Auteur Topic: Emmi (Roe)  (gelezen 11725 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Emmi (Roe)
« Gepost op: 12 september 2014, 23:47:29 »
Gisteren voor de eerste keer met Roemeense Natali gekamerd.

Vendezz en ik zaten al enkele uren in Samya en hadden ons na een deugddoend ontbijt een paar keer verplaatst, maar de weinige interessante aanwezige vrouwen waren ofwel verdwenen, waren met een ijsbeer aan het praten of zaten er ongeïnteresseerd bij. Ik begon te vrezen dat het nog wel even ging duren eer ik voor een eerste keer op kamer zou belanden. Tot... ik samen met Vendezz weer eens aan de bar hing, voor de zoveelste keer oogcontact maakte met Natali en ze me plots eindelijk een stralende glimlach toewierp die me deed smelten.

Overtuigd dat dit goed kon komen, zette ik me naast Natali en we hadden een heel leuk gesprek. Dit was helemaal geen zure of arrogante vrouw, integendeel. Natali bleek een leuke, ietwat zotte doos te zijn. Een intelligente vrouw ook.

We hebben ongeveer een half uur gepraat en nog steeds kwam de kamervraag niet. Ik was ondertussen echter al helemaal om, dus ik zei Natali dat ik me snel ging douchen en dat we daarna samen zouden kameren.

We belandden op een kamer op het gelijksvloers. Deze kamers zijn niet veel soeps, maar kom: er staat een bed en meer hebben we eigenlijk niet nodig hé.

Op de kamer ontdeed Natali zich onmiddellijk van haar kledij. Natali is een heel mooie vrouw. Ze is 22 jaar jong, is ongeveer 1,70m groot maar loopt op heel hoge hakken rond, waardoor ze boven de meeste anderen uittorent. Natali heeft lang roodbruin haar, bruine ogen, een heel mooi gezicht met een stralende glimlach (als ze wil), is normaal gebouwd, heeft een lekkere kont en een mooie, natuurlijke B-cup. Ze heeft een tattoo op haar linkerschouder en een navelpiercing.

We begonnen, eens we ons ontdaan hadden van onze kledij, rechtstaand te tongzoenen. Dat deed Natali heel goed. Beetje bij beetje verplaatsten we ons richting bed waar het tongzoenen lustig verder ging.

Piet maakte fier kenbaar dat hij het wel leuk vond en eiste zijn deel van de aandacht op. Natali had de boodschap begrepen en begaf zich naar beneden. Wat volgde was een uitstekende pijpbeurt: nat, stevig, voldoende gevarieerd, met ook aandacht voor de ballen. Top!

Na een tijdje hield ik het niet meer en moest ik Natali neuken. Condoom om Piet en Natali besteeg me. Ze bereed me enthousiast en ondertussen kon ik met haar lekkere, stevige tietjes spelen. Zalig!

Na een vijftal minuten vond ik dat het aan mij was, dus we schakelden over op missio. Ik wisselde rustig neuken af met stevig doorbeuken en kon Natali ondertussen voortdurend tongzoenen. Ik voelde op een bepaald moment dat een orgasme nabij was dus ik vroeg Natali zich op handen en voeten te zetten.

Piet verdween al snel tussen die mooie billen en met een zalig zicht in de ons omringende spiegels kon ik beginnen beuken. Hondjes is al jaren mijn favoriete standje en ik geniet daar altijd enorm van, maar dit keer snapte er plots iets in mijn hoofd en in Piet, toen ik mezelf die lekkere hoer zag pakken in die spiegels. Ik dacht ineens aan mijn 'ex' en vroeg me af waar ik mee bezig was.

Mijn erectie verdween als sneeuw voor de zon en daar zat ik dan: vastberaden de laatste restjes gevoelens die ik voor mijn ex had, weg te neuken, maar met een Piet die pertinent dienst weigerde. Ik legde Natali uit wat er scheelde en toen konden er 2 dingen gebeuren: ofwel gaf Natali het op ofwel probeerde ze mijn kamergang te redden.

Gelukkig voor mij koos Natali voor de tweede optie. Ze gaf zich volledig: zoenen, zoenen zoenen, pijpen alsof haar leven er van af hing, zich heel intiem tegen me aanduwen... Gevolg: mijn ex verdween dan toch weer uit mijn gedachten en Piet hervond zijn lust.

Natali voorzag Piet opnieuw van een condoom en ik gaf hondjes een nieuwe kans. Natali plaatste haar lekkere kont in de lucht en ik begon te beuken met een bil in de linkerhand en een borst in de rechterhand. Ditmaal werkte het zicht in de spiegels gelukkig wel stimulerend, ipv lustdodend, en na een zoveelste stoot ontplofte Piet. Dan toch! Zouden met dit orgasme de laatste gevoelens voor mijn ex verdwenen zijn? Dat zouden de volgende uren moeten uitwijzen.

Natali kuiste Piet, we knuffelden nog even na en na een dik uur verliet ik heel tevreden de kamer. Aan de lockers heb ik 80€ afgerekend, ik heb me snel gedoucht en ik ben op zoek gegaan naar Vendezz.

Natali haar aftersales zijn ook uitstekend, zo uitstekend zelfs dat ik gisteren nog een tweede keer met haar op een kamer ben beland.

Herhalingsgevaar: reusachtig groot!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Natali (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 5 oktober 2014, 11:36:23 »
Deze Natali, waar ik afgelopen vrijdag weer een top-uurtje mee heb gehad, is btw dezelfde meid als de Natal(ia) die door 'why not me' enkele recencies lager beschreven wordt 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Natali (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 1 november 2014, 12:33:30 »
Gisteren heb ik weer 2 stomende uurtjes beleefd met Natali. Het was ondertussen mijn 5de kamergang met haar en het wordt nog elke keer beter. Ik heb gisteren in Samya nog met 3 andere meiden gekamerd, maar geen enkele kon aan Natali tippen: GFE en PSE. Natali biedt een gevarieerd totaalpakket aan.

Herhalingsgevaar: blijft heel groot. Binnenkort vertrekt ze wel voor enkele weken naar Roemenië.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Natali (Roe)
« Reactie #3 Gepost op: 22 februari 2015, 10:12:58 »
Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst sinds midden november nog eens met Natali gekamerd. Mijn 2 laatste kamergangen met haar waren tegengevallen (itt tot eerdere zat er bij die 2 kamers geen beleving in, maar haspelde ze ze eerder af op automatische piloot), waardoor ik haar langere tijd gemeden heb.
 
Eergisteren liep ik na een zoveelste discussie met mijn ex-furie echter recht in Natali haar armen (allez, eigenlijk liep ik tegen haar borsten aan :-P) en ontspon er zich achtereenvolgens een leuk gesprekje en een intieme pre-sale.

Ik twijfelde nog even maar al bij al had Natali me snel om en wij dus voor het eerst in 3,5 maanden nog eens samen op kamer. Toevallig kregen we daarvoor kamer nummer 8, de kamer waar we maanden geleden ook onze eerste kamergang samen gemaakt hebben 8).
 
Natali is enkele kilootjes bijgekomen, maar dat stoort absoluut niet: ze zit nog steeds redelijk strak in het vel en haar borsten :showtits1 en billen :kissass zijn er alleen maar mooier op geworden.
 
De kamergang kende een trage start, het tongzoenen beperkte zich bijvoorbeeld tot een beetje spelen met het tipje van de tong (ik begon zelfs al te vrezen dat ik toch de verkeerde keuze gemaakt had :017:), maar gaandeweg kwam Natali gelukkig los en uiteindelijk werd het toch een stomende kamergang als vanouds: lekker tongzoenen, een uitstekende pijpbeurt, ze liet zich gewillig beffen en vingeren en afsluiten met zalig, stevig neuken ;D.

Het kon dan ook niet uitblijven: ergens op minuut 45 ben ik knallend klaargekomen tijdens hondjes :pica.

We hebben vervolgens nog een kwartiertje nagepraat en na geknuffeld en ik heb de kamer heel tevreden verlaten.
 
Natali haar aftersales vielen eergisteren een beetje tegen (af en toe een glimlachje van ver en dat was het), maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik zelf quasi constant met andere meiden aan het praten was ;).
 
Herhalingsgevaar: nog niet zo héél groot als na onze eerste (uitstekende) kamergangen, maar toch terug groot 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Emmi (Roe)
« Reactie #4 Gepost op: 6 oktober 2016, 21:38:26 »
=> VM
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum