Auteur Topic: Sunny Beach, Bulgarije  (gelezen 10159 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Sunny Beach, Bulgarije
« Gepost op: 14 september 2014, 16:19:04 »
Ik was weer op vakantie in sunny beach en heb weer een paar stripclubs bezocht. Bij de meeste is al te merken dat het seizoen op zijn einde loopt hier maar er zijn positieve uitzonderingen. Op dag 1 in een club met 4 meiden geen van mijn keuze. Dames worden wel brutaler en bedelen om fooi lapdances en drankjes. Niet dus! De dag erna werd ik door een straathoertje aangesproken terwijl ik op het centrale plein bij hotel kuban zat. Ze was bepaald niet de mooiste dus ook vrolijk afgewimpeld. Maar gisteren was ik in een stripclub naast disco den glade viking. Hier waren ca. 10 dames en enkele zeer mooie. Ik moest natuurlijk weer tot het laatst wachten voordat de mooiste, de ultraslanke blondine Michaela zich bij mij meldde. Maatje 28 of max 30 en ca 1.70 lang. Zelfs nog een naturelle b cup wat op dat ranke lijfje al groot leek. Knap gezicht ook en max 22 a 23 jaar oud. Ik hoefde geen company, geen lapdance etc maar opteerde gelijk voor een half uurtje sex voor 100 leva, iets meer dan 50 euro. In de achterruimte van de club was een separee maar helaas geen bed. Wel een brede zitbank waar wij onze kunsten zouden gaan vertonen. In no time waren we naakt en plaatste ze na enige trekwerk een condoom. Pijpen was helaas vrij matig te noemen maar wel een heel mooi uitzicht. Daarna besteeg ze me en dat was zittend best een ervaring. Ze kwam lekker tegen me aan en ik likte haar tepels die snel hard en stijf werden. Punten voor de boobmeister. Dit lichtgewichtje kon ik goed hebben en ze plaatste haar lekkere en zeer nauwe kutje op mijn geslacht die al stijgerde. De sex was ronduit goed te noemen en na een paar minuten hield ik het niet meer en schoot het rubbertje vol. Even nagenoten en daarna vakkundug schoongemaakt met vochtige doekjes. Na curca 20 minuten de separee verlaten en de club ook.

 Michaela is een aanrader qua optiek en sex en zou moeiteloos in gt kunnen werken. Wel jammer dat er geen bed was maar dit maakte het ook wel weer spannend voor een keer.

 Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Sunny Beach, Bulgarije
« Reactie #1 Gepost op: 23 juni 2015, 00:55:58 »
Megaboob is traditiegetrouw weer in sunny beach aangekomen en schuimt weer wat stripclub af ter lering en vooral vermaak.  Vanavond trof ik in een stripclub echter de Bulgaarse andrea van 25 die gezegend was met een grote g cup. Ja, geholpen door de dokter maar netjes gedaan en heerlijk zachte tieten.  Eerst een privĂ© strip gedaan waarbij ik die heerlijke jetsers al mocht kneden. Dat maakte me al helemaal geil natuurlijk en andrea bespeurde ook die grote bobbel in mijn broek. En stelde dus voor om er een half uurtje sex van te maken. De privĂ© lapdance was 40 leva  ( 20 euro) en een half uur sex zou me nog eens 100 leva (50 euro) kosten.  Niet echt goedkoop voor bulgarije maar vooruit dan maar weer want ze maakte me helemaal gek met die zachte boobs van haar! <br />
<br />
Helaas een klein kamertje zonder bed maar met een bank. Beetje de Brusselse aarschotstraat stijl zullen we maar zeggen. Maar goed met een beetje goede wil kon ik liggen en zij maakte me stijf en plaatste een condoom. Daarna een redelijke pijpbeurt van circa 5 minuten. Door naar de sex met haar on top. Dat was goed maar dit 25 jarige loedertje hield het niet lang vol helaas en wilde door in doggy. Dus dat maar gedaan.  Ik kon lekker haar tieten kneden en dat was helemaal geweldig voor me en maakte me geil.  Er was daardoor niet veel tijd nodig om het rubber vol te spuiten. Ik denk dat ik in totaal nog geen 15 minuten bezig ben geweest met haar maar het orgasme was goed. Ze maakte me nog even schoon met een doekje en wilde afronden. Ik gaf aan nog 15 minuten te hebben en haar tieten nog te willen kneden. Likken was helaas niet toegestaan.  Met enige tegenzin liet ze me dan nog 5 minuten met haar grote g cups spelen maar toen was het uit met de pret. Er zou een politie controle komen (prostitutie is verboden in bulgarije maar word gedoogd) . Hoe ze dat kon weten vroeg ik haar licht sarkastisch?  tja dat wist ze nu eenmaal gewoon. Ze voelde het aan haar tieten waarschijnlijk.  ik merkte al dat de motivatie weg was en dus maar een einde eraan gemaakt.  Al met al geen slechte meid maar de afronding was dan wel weer het klassieke misleidende. Jammer dat ze dat naar niet willen begrijpen hier. Kost ze klanten helaas.<br />
<br />
Herhaling gevaar: 6 vanwege die lekkere tieten. Voor de rest ramenbuurt afwerkprogramna helaas. <br />
<br />
Andrea is een 25 jarige Bulgaarse (nep) blondine. Slank naar niet superslank. G cup. Ik schat 700cc siliconen. Echt groot dus.   circa 1.65m lang.  Knap gezicht. <br />
<br />
Megaboob
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2015, 01:14:23 door Megaboob »
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Sunny Beach, Bulgarije
« Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2015, 00:32:58 »
Vandaag de playboy bar bezocht. Er waren slechts 6 dames aanwezig waarvan een echt mooie. Bulgaarse via.  Een mooie slanke dame met zwarte lange haaren mooi gebruinde huid. Ik nam na haar goede paaldans dan ook een lapdance af voor 20 leva. Die was bovengemiddeld lekker. Veel meiden naken zich er wat makkelijk vanaf met een kort muzieknummer en niet aanraken. Zo niet via.  Die duwde haar topless naturelle en stevige d cup vrolijk in mijn gezicht en bereed mijn pik virtueel maar wel met grote passie. Ze moedigde me zelfs aan haar een lekker overal te betasten op haar poesje na natuurlijk. Heerlijk strak kontje ook. Ze is circa 1.70 m lang.  <br />
<br />
Ze liet me na de circa 8 minuten durende lapdance enigszins verdwaasd en verlekkerd acher. Bij het afscheid gaf ze aan dat pijpen kon a 100 leva en sex en pijpen a 150 leva. Na het bekijken van de andere dames die helaas niet aan via konden tippen dus besloten een blowjob te nemen van haar.  Daar kreeg ik geen spijt van. Heerlijk werd ik met condoom rustig maar zeker naar een hoogtepunt gebracht door via.  Ik kon ook nog lekker met haar borsten spelen tussendoor. Ook konden er een paar kusjes op de mond vanaf en keek ze me erg geil aan. Ik kreeg de indruk dat ze ook wel sex wilde met me naar heb dat verder niet aangekaart vanwege de hogere prijs.  Er werd wel netjes een half uurtje volgemaakt.  <br />
<br />
Leuke mooie  meid met goede service en dus een aanrader. Borsten een 8 en pijpbeurt ook een 8. Lapdance zelfs een 9.<br />
<br />
Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!