Auteur Topic: Patricia 32 Dom Rep.  (gelezen 12627 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Patricia 32 Dom Rep.
« Gepost op: 25 september 2014, 23:36:20 »
Vandaag viel me bij binnenkomst al meteen een donkere dame op type Latina, en als ik type Latina zeg bedoel ik ook echt alles wat je bij een Latina verwacht een enorme lekkere strakke harde bolle kont en een paar gigantische natuurlijke borsten. Ik verwachte toen ik een gesprek met haar aanging dit in het Engels of Duits te moeten voeren maar tot mijn verbazing sprak ze vloeiend accentloos Nederlands. Haar oorsprong ligt wel in de carribean maar ze woond al jaren in Nederland in de Randstad. Na een leuk gesprek waarbij ze je al lekker aan het opgeilen is haar naar de kamer mee genomen daar was ze zoals ik dat bij een Latina verwacht even geil als in ons gesprek.

Het complete pakket komt uit zich zelf naar voren vol tongzoenen, hard vingeren, beffen, Lichaam vol olie, op zijn russisch en in 2 standjes het heerlijk afgemaakt al met al een echte Zuid-Amerikaanse sex jaguar. Maar dan wel een waarmee je lekker Nederlands kunt praten Patricia is 32 jaar oud en werkt meestal van donderdag tot zondag voor de liefhebbers ik vond haar de moeite waard eigenlijk een beetje een type als Nicky Minaj wat een kont zeg  Alleen de after sales zouden nog iets beter mogen voor de rest een qua sex een dikke 8

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Patricia 32 Dom Rep.
« Reactie #1 Gepost op: 13 december 2014, 20:59:55 »
Eens met de vorige schrijver. Heerlijke billen, volle borsten en lekkere geile sexpartij. Voor de liefhebbers van billen en borsten, zoals ik, een absolute must.

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Patricia 32 Dom Rep.
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2016, 17:54:12 »
Deze dame afgelopen vrijdag weer tegen het heerlijke lijf gelopen. Ik vind het een kanjer, haar kont is geweldig, tongzoenen zoals zij doet ben ik zelden zo heftig tegengekomen, pijpen is een ruime voldoende en je mag met haar lekker je gang gaan. Ze vertelde me dat ze de week om en om werkt. De ene week werkt ze en dan is ze weer een week vrij.

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Patricia 32 Dom Rep.
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2016, 23:50:28 »
Is iemand bekend of deze dame terug is?