Forum > ANTWERPSE KEMPEN

De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals

(1/14) > >>

bema:
Een kennis van mij komt hier regelmatig, en vindt het goed, afin dit wil zeggen dat hij de indruk heeft dat het vooral dames zijn die daar een centje willen bijverdienen.  ;)

Voor zover ik er enigszins van op de hoogte ben, liggen de prijzen tamelijk hoog en gaat het om meestal toch niet meer zo jonge dames.  :-\

Misschien dat iemand anders dit kan bevestigen of tegen spreken ?  :-\

sexmachine:
Onze vriend Jabber weet er gegarandeerd meer over, mijn laatste bezoekje aan die tent dateert van 2007.
Destijds met cocococo  ;D

bema:
En misschien ook onze vriend Harikiri, die schijnt toch ook iets meer te weten van deze tenten !  ;)

zeppos58:
Waar post je nu zoiets, ik noem het wel eens "De heilige drievuldigheid " of is het een speelstraat voor volwassenen,
Sommigen onder ons zullen deze weg wel kennen, en de drie zaken waarover ik schrijf ook, de anderen kunnen het enkel maar leren kennen,.
Neem het voor wat het waard is…..
Wie van Lier naar Herental rijd en niet de autosnelweg neemt, rijd over de oude nationale weg, nu heten die dingen gewestwegen weet je maar het N nummer hebben ze wel gehouden de N13 dus. Ik wil het hier hebben over het stuk op grondgebied Grobbendonk, waar vroeger ook de Queenies was (parenclub en kortstondig een probeersel van een saunaclub en dan weer parenclub). En het gedeelte op Grondgebiet Herentals, waar ze met Las Vegas ook 1 dag (of waren het er 2) een saunaclub bezaten. Het heet gedeeltelijk Liersesteenweg en Herentalsesteenweg, en het is al jaren een bar-weg, ik bedoel dat je er sinds mensenheugenis de ene bar op de andere vkan vinden, of beter vond. Veel van deze sekshuizen zijn ondertussen dicht, de concurrentie met het wereldwijde web, waar je seks kan vinden zonder dure champagne en verder nog aan de helft van de prijs voor diensten die veel beter zijn dan in deze bars. Enkel zeldzame exemplaren hebben zich kunnen handhaven en tieren op enkel klanten die niet beter weten (of niet beter willen weten). Mij zien ze in die zaken al lang niet meer.
Maar al een behoorlijk lange tijd zijn er een aantal uitzonderingen op deze gewestweg, zaken waar het anders gaat, aanvankelijk waren er 2, maar een slimme Hollander zag graten in het concept en zo kwam er een derde zaak bij.
Het zijn de beroemde, of beter, beruchte cafés Rozenhof (ook wem Rozenhofke genoemd) en de Rio, de nieuweling heet 2-Love en bestaat nog maar een dik jaar, de andere zaken bestaan al zo lang, dat niemand nog weet ho lang ze al bestaan.
Eigenlijk dekt hun ondertittel wel degelijk de lading, met name café en kamers. En dat zijn ze ook. Een gewoon “bruin” café waar je voor 1€70 1€80 of 2€  een pintje drinkt, en waar je een kamer kan huren. In feite moet je uw “grief” zelf mee brengen, maar enkele dames hebben dat ooit anders bekeken en zitten een ganse, of halve dag met een watertje of een koffie in die cafés, te wachte tot er een man binnen komt die “zijn grief” heeft thuis gelaten, of die geen “grief” heeft maar wel het “grief” van een ander wil gebruiken, tegen betaling. Een verborgen vorm van prostitutie is het, maar niemand spreekt er over, en het wordt gedoogt.
Nu vind je in die zaken vrouwen van alle vormen, kleuren maten en zelfs leeftijden. Elke zaak heeft zo zijn eigen trekjes, en sommige vrouwen lopen van de ene zaak naar de andere. De “ouwe tantes” zonder of met MILF allures zijn er meestal in de meerderheid, ze zijn ook de goedkoopste, en afdingen kan vaak lonen.
De jongste laten hun niet ringeloren, hun prijs staat hoger maar hun service laat vaak te wensen over.
Ik ga dit gedeelte sluiten, en per zaak apart een stukje schrijven, anders wordt het te lang.

zeppos58:
Part-1 De Rio.

Een pint kost hier 1€70 net als een frisdrank. Het duurste is een glas wijn, niet meteen een aanrader maar sommige dames kan je plezieren met een glaasje sterk druivensap. Een kamer kost 30€, ze zijn net maar sober ingericht met lavabo, vooral de grotere kamer voelen nogal leeg aan. Er is ook een kamer met douche, daarvoor betaal je extra 5 of 10€ maar echt juist weet ik het niet.
De Rio gaat open omstreeks 10 uur, hoe het aanbod dan is, weet ik niet, maar het is algemeen geweten dat de Rio vooral overdag “leeft”.
De service van de dames is zeer variërend, er dient dus vooraf gebabbeld te worden. Gaat van alles met condoom naar alles zonder, hoewel ik van die laatste soort nog geen ben tegen gekomen. De startprijs is meestal 75€ voor een date, hoelang deze duurt weet je nooit, bij sommigen is dat voor ½ uur, bij anderen is dat tot het klaarkomen en bij nog anderen staat er geen regel op en hangt het af van hoe goed de dame zich bij jou voelt.
Bij de oudere en minder mooie dames kan er vaak geboden worden naar 50€ of minder zelfs. Het zijn naar het schijnt ook die dames die alles zonder durven aanbieden, vooral als ze die dag nog niets hebben gehad.
Het is geen regel, maar vaak zitten er ook jongere meisjes binnen, zij starten meestal op 100€ en hunservice is vaak ondermaats. Een duidelijke babbel met goede afspraken is hier nodig, maar bied geen garantie op succes.
’s Avonds loop de Rio stilletjes leeg en kent niet de drukte van overdag, sommige meiden verhuizen naar de andere zaken, anderen gaan gewoon naar huis, zeker als ze al voldoende hebben verdiend.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie