Auteur Topic: Roerstraat 17, kamer 30, Daniëla (latina)  (gelezen 3017 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Roerstraat 17, kamer 30, Daniëla (latina)
« Gepost op: 2 oktober 2014, 04:33:04 »
Had deze week `s middags wat tijd over dus maar eens  in Doetinchem geweest. Beetje rond gelopen om de toch wel mooie aanwezige dames eens te bekijken. Nog 3 oude bekenden gezien....Nicole en 2 waar ik de naam niet meer van weet. Daniëla had een lekker muziekje opstaan en zag er wel m.i. wel appetijtelijk uit,dus daar maar binnen gestapt.

Daniëla is een latina van in de midden dertig schat ik, half lang donker haar, bruine ogen(tuurlijk ;) ), heeft een mooi klein tenger postuur en is zo`n  1.60m hoog ( wel sili`s maatje D zo geschat die niet helemaal gelukt zijn :(  , maar haar gezichtje sprak me heel erg aan :)) ). Bezigt volgens mij alleen een klein beetje Engels en Nederlands.Spaans zal wel vloeiend zijn  :)) .

Afgesproken P+N voor 50 euries , voor 20 minuten. Die pas ingingen toen de seks begon...niet zoals zo vaak na het overhandigen van de euro`s. Blijkbaar was Daniëla in een aanhalige bui...misschien is ze wel altijd zo maar was m`n eerste keer bij haar dus dat weet ik niet. Lekkere body massage van haar gehad waarbij klein Rolly het flink te verduren kreeg van maatjes D. Daarna ging ze over naar een tedere pijpbeurt....van mij had daar wat meer vacuüm bij gemogen, wat met condoom voel je daar toch niet al te veel van(ik dan)...desalniettemin toch goed te noemen ;)

Verder gegaan met een standje cowgirl waarbij ze rustig begon en toen er wat versnelling bij gooide...je hoorde mij niet klagen....ik was al aardig op weg naar een verlossende ontlading tot dat Dani eigenlijk het ritme niet meer vast kon houden en onregelmatig begon te bewegen...gaf niet...kon ik het nog even uitstellen en nog even van positie veranderen....met missio het geheel afgemaakt... :cheer:

Gewassen, aangekleed en afscheid genomen....klokje gekeken...+/_ 30 minuten totaal binnen geweest. Zulke dames bezoekt Rolly graag.


Rolly  8)
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2015, 01:22:26 door Rolly »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.