewervel en daarop sprak ik haar aan. Ik vroeg zijn het Arabische tekens (Tja dat had ik nu eenmaal verwacht), maar nee het waren Thaise tekens. En zo praatte ik even met de 2 Russische of Oekraine blondines, vraag me niet waar we het over hebben gehad, dat weet ik allang niet meer.

Toen na even gepraat te hebben zei de knapste blondine wat denk je van een trio ? Nou normaal moet ik niets van een trio hebben, zeker niet als de dames met elkaar aan de slag gaan. Deze keer twijfelde ik even, want ik wist eerlijk gezegd nog niet welke dat ik wilde kiezen. Bovendien is het vaak een truuc om je snel veel geld afhandig te maken. Ze zag waarschijnlijk dat ik wat twijfelde en ze zei me "Je hoeft NIETS te doen, wij doen alles en laten je genieten" Hmmm, dat klonk wel heer verleidelijk in mijn oren. Nog even gecheckt of ze kuste en jawel dus ik liep met de 2 mooiste blondines mee naar een kamer.

In die kamer was een speelgoed tijgervel wat op de grond lag en waar je verdorie flink voor moet uitkijken om niet over uit te glijden. Ha, ik moest beter oppassen voor de andere poezen zei de knapste blondine die overigens Sisi noemde. Ellen begon me staande al te kussen en Sisi zoog en beet wat op mijn nippeltjes. Lekker, daarna werd ik al staande gepijpt en gekust. Kijk zo stelde ik mij een droom trio al voor.

Op bed ging het spel van de 2 dames volledig op elkaar ingespeeld verder. Als de ene me kuste dan likte de ander mijn ballen of zoog op mijn nippel of zuigde op kleine Foots. Dit wisselde de dames variatievol af en ik lag te genieten als in de 7de hemel. Sisi was een hele zachte pijpster en als ze pijpte kon ik weer even op adem komen want die Ellen die zoog duidelijk veel en veel beter. Sisi kuste ook alleen met de lippen en de mooie glimlach en haar mooie ogen waren in combinatie met zuigende Ellen en waar genot. Elen mocht ik lekker vingeren, maar Ellen bleef dat ontwijken en zei me dat dat ze dat niet wilde. Qwa service is Ellen duidelijk de betere, maar qwa looks was dat de jongere Sisi.

Doordat ze wat afwisselden kon ik zo toch lekker een tijdje genieten. Het voordeel van van Goch is dat als ze je snel afwerken dan verdienen de dames ook minder, dus de dames pakten het slim aan en gingen lekker rustig te werk. Tegen dat ik het bijna niet meer hield gevraagd of Ellen met een FT wilde geven en zo kwam ik al kussend met die mooie Sisi spetterend klaar in de mond van zuigende Ellen na zeg 28 minuten. Beide dames bedankt voor de heerlijke sessie en ik heb heel tevreden bij de lockers de dames afgerekend.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
SISSI
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2017, 11:52:08 »
helaas al maanden niet meer gespot in GOCH