Auteur Topic: Haus 49, Nora  (gelezen 2727 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus 49, Nora
« Gepost op: 28 september 2014, 01:15:03 »
 Naam : Nora
 Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
 Haus/Kamer: Haus49, kamer 33
 Leeftijd : in de 30
 Haarkleur/-lengte : lang zwart haar
 Lengte dame : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : normaal met volle kont en dikke neus  :lol
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50

Nora werkt al zeer lang in de Stahlstrasse. Vroeger als gewone dvp, maar tegenwoordig als domina.

Haar tot nu toe 1x bezocht in oktober 2013. Hierbij mijn verslag van dit bezoekje:
Stond weer met de paraplu op in de stromende regen in Essen. Moest dus niet te lang duren. Plots zag ik Nora met die dikke neus in een prachtig lak-catsuit door de serre van Haus49 lopen. 10min later verscheen ze voor haar raam en dus de gok gewaagd.
Gevraagd voor oliemassage+poppers a 50 euro. Jammer genoeg kon facesitting erbij pas vanaf 100 euro. Eenmaal binnen blijkt ze een enorme ruimte te hebben. Ze heeft van 2 ramen 1 grote sm-ruimte gemaakt, dus binnen veel groter dan het van de buitenkant lijkt.
Werd op een lakbed gelegd en kreeg de eerste 5min tepelbehandeling. Daarna een hele kleine shot poppers en een relaxte oliemassage met lakhandschoen, waarbij ik haar hele lakcatsuit mocht betasten.
Nora heeft kleine borsten, maar daarin tegen een heerlijke volle kont. Enorm, wat een lekkere kont heeft ze. Kon er met mijn handen niet vanaf blijven en mocht ook kort haar lakkont even kussen. Vlak voor het hoogtepunt dient ze een zware shot poppers toe, zodat de hele sessie mooi opgebouwd werd.
Mijn beeld van haar was altijd dat ze vrij afstandelijk overkomt en de keren dat ik bij haar aan het raam was, ze weinig zegt. Eenmaal op haar kamer komt ze los en is het gewoon een hele aardige vrouw.